Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

PLASTOVKA

29. 3. 2010 11:41
..

Tak to je síla. To jste Ivčo dobrá, že to zvládáte tak, jak píšete. Protože při tolikanásobném zjištění okradení bych byl hooodně nepříjemný, naštvaný a asi by mě už fláklo ;-(. Marně přemýšlím, co se dá v této situaci, jak ji popisujete, dělat ? Východisko nevidím. Člověk si může stěžovat kde chce, stejně se pravděpodobně nikde nedovolá :-(.

Když mi auto zrovna nestojí v garáži a parkuje před panelákem, tak vzhledem k tomu, že to je nevelké sídliště v okresním městě, jsem tohle naštěstí nikdy řešit nemusel a doufám, ža ani nebudu muset. Je tady docela klid. No, doufám, že to nezakřiknu.

Jinak samozřejmě karma jako obvykle R^, mějte se a přeju co nejúspěšnější boj proti těmhle mafiánům. 

0 0
možnosti
IV

Ivca31

29. 3. 2010 12:20
Re: ..

Jéé, Pavle, nenechte se ošálit. To byste mě měl slyšet, když zase přijdu k nějaké ztrátě;-D.

Ale pořád je to ještě to jediné, co mi tu tak pije krev, všechno ostatní jsou prkotiny a je tady fakt hezky. To abych nebyla za takovou tu, co kritizuje všechno a za každou cenu;-). A garáž by bodla!!!

"Mafiáni" byli a budou, ale něco na ně jednou stejně vymyslím, a pak ať se těší, banda jedna nevychovaná;-D

Díky moc a ať Vám ten pracovní týden rychle uteče.

0 0
možnosti
DH

Denule

28. 3. 2010 23:09
zase karma, samozřejmě,

Dobrý večer Ivo,

přesto mi to nedá se nezeptat - altán na skále za řekou, pražská vesnice - nebydlíte náhodou na Zbraslavi? Je tam krásně, akorát se tam trochu projevují přátelé z Východu.

Jinak mám podobnou zkušenost odjinud, kamarádka též po nastěhování řešila odlehčené auto a strážník, který případ šetřil, se jen tak zasněně podíval na protější panelák a prohlásil "tam mi bydlí 12 klientů". :-/

0 0
možnosti
IV

Ivca31

29. 3. 2010 7:51
Re: zase karma, samozřejmě,

Denule, tak to jsem se tu teda pěkně odhalila, co?

Ti klienti jsou všude a mám pocit, že je jich pořád víc a víc.

Hezký den:-)

0 0
možnosti
MV

marka40

26. 3. 2010 12:38
Pěkné,

ale bohužel smutné:-(

0 0
možnosti
IV

Ivca31

26. 3. 2010 14:34
Re: Pěkné,

No jo, jenže tak už to chodí na téhle lodi:-)

Díky a hezký víkend

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

25. 3. 2010 23:45
A jaká je panečku pohoda

... žádné auto nemít :-P

0 0
možnosti
IV

Ivca31

26. 3. 2010 14:37
Re: A jaká je panečku pohoda

Někdy si to říkám taky, ale pak ta představa, jak táhnu děti, batožinu, kolo, motorku ... napřed městskou dopravou, pak meziměstskou a nakonec pár kilometrů pěšky na chalupu, mě zase vrátí k té mojí plechové kámošce;-)

Mějte krásný víkend

0 0
možnosti
LO

permanent

25. 3. 2010 19:41
No, co k tomu říct ???

0 0
možnosti
LO

permanent

25. 3. 2010 19:42
Re: No, co k tomu říct ???

Ujela mi ruka, tak pokračuju. ;-D Prostě ty smajlíci to vyjádřej za mě a líp !!! Ludmila O. ;-D;-D;-DR^R^R^

0 0
možnosti
PU

Pulp Fiction

25. 3. 2010 19:38
Tak...

...zase KARMA jako Brno. Mám podobné zkušenosti z bydlení v paneláku, bohužel i vážnějšího charakteru. Teď bydlíme v domku na vesnici a máme od všech a všeho klid.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

25. 3. 2010 21:29
Re: Tak...

Zááávidím:-))

Díky moc, dobrou noc

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

25. 3. 2010 15:53
Jů, dneska první?

Krása. ;-DDnes jsem leccos pochopil. Vy jste si vlastně založila rodinnou pobočku České Sociální Správy. Jen nechápu, proč si zvete pracovnice na místní šetření ohledně Kubíka a raději rovnou nezasíláte účetní podklady centrále, za podporu nepřizpůsobivé menšiny? To fakt nechápu!! Nebylo by to daleko jednodušší ??? ;-)

Jestli Vás to potěší, měl jsem coby panelákový obyvatel podobné problémy. Naštěstí ve vchodu bydlel i příslušník městské policie. Po stížnostech odebírání orgánů vozdila ustalo a začli jsme střádat hřebíčky a šroubečky na případnou stavbu - každé ráno pod koly 3 - 4 byly. Jojo, jak se nám při stavbě hodily!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik