Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Jana Kolářová

27. 5. 2010 20:50
tak přeju hodně štěstí

a za nás, Vaše čtenáře, si přeju, abyste i při té práci našla aspoň pár vteřin na další blogy. Zubů mám 28, všechny původní. Jen mi zatím nevyrostl ještě ani jeden zub moudrosti - mám to začít řešit? :-) J.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 5. 2010 20:58
Re: tak přeju hodně štěstí

Jani, nic neřešte, Vy máte tu moudrost vrozenou. Já mám moudráky tři a není mi to nic platný;-D.

Díky moc za přání, jen nevím, jak moc to budu umět splnit. Dnešní blog jsem psala jako takové malé alibi, protože ...vždyť vy víte:-)

Přeju Vám krásný večer.

0 0
možnosti
SB

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

27. 5. 2010 19:39
Tak si ještě užijte...

...před nástupem do práce ;-D Aby Vás pak ten "odpočinek" v práci neodrovnal ;-D

 

O ratolesti se vůbec nebojte, dají to! Bez problémů, mají od Vás dobrý základ. R^

0 0
možnosti

Mablung

27. 5. 2010 20:08
Re: Tak si ještě užijte...

No, zatím si užívala mateřskou DOVOLENOU :-))), takže po takové flákačce to bude mít v práci určitě těžké začít byť jen něco dělat  :-)

0 0
možnosti
D

Dickhead3

27. 5. 2010 19:39
Jsem otec v domacnosti,

takze podobne veci s detma zazivam kazdy den, je to soucast zivota....Ale nechapu, proc se deti jmenuji Kuba a Matej.8-o8-o8-o.....Takhle je potrestat na cely zivot!!..Fakt nechapu!!

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 5. 2010 20:43
Re: Jsem otec v domacnosti,

No vidíte, jako otec v domácnosti máte můj obdiv, ale nad zbytkem jenom údiv. Já člověka vždycky posuzuju podle toho, jaký je a ne podle toho jak se jmenuje, i kdyby to byl třeba Bludimír, takže doufám, že jediné, za co se jednou budou kluci stydět, budou jejich špatné životní nášlapy. Doufám, že jich bude co nejméně, alespoň k tomu se je snažím vést.

0 0
možnosti
P

pitryslev

27. 5. 2010 19:06
super

tak dobrý článek jsem dlouho nečetl :)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 5. 2010 20:35
Re: super

To se moc hezky čte;-). Díky moc, krásnou noc.

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

27. 5. 2010 18:16
Laskavé jako vždy...

Dodneška jsem nechápal jak to ta moje žena zvládá. 8-o

Díky Vám si jí vážím o kousek víc.R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 5. 2010 20:33
Re: Laskavé jako vždy...

Díky moc a pozdravujte tu svoji báječnou ženu;-). Vám oběma pak přeju krásný večer:-).

0 0
možnosti
D

DenySe

27. 5. 2010 17:26
Už?

Hm,dnes jsem se tedy nenasmála tolik jako jindy...o to víc ale zamyslela.I já totiž vypouštím z úst podobné věty-jakože už se nemůžu dočkat návratu do práce,až se zase naučím mluvit,strojit a česat :-),ale přitom tajně doufám v zázrak,neboť netuším jak budeme ty naše tři ratolesti a zájmy organizovat.Já prostě NEMÁM ČAS chodit do práce!!!Čeká mě to UŽ za 1,5roku...a od září podobně jako u vás nástup nejstaršího do školy.Což bude fakt legrajda,my, kteří všude chodíme pozdě a pleteme si dny.....Hezký den a víkend a díky za článek.denisa

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 5. 2010 20:32
Re: Už?

Nemám čas chodit do práce;-D, to mě dostalo, ale není mi to nic platný;-).

Díky moc a hezký večer.

0 0
možnosti
PS

Bernard1

27. 5. 2010 16:21
Na Vašem místě bych se toho tak neděsil

Noapak bych to dětěm nastínil jako věc, ktrá pro ně bude něco fantastického. Za prvé v nich stoupně sebevědomí, že už jsou tak velcí a dospělí, když mohou převzít část zodpovědnosti (třeba v péči o otce) a za druhé - on je ten humor brzy přejde .... ;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik