Diskuse

Muž může a otec tuplem!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mischplysch

25. 2. 2011 11:42
Jsem se zasmála....

Moc pěkný, vaši kluci jsou asi pěkná čísla a je s nimi legrace.

Výchovné úspěchy či neúspěchy hodnotit nebudu, to se z pár článků fakt nedá poznat :-) a ani nevím, proč bych to dělala. Navíc moji výchovu by tady asi taky mnozí strhali, protože moje děti neposlouchaj ihned a vždy, jak nějací vojáci na buzerplace :-)

Jinak jak už tu někdo psal, tak knížka "Respektovat a být respektován" a i ta o naslouchání je dobrá, je to právě o jiném než autoritativním přístupu k výchově.

0 0
možnosti

Ivca31

26. 2. 2011 14:00
Re: Jsem se zasmála....

Já se hrdě přiznávám, že úspěchy prokládám neúspěchy, ale když se to zprůměruje, tak si troufale dovolím tvrdit, že z kluků nerostou žádní Bozi, ale taky žádní hajzlíci, prostě obyčejné děti - DĚTI, ne loutky rodičů, co si na nich léčí své mindráky, kterých je v poslední době víc než dost. Vždycky skoro omdlívám, když takové rodiče slyším a mluví za děti - To my čteme už od čtyř let úplně sami; To my chodíme na to či ono......

Já mám ráda to staromódní - JÁ a moje děti odděluji, nikdy jsme společně nepapinkali, nekakynkali, ani nás neboleli zoubky a podobně;-D

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

24. 2. 2011 17:25
Ivčo,

já se z těch Tvejch článků picnu. ;-D Doufám, že si je schováváš a necháš to všechno časem svázat. Kluci budou mít jistě radost, až budou mít svoje děti. Jsi skvělá !!!!!!!!! L. ;-);-DR^

0 0
možnosti

Ivca31

26. 2. 2011 13:48
Re: Ivčo,

Ahoj Ludmilko, zatím je mám schované tady na iDnesu, ale už jsem si taky říkala, že je na čase, abych je vytiskla na papír a převázala je černou pentlí do krabice, aby si kluci, až mě z nich trefí, mohli přečíst příčinu matčiné smrti - tutově mě jednou klepne pepka;-D.

Díky, ale skvělá je silné slovo, to by mělo bydlet spíš u Vás!!!

 

0 0
možnosti

marka40

24. 2. 2011 7:21
Opět moc pěkné.

:-) Rozhodně se nestresujte, ale ze svých výchovných zásad nepolevujte. Nejhorší je, když maminka po zavolání pití, pitíí, pitííí, honem utíká synačkovi to pití podat a ještě se mu omlouvá, že neutíkala už po prvním zavolání. Takto "vychovaný" ji pak v pubertě pošle do "míst, kam slunce nesvítí". Ideální je, když je matka pro dítě jak autoritou, vzorem, tak i trochu kamarádkou - což myslím skvěle zvládáte.;-) Pokud se pasuje do role služky, tak si na sebe plete bič. Kromě toho, děti si takové matky ani neváží.

0 0
možnosti

marka40

24. 2. 2011 7:41
Re: Opět moc pěkné.

Taková pěkná diskuze, a já jsem se jé nezúčastníla. Alespoň jsem si zavzpomínala na ty krásné časy, když děti byly malé.............

0 0
možnosti

Martin Soušek

22. 2. 2011 11:55
litaratura

Začal bych knihami Respektova a být respektován, Efektivní rodičovství krok za krokem a Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly.

 

A když to nepůjde, tak si zajít na nějaký kurs.

 

Zatím to totiž nezvládáte.

0 0
možnosti

Amidala

22. 2. 2011 13:33
Re: litaratura

Já myslím, že to musíte brát trochu s nadhledem.;-)

0 0
možnosti

temi

22. 2. 2011 11:18
Karma,

originální, ten klučina je mi sympatický;-D

0 0
možnosti

Ivca31

22. 2. 2011 14:43
Re: Karma,

Mně taky;-D(hlavně když usne)

0 0
možnosti

pepan z depa

22. 2. 2011 10:32
Díky

Vyřvávat do trojuhelníku by mě opravdo nenapadlo a Kuba to dokázal,člověk se učí v každém věku.Díky bylo to příjemné a odpočinkové čtení,tak přeji dobré nervy a veselou mysl.Díky P. 

0 0
možnosti

Ivca31

22. 2. 2011 14:43
Re: Díky

Pepánku, díky, nervy by potřebovaly rekonvalescenci, ale mysl je ještě zatím pořád veselá;-).

Mějte se krásně

0 0
možnosti

nihilistic.bird

22. 2. 2011 9:55
Geneticka vsuvka

Vzhledem k tomu, ze gen blondatosti je recesivni, je mozne ze dva cernovlasi rodice maji blondate dite. Z toho plyne, ze jste oba "prenaseci" blondatosti (musi se sejit obe "blondate" alely aby se narodilo blondate dite), potom pravdepodobnost blondateho potomka je 25%.

Ovsem naopak, pokud byste byli oba blondaci a meli cernovlase dite, asi bych hledal nejakeho cernovlaseho souseda :)

0 0
možnosti

Ivca31

22. 2. 2011 14:41
Re: Geneticka vsuvka

Tak konečně jsou blonďáci aspoň v něčem v nevýhodě;-D

0 0
možnosti

kadyna

22. 2. 2011 9:54
je to všude stejný..

můj syn například na dotaz: "a kdo bude zavírat dveře?", když slavnostně těmito projde mi odpoví:"Goebles" a tim to pro něj hasne. Je mu 6 let....hold si musíme dávat pozor na některá rčení, že spolu "trpící" rodičové;-D

0 0
možnosti

Ivca31

22. 2. 2011 14:39
Re: je to všude stejný..

;-D U nás zase na dotaz - kdo to udělal- oba odpovídají jednohlasně - To otec! - ten totiž většinou není doma a nemůže se bránit.

Díky

0 0
možnosti

aji

22. 2. 2011 9:51
Nádherné,

blahopřeju k rodinnému štěstí a fajn klukům.

0 0
možnosti

Ivca31

22. 2. 2011 14:36
Re: Nádherné,

Díky, všude je něco, ale kluci za to stojí;-)

0 0
možnosti

sergio

22. 2. 2011 8:28
no,všude čtu,jaká je to sranda s těmi prcky.

Doporučuji řádně přitáhnout uzdu.Nebo vám z nich vyrostou pěkní spratci.Demokracie ve výchově ano,ale od určitého věku.Úklid hraček to je začáte.Výsledek by měl být ten,že pokud nezačne uklízet,uklízíme my tak,že vše jde do ig.pytlu a postaví se k popelnici.Funguje to,i 22 mamlas pochopí,že pokud žije pod společnou střechou(mama hotel mu jinak vyhovuje),jistá pravidla se dodržují.

0 0
možnosti

Kousavka

22. 2. 2011 8:47
Re: no,všude čtu,jaká je to sranda s těmi prcky.

Přijď se podívat k nám. Ještě ve 22 bordelářka par excellance, mohla jsem její krámy odhrabovat buldozerem. Pak si pořídila vlastní bydlení za vlastní prachy a dneska tam smítko nenajdu a pořádek tam má přímo výstavní. Žádná výchova, ale přerod bordeláře v normálního člověka. Stačili na to kamarádi a návštěvy u ostatních.  V určitém věku pochopila, že inteligent bordel nedělá. 

0 0
možnosti