Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Janulice78

11. 10. 2010 18:47
mam

ve zvyku si u jidla cist, a to jsem nemela delat. S poslednim soustem a s posledni radkou jsem se malem udusila. Proste jsem vas zhltla. Uz ten titulek ;-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

11. 10. 2010 19:32
Re: mam

Je mi ctí být zhltnutá;-D;-), díky.

0 0
možnosti
L

LUBr.doktorka_bačkorka

11. 10. 2010 18:29
Chápu Vás díky příhodě, anebo lépe řečeno zkušenosti,

kterou udělal můj rozvedený podnájemník, který se pokoušel po špatné zkušenosti o nový vztah pře inzerát. Na jeho nabídku mu přišlo sedm odpovědí a to čtyři učitelky a tři zdravotní sestry. Ty učitelky vyloučil okamžitě, ale sestrám odpověděl. Ukázalo se však, že dvě z nich se znají a přijely společně. Opily se u něho, srazily postele dohromady a dožadovaly se společného sexu. Za tou třetí přijel on k ní a přesto, že na fotu bylo vidět, že má pořádně nad váhu a něco za sebou, měl o ní zájem. Asi jsem jim to trochu pokazila já, protože za mnou přijela moje sestra a ta ho dohodila své kuchařce z restarauce i když ta je také dost obézní. Proto vám sestrám věřím, že s tím seznamováním máte trochu problém.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

11. 10. 2010 19:31
Re: Chápu Vás díky příhodě, anebo lépe řečeno zkušenosti,

Chudák podnájemník;-D. Je pravda, že všechny profese, kde se dělá na směny, to mají se seznamováním horší - nebo možná spíš s tou výdrží vztahů, to bude asi přesnější, ale o tom ten můj výplod písmenek nebyl;-).

0 0
možnosti
P

papaya.

11. 10. 2010 16:47
jo, dětský hlášky jsou super

:-)) má dcera svýho času, někdy tak kolem tří let věku, fascinovaně koukala jak leze masařka po rozšlápnutým šnekovi a obdivně z ní vypadlo : " Teda ... ta mu dala !! ... " ;-D Myslela jsem, že bude v tu ránu po mě !

0 0
možnosti
IV

Ivca31

11. 10. 2010 19:28
Re: jo, dětský hlášky jsou super

Teda to mi dalo, už dlouho jsem se tak nenachechtala, výborný;-DR^, díky moc.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

11. 10. 2010 15:50
Kuba...

...dostal...KarmuR^ je to sekáč, který evidentě chápe již v útlém věku...vo co go ;-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

11. 10. 2010 19:26
Re: Kuba...

Je to tak, on má už v tomhle útlém věku vlastní názor;-D. Díky

0 0
možnosti
BR

Stobka

11. 10. 2010 15:43
Zatím je to dobré, že má v hlavě holky

Za chvilku bude střílet příšerky v počítačových hrách a o něco později strašit ostatní řidiče svojí divokou jízdou na motorce. Holky ho už zajímat nebudou, protože orgasmus z jiných požitků se dostaví mnohem dříve a snadněji. Zleniví jako ti o něco starší

0 0
možnosti
RWS

Roger Wilco Sr.

11. 10. 2010 15:39
.

To kouknutí uchem do hlavy je supeeer! ;-D Smíchy mi tu slzí oči. To je fakt dobrá hláška ;-DR^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

11. 10. 2010 15:22
sladký byprodukt emancipace

;-D ....a navíc bych řek, že jsou ženy v boji a přízeň daleko tvrdší než my chlapi.;-D

Čeká ho krásný život;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik