Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oriveral

12. 1. 2011 14:56
Parádní

asi si začnu taky hrát na svého otce, který svou lenoru dovedl k dokonalosti, že ho nevzruší ani vrstva chlupů od psů na podlaze, pod kterou už původní podlaha nejde ani vidět. Né že by to vysál, aby ulehčil mě, nebo dokonce udělal něco pro zdraví své třítýdenní vnučky, ne. On počká až já příjdu domů, neb jako vystudovaný strojní inženýr, neví jak se vysavač používá ;-D 

A já tajně doufám, že se tahle nemoc nepřesnune na přítele, ikdyž ty dva pozorovat u televize je unikum - naprosto stejné minimalistické pohyby ;-D

0 0
možnosti

Ivca31

13. 1. 2011 14:47
Re: Parádní

Ano, nezbývá nám jen doufat, že vir se nebude rychle šířit;-D. Ale u Vás to bude dobré, vždyť jste nedávno psala, to byla ještě malá v bříšku, že přítel je fanatický taťka a Vy jen dočasný inkubátor (nebo tak nějak, pokud to teda nepletu), to bude mít určitě atypický průběh lenory;-).

Díky a mějte se krásně

0 0
možnosti

pepan z depa

10. 1. 2011 7:24
Pochopeni

Tak paní Ivčo vy jste jedna z mála žen co pochopila mužskou mentalitu.Přiznám se dřív jsem byl budovatel,to jsem si práci i vymýšlel,dnes jsem s bídou udržovatel než se do něčeho dokopu tak to trvá týden,někdy i víc.S přibyvajícím věkem je to čím dál tím horší.Když přijdu z práce tak jsem rád že po mě nikdo nic nechce a v pátek odpoledne si připadám jak když mě shodí hlavní jistič,dorazím domů tupě zírám do blba,v hlavě prázdno a nakonec usnu na gauči.Ale těší mě že se najde bytost která tuhle možskou vlasnost chápe DÍKY s pozdravem P.R^

0 0
možnosti

Ivca31

11. 1. 2011 18:46
Re: Pochopeni

Pepánku, vždyť já se jen tvářím, že jsem to úplně pochopila, ještě jsou totiž občas dny, kdy jsem totálně nechápavá;-D, ale pracuju na sobě a slibuju nápravu;-).

Shozený hlavní jistič je báječnej, musela jsem se tomu smát, díky moc a mějte se krásně.

0 0
možnosti

Monty M.

8. 1. 2011 12:16
...

to neni lenost!! To je trideni myslenek! Clovek musi prece promyslet, co bude zitra, ne?Jak manzelku udelat stastnou, jak zaopatrit deti, jak udrzet svetovy mir a tak... my chlapi to nemame snadny...

0 0
možnosti

Camino

9. 1. 2011 9:58
Re: ...

Ano Monty, je to tezke, takhle v horizontalni poloze na gauci:-)

0 0
možnosti

t.varga

7. 1. 2011 14:37
dobrý den

nestíhal jsem sice usledovat o čem píšete, ale vydržel jsem to dolouskat dokonce a odměnou mi byla ta krásná situačka

„Co děláš?“ ptala jsem se Matěje před Silvestrem, když jsem ho

spatřila opřeného na gauči, v ruce hrnek, co si do něj manžel dělá kafe,

a přiblble koukal po místnosti. „Nic, hraju si na tátu,“ usmál se jakoby nic.

ha, ha to mi bude hrát v hlavě ještě dlouho R^

0 0
možnosti

Ivca31

7. 1. 2011 16:12
Re: dobrý den

Dobrý den, to nevadí, že jste to neusledoval, hlavní je výdrž;-D

Díky a mějte se hezky:-))

0 0
možnosti

marka40

7. 1. 2011 11:41
SUPER.

Zhruba s pubertou se dostaví období medvěd - pořád jenom spí a jí.;-D

Toho dospělého bych moc odpočívat nenechávala. Čím víc bude odpočívat, tím víc bude mít nastřádáno energie na druhou mízu. Takže pořádně ho zapřáhnout, aby až to přijde, byl tak utahaný, že na nějaké "mízování" nebude mít ani pomyšlení.;-)

0 0
možnosti

Ivca31

7. 1. 2011 16:09
Re: SUPER.

Bezva rada, manžel tedy říkal něco jako "to je ale divnej příspěvěk";-D, ale já si dám ráda poradit;-)

Marko, díky a krásný víkend

0 0
možnosti

RumBum

7. 1. 2011 11:30
ale ne, holky, delate to dobre, kdyz prudite

... ale nesmite to prehanet. Nekde jsem cetl (zrejme britsti vedci delali nejaky pruzkum), ze zeny jsou neverne, kdyz jsou v manzelstvi nespokojene, zatimco muzi jsou neverni, kdyz jsou spokojeni. Neco na tom - aspon v mem pripade- bude, bo kdyz me nastve manzelka, tak nemam naladu na jakoukoliv zenskou.

Takze evoluci se zrejme vyvinula u vas zen ta schopnost prudeni, abyste udrzovaly sve muze ve stavu permanentni nespokojenosti a tim si zarucily jejich vernost. My muzi jsme zase odsouzeni k neustalemu uspokojovani vasich potreb - coz je nekoncici a vskutku sisyfoska prace.

Tak si to vsechno aspon vysvetluju....:-)

0 0
možnosti

Ivca31

7. 1. 2011 16:06
Re: ale ne, holky, delate to dobre, kdyz prudite

Tak Váš příspěvek nás s manželem totálně odboural;-D Nejhorší na tom je, že Vaše vysvětlení je fakt tak logický, že kam se hrabou všichni psychologové se svým vědeckým zdůvodněním. Vy jste teda ranařR^.

Navíc jsem si dneska při čtení příspěvků uvědomila, že chlapů se smyslem pro humor je ještě dost. To je báječný!!!!:-)

Díky

0 0
možnosti

svarak z krabicoveho vina

7. 1. 2011 10:46
Hezký

"Hraju si na tátu." ;-D;-D Díky, opravdu jsem se pobavil. Akorát u nás je aktivnější růžová holčička a chlapeček se zřejmě rozhodl rovnou skočit do fáze lenory. Holt, celej táta. ;-)

0 0
možnosti

Ivca31

7. 1. 2011 16:01
Re: Hezký

Jé, Vy musíte být ale hrdý taťka;-D. A s tou holčičkou? No,aspoň nějaká výjimka, co potvzuje pravidlo, musí prostě někde být;-)

0 0
možnosti

vlk samotar

7. 1. 2011 9:58
Zas jsem si nedal říct...

... a při čtení jsem neopatrně konzumoval. No jo no. Tak si holt vymaluju a uklidím, no. Za ten darovaný smích to stálo. Kousíček jsem si schoval jako ohříváček na horší časy.

Díky.V

PS. Jdu si dát dvacet. Nějak mě to chechtání zmohlo.... ;-D

0 0
možnosti

Ivca31

7. 1. 2011 15:57
Re: Zas jsem si nedal říct...

Charlie, jak malej Jarda. A nedá si říct a nedá a nedá;-D.

Jinak máte recht - nejzdravější sezení je totiž to sezení na zádech;-), dobrou noc....

Díky

0 0
možnosti

jeliman

7. 1. 2011 9:42
Dobrá, dobrá, přiznávám že na té lenoře může být

trocha pravdy, ale dle právnické terminologie by se prvně musel dokázat úmysl... Hezké, bavil jsem se.

0 0
možnosti

Ivca31

7. 1. 2011 15:54
Re: Dobrá, dobrá, přiznávám že na té lenoře může být

;-DJé, vy jste mě taky dostal. Díky moc

0 0
možnosti

doriana_

7. 1. 2011 9:33
Po dlouhé dobé hezké čtení...super!!!

:-)

0 0
možnosti

Ivca31

7. 1. 2011 15:53
Re: Po dlouhé dobé hezké čtení...super!!!

Děkuji moc:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS