Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ÚNV

úplně nová Viktorka

13. 8. 2010 12:46
Možná ne,

ona ta intoxikace je možná doživotní a občas i zdroj legrace. Já jsem kupříkladu včera z roztržitosti oslovila svého klienta Honzíku. No co, je Jan, je o malinko starší než můj syn...Aspoň vím, co to je, když se řekne: hlasité polknutí.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

13. 8. 2010 20:00
Re: Možná ne,

Možná máte fakt pravdu, já taky v práci perlím, ale o tom třeba někdy v blogu.

Přeji krásný víkend :-)))

0 0
možnosti
JK

janik.konik

13. 8. 2010 12:39
super

milá autorko, vaše články jsou prostě skvělé ... vždycky se u nich nasměju a zlepším si náladu ... jen tak dál .. hezky den jšk

0 0
možnosti
IV

Ivca31

13. 8. 2010 19:58
Re: super

Díky moc, tak snad dětem nedojdou lumpárny, bez nich jsem pouhé nic;-D.

Krásné dny

0 0
možnosti
MM

Monty M.

13. 8. 2010 12:37
karmuju

karmuju! i kdyz se mi teda nelibi, ze jste manzelovi zabavila darky od syna... to se proste nedela ;-D Moc pekne napsany (jako obvykle)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

13. 8. 2010 19:55
Re: karmuju

Michale, já jsem si to myslela, že se Vám můj čin nebude líbit, ale slibuju, že se to víckrát nestane a vrátím se poslušně k plotněR^(u toho Vašeho článku jsem se chechtala jak cvok)

Díky

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

13. 8. 2010 10:02
Tak tohle mi chybělo

Utírám uslzené oči. Sice to trvalo na můj vkus trošku dlouhonež jste poslala další kousek do světa, ale o to více se dnes klaním humoru Vám vlastnímu. POEZIE a LASKAVOST (velká písmena jsou použita úmyslně) z článku mi způsobila krásný pátek. Dííííky.

Mimochodem. Jaké skóre má Janička??? V

0 0
možnosti
IV

Ivca31

13. 8. 2010 19:51
Re: Tak tohle mi chybělo

Janička je už dávno žabařka;-). Trvalo mi to fakt dlouho a psáno to bylo ráno se zalepenýma očima, protože to byl téměř po měsíci jediný klidný okamžik.

Přeju nejen krásný zbytek pátku, ale i celý víkend. Díky!!!

0 0
možnosti
E

el_peregrino

13. 8. 2010 10:01
Paní autorko,

zapamatujte si, prosím, že jsou na světě věci, na který chlap není nikdy, NIKDY starej! A možná ani mladej... ;-D

0 0
možnosti
JB

monthy70

13. 8. 2010 9:54
Tak tohle mě čeká ?

Asi ano, i když já lepé děvy nevystřihoval, protože nebylo z čeho. Já si je rovnou kreslil. A koukám, že s Matějem máme podobný vkus. 

Jinak krásný článek jako obvykle

0 0
možnosti
JD

Janulice78

13. 8. 2010 9:22
vybornyy

jako obvykle, rada po ranu brecim smichy......ty prsa jsou velky i na mne, uaaaa;-D, mozna si to s tema detma v budoucnu rozmyslim.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik