Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CS

vlk samotar

20. 9. 2010 7:22
Máte pravdu

Kdysi jsem tátovi vyčítal, že mě nenaučil krást, ale když jsem se s ním loučil, poděkoval jsem mu, že to neudělal.. Dnes jako zasloužilý rodič učím být správňákem své 3 ratolesti . Jen tajně doufám, že mě pochopí a až se budou loučit tak poděkují.

Děkuju za vědomí, že nás je takových "správňáků" víc. Hned je ten začátek týdne o něco hezčí. ;-)R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 9. 2010 20:11
Re: Máte pravdu

Charlie, já se držím při zemi a ani od vlastních dětí ty díky radši nečekám, ale pokud na mě jednou budou vzpomínat v dobrém, tak si tam na obláčku budu spokojeně plout:-). Díky

0 0
možnosti
L-PC

Lobo - poslední Czarnian

19. 9. 2010 21:45
Blbej nápad.

Z děcek by vyrostli zloději. A zloděj si vždycky vyhlídne nejsnadněji dostupný cíl. A je snad nějaký lepší cíl než stárnoucí rodič?

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 9. 2010 20:09
Re: Blbej nápad.

Něco mi říká, že jste četl(a) jenom ten název článku:-/.

0 0
možnosti
JH

hurkajan

19. 9. 2010 21:39
vítejte v našem státu

ehmmm stádu...já ho vedu a radši nechtějte vědět proč...znovu a znovu místo abych se ponaučil čekám že dobro bude odměněno a ne trestáno...

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 9. 2010 20:07
Re: vítejte v našem státu

Hlavně abychom nečekali zbytečně:-)

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

19. 9. 2010 20:28
poradím vám

dobrou taktiku - pokud se někdo splete ve váš prospěch, tak přiznávejte a vracejte desetikoruny. Tisícikoruny si nechte. Zůstane vám ušlechtilý pocit poctivce a zároveň se nebudete cítit jako blbec, kterého ti sígři okolo pořád berou na hůl.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 9. 2010 20:06
Re: poradím vám

Z toho nic nebude, já se řídím v životě heslem "buď všechno nebo nic":-) 

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

19. 9. 2010 18:47
Myslím si,

že právě proto, aby začalo platit druhé pravidlo, vymysleli si "slušní" lidé křesťanství, přece když se nedočkáte do konce života, tak potom už určitě ano (tato myšlenka o vzniku křesťanství se mi líbí o poznání více než jiná, podle níž ho vymysleli ti "neslušní" jako jeden z řady nástrojů pro odírání těch "slušných").

No a pak je taky možné, že se nám to úsloví nedochovalo celé a původně znělo třeba "Kdo si počká, ten se dočká, pokud ho o to dřív nepřipraví ten, co nečekal."

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 9. 2010 20:12
Re: Myslím si,

S tou první částí nevím, nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, ale s poslední větou souhlasím na 100% - to je trefné:-).

Hezký večer

0 0
možnosti

Sergeant

19. 9. 2010 18:30
Jo, jo

taky jsem jednou vracel v obchodě něco, co mi dali navíc.

A když jsem tam po týdnu přišel reklamovat šmejd, vyhodili mě, že nemám paragon;-(

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 9. 2010 20:09
Re: Jo, jo

Pořád platí dávej, ale neber;-).

0 0
možnosti
IB

isabell

19. 9. 2010 18:10
...

Moc hezké.

Buďte přímá a poctivá, ale nenechte sebou z té vší lásky zase moc cloumat, páč i když také vedu dceru ke všem těm správňáckým věcem, snažim se jí vštípit i to, co mě nikdo nenaučil a totiž mít ostré lokty a nenechat se očůrávat...

S poctivostí se možná dále dojde, ale šmejdům je to fuk a proto se vší tou čestností jen vocaď pocaď ;-)

PS: i mě se v obchodě stalo něco podobného, vrátila jsem tisíc, kterým mě prodavačka omylem podarovala a ona na mě na oplátku zavolala policajty, protože pod dcerou, která jako malá seděla zaklíněná v sedátku nákupního koše zůstalo zapomenuto a tedy nezaplaceno kinder vejce- malá ho tam dala sama a já ho pod ní v koši prostě neviděla. Nakoupila jsem zrovna za necelý tisíc, proto se mě hodně dotklo, že bych se, dle pokladní, chtěla obohatit o patnáctikorunovou blbinu. Naštěstí měl obchod rozumného vedoucího, takže se mi nakonec ještě omluvil.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 9. 2010 20:05
Re: ...

Jojo, máte naprostou pravdu, taky už brousíme lokty na určité situace, ono to dneska ani jinak nejde;-). Díky a krásný nedělní večer.

0 0
možnosti
PP

pedro páramo

19. 9. 2010 17:39
pěkný článek

ale vlastně taky dost smutný, protože pravdivý... no, nejsem si v dnešní době moc jistá, jaké vlastně zásady budu vštěpovat svým případným dětem...

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 9. 2010 20:03
Re: pěkný článek

To taky byla ta pointa - tím, že dětem vštěpujeme tyhle podle mě samozřejmé zásady, je do života v podstatě moc dobře nepřipravujeme, protože pořád je převaha těch, co jim nic vštěpováno nebylo a když ano, tak málo:-(. Díky a pěkný večer.

0 0
možnosti
P

pěnice

19. 9. 2010 17:36
Chovám se stejně jako Vy.

protože moje mamka mě učila,že tak konám pro vlastní pocit slušnosti a klidného svědomí.Abych si sama před sebou nepřipadala jako hajzlík.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 9. 2010 19:59
Re: Chovám se stejně jako Vy.

Tak tak, já vždycky říkám, aspoň můžu klidně spát;-), díky.

0 0
možnosti
MK

Brundi

19. 9. 2010 17:34
Krast rozhodne ne,

ale tu prodavacku bych asertivne nakopala do riti. Vas pristup nechat si s prominutim "s.at" na hlavu take neni hoden obdivu. Snad to nepredate svym detem. :-/

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 9. 2010 19:57
Re: Krast rozhodne ne,

Já ale o žádný obdiv nestojím. Jen nevím, kde jsem si nechala ......na hlavu. U podlahy? S košíkama, kde to byla moje blbost? Nebo s tou prodavačkou - rohlík jsme pronesli - to je bez debaty, takže proč se neomluvit a to, že to ta osoba komentovala takhle trapně? Myslím, že u tohoto typu lidí je daleko lepší nevšímat si jich, myslet si něco o zadeli, protože pouštět se s nimi do křížku mnohdy znamená docela nápor na zdravý rozum. A buďte bez obav, myslím, že moje děti si mě budou vážit víc, když jim to v klidu někde venku vysvětlím, než když se budu s takovou ženskou pouštět do křížku. Ozvat se ale rozhodně umím, jen si prostě vybírám, kdy mi to za to stojí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik