Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CS

vlk samotar

17. 3. 2010 11:28
Takhle si představuju biologickou zbraň

Po přečtení Vašeho dnešního blogu podotýkám: Ještě jeden takový blog a z mých milovaných dětiček budou sirotci a z manželky vdova. Praskne bránice a v důvodu úmrtí bude Zemřel smíchy. Naprosto s Vámi soucítím. Kuba je naprosto úúúúžasneeej. Jen by mě zajímalo jak reagovali lidé na pokřik: Chci koukat na pipinu. To by mě fakt zajímalo. Ivčo krása, díky za prosmáté dopoledne. Nevím jak budu s tím bolavým břichem od smíchu konzumovat oběd. Jste špička. Mimochodem. Jak se Vám líbili Ti moji vykukové jak si hrají na výtah?

Za tohle zasloužíte: VVV

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

17. 3. 2010 11:20
jako vždycky

díky za zpříjemnění dne:-)

Ale...někdy jsou situace, kdy se divím, co je na tom Beanovi tak směšného....

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

17. 3. 2010 10:38
Móóóc pěkné

Stresíky a z nich plynoucí trapásky mám ex post rozjasňují život. Moje maminka byvši povolána na policii k sepsání protokolu kvůli krádeži, upadla do značného napětí. Po klasickém založení papíru do stroje a dotazu: "Jméno a příjmení", zjistila, že si pamatuje jen své jméno za svobodna (ač ho v té době už 45 let nenosila). Těžce ze sebe vypravila: "Nevím, musím se podívat do občanky". Po dotazu na bydliště ( ještě byla značně zdrcena předchozí lapsem) se jí vybavilo pouze písmeno H (bydlela v té době v Hostivítově ulici) a s ním asociací sdružené slovo, které se ve slušné společnosti neříká a  ve zdejší diskuzi je za 100 bodov. I nezbylo než nahlédnout do občanky podruhé.;-D

0 0
možnosti
PU

Pulp Fiction

17. 3. 2010 10:16
karma!!!

a zase super, moc se bavím ;-)R^ 

0 0
možnosti
MM

Monty M.

17. 3. 2010 10:10
mm

Kdybych vas nahodou nekdy nekde potkal, tak se vam urcite snazit vyhnout nebudu... ani kdyby vam z pusy tekly rozcucany bonbony proudem a zkousela jste po me hazet anglicakama ;))

(moc hezky cteni, diky)!

0 0
možnosti
D

DenySe

17. 3. 2010 9:59
:o)

Dobrý den,tak jsem se (s dovolením na váš účet) vážně pobavila :o)) a připomněla si trapásek z dob studií,kdy jsem při zkoušce z "počítačů" najela do jakéhosi okna,provedla daný úkol a následně byla vyzvána: "dobrý,tak si vyskočte"-myšleno pochopitelně z onoho "okna" na monitoru,ale já-snad v návalu stersu,či co,vstala ze židle a hop-pěkně povyskočila :o) to jsem byla ještě relativně čerstvá!!Jaká jsem asi teď,mamina tří dětí 6-3,5-1 rok???Díky atěším se na další článek :) Denisa

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik