Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Bětka

31. 1. 2011 15:17
Hahaha

vy si teda s nima užíváte ;-D

Chlapi fakt myslí jinak, já měla naštěstí doma jednu holčičku.Než dala přednost před maminkou úplně cizímu chlapovi.Tak jsem doma v menšině,ale po těch letech se nedivím ničemu.

Ta hláška "máma má nohy" je boží.;-D

0 0
možnosti
C

Camino

31. 1. 2011 17:12
Re: Hahaha

Ne ne, mne krmila krava...:-)R^

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

31. 1. 2011 14:37
Kouzelné

Přiznávám, že Kubovi tu prostořekost fakt závidím! Občas se mi také chce zvolat přesně totéž.

Ovšem žena bez dechu se čtyřmi muži ložnici? Hm, už mě skoro jímala hrůza kam se psaní zvrhne...;-)

0 0
možnosti
JV

georgino

31. 1. 2011 13:51
Milé

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik