Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CS

vlk samotar

21. 2. 2011 16:06
No to je mazec

Dnes mi po vice  než týdnu tátomámovství s 3mi nemocnými robátky nezbývá než napsat: "ženská máte mě skoro na svědomí". Moc nechybělo a umřel jsem smíchy. Díky moc.Sqělá léčba šokem! ;-)

Zduřelé břišní nervy od stresu mě nadchly! To budu s Vaším zajisté laskavým svolení využívat také - mohu??? ;-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 2. 2011 16:22
Re: No to je mazec

Charlie, Vy můžete skoro všechno;-D;-).

Díky a bacilům zmar!!!

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

21. 2. 2011 15:13
Skvělé

;-Dže by můj včerejší otravný mail nesl své ovoce ?

Tak už vím, jak na Tebe;-D

Samozřejmě karmaR^

Můžu Tě uklidnit, aspoň trošku ? S holkama to není o nic jednodušší:-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 2. 2011 15:27
Re: Skvělé

Šárko, dík, ale neboj, já jsem v klidu a teple :-D

Měj se i s holkama

0 0
možnosti
JD

simonides1

21. 2. 2011 15:12
Vůbec tomu nevěřím

to za prvé. A za druhé bych ty hračky prostě vzal a skutečně odnesl. Něco děláte špatně. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik