Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CS

vlk samotar

2. 5. 2011 11:34
Řekl bych to takhle

1. první kdo mi dneska daroval příjemnou a rozesmátou chvíli

2. Vy musíte být velmi hrdá máma. No řekněte mi kdo má doma takhle zdravě sebevědomé dítko???

Ivčo kam na ten laskavý smysl pro humor chodíte? Dnes obzvlášť sqěle načasované. Dík za ;-D!

0 0
možnosti
IV

Ivca31

2. 5. 2011 18:23
Re: Řekl bych to takhle

Charlie, hrdá jsem hlavně v okamžiku, kdy je moje dítě chváleno někým cizím, v opačném případě tvrdím, že to musí mít po manželově rodině a zříkám se veškeré zodpovědnosti;-D.  (ba ne, ale v duchu se tím uklidňuju)

Díky a krásný večer.

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

2. 5. 2011 10:47
:-)

V záplavě Bin Ládina a politiky jsem Tvůj blog málem přehlédla:-)R^

Takže hlavně hodně zdraví Tobě i klukům, ať se vám nemoci vyhýbají obloukemR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik