Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CS

vlk samotar

12. 5. 2010 12:47
zaslat Janičce

VVV

a dát náležitě vyjíst...

Stačí to nebo mám přidat? ;-)

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

12. 5. 2010 13:03
Re: zaslat Janičce

Na žádost autorky trochu přidáme:

VVVVVVV - na každý den v týdnu jedno. Vyhovuje?

Jen doufám, že to Janička přežije ve zdraví! ;-D

0 0
možnosti
JD

Janulice78

12. 5. 2010 11:55
obedvat

u Vasich clanku jsem si musela zakazat, karma jako vzdyckyR^, dneska me ten konec fakt rozsekal. A kamaradka Janice.....tak jsem prezdivana doma, v anglictine to zni o neco lepe:), ne tak pejorativne, v dospelosti mi tak smi rikat jen rodina a nejblizsi pratele. A navic se s tim rymuje spousta veci, opice, lavice, sanice, lednice....asi chytnu basnicke strevo a misto praci si pujdu hrat

0 0
možnosti
IV

Ivca31

12. 5. 2010 13:35
Re: obedvat

Jani, buďte v klidu. I já si naposlouchala rýmů na Ivanici dost a dost  a v kombinaci s rýmama na příjmení za svobodna, jsem si fakt cucla;-D.

Díky a hravý den;-)

0 0
možnosti
L

Lorn

12. 5. 2010 11:54
Karma

Není co dodat. Snad jen, děkuji za dávku smíchu ;-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

12. 5. 2010 13:29
Re: Karma

Díky moc a přeju krásný den:-).

0 0
možnosti
PP

pedro páramo

12. 5. 2010 11:31
:-)

;-D;-D;-D teď jste mě dostala, a to jsem čekala, že dětská pouta je metafora pro rodičovství nebo tak a nějak jsem to pořád nechápala, o to víc jsem se pak pobavila, když mi došlo, že se jednalo o opravdová pouta R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

12. 5. 2010 13:28
Re: :-)

Tak tak, ještě, že už jsem zase nespoutaná Ivka;-D.

Díky moc.

0 0
možnosti
RK

semelik

12. 5. 2010 10:35
Kdo si myslí, že pobavila, smekněte klobouk

ostatní nechte na hlavě (ovšem kdo si ještě dneska tu TV soutěž pamatuje, žejo) .

Smekám a přeju fajn den.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

12. 5. 2010 13:26
Re: Kdo si myslí, že pobavila, smekněte klobouk

Teď nevím, jestli je to příspěvek k mé diskusi, protože sama nevím o jakou TV soutěž jde;-D. Ale hra na domovníka byla rozšířená snad na všech sídlištních klepadlech;-).

Hezký den.

0 0
možnosti
RD

WebFilozof

12. 5. 2010 10:11
S tím snubním prstenem.

To je vcelku známý příběh. Přišla paní s manželem na gynekologii, že "tam" "něco" má, ať se na to doktoři podívají. No a doktoři se podívali a vytáhli - snubní prsten. K dovršení trapnosti nebyl ani dotyčné, ani jejího manžela...

0 0
možnosti
O

oslik

12. 5. 2010 10:06
Vy mě jednou zabijete...

0 0
možnosti
DK

Bertiik

12. 5. 2010 10:02
Skrývání dárků jsem neřešil.

Když mi dítě poprvé vítězoslavně oznámilo, že odhalilo skrýš vánočních dárků, tak jsem si vzpomněl na svoje dětské časy a vysvětlil mu, že součástí vánočního dárku je i překvapení z toho, co je ukryté uvnitř. Překvapivě to zafungovalo na 100% a od té doby nebylo potřeba dárky složitě schovávat...

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik