Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

McLump

16. 10. 2009 15:12
TO: Ivca31

a o nějaké rozumné medikaci jste neuvažovali? Já mám doma funkčního autistu s ADHD jak poleno, ale až po ztlumení se "probudil" k životu. Najednou šlo taky číst knížky, prohlížet si obrázky a vůbec provádět činnosti delší než 30 sekund. Je mi jasné že se tu zjeví hned nějaký "přírodní teoretik", který bude tvrdit že chemie naše děti zabíjí. Ale když mozek nemá čas na rozvoj tak se prostě nerozvine.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 10. 2009 15:19
Re: TO: Ivca31

Neurologie naordinovala psychofarmaka, která se ovšem neslučovala s kardio medikací. Srdce je přednější. Diskuse se rozjela, ale já si opravdu stěžovat nechtěla, bylo to jen konstatování, prosba a info pro podobně "postižené" rodiče. Já si zažila peklo s tou naší hlavní diagnózou, Kubík taky a tohle prostě nějak přežijeme:-).

0 0
možnosti
KH

Tobinka

16. 10. 2009 14:50
na slovo hyperaktivní jsem alergická

Musím přiznat, že na slovo "hyperaktivní" jsem doslova alergická. Stalo se z něj zaklínadlo všech maminek, které jednoduše odmítají svého potomka vychovávat. Rodí se dnes vůbec děti, které NEJSOU HYPERAKTIVNÍ? Asi ne...

Už jsem zažila kamarádku, která nevozí tříleté dítě v autosedačce, protože malá (je hyperaktivní, pochopitelně) tam "nevydrží" a než aby s ní bojovala, raději riskuje každý den její život. O harantek vozících se na sekačce (je hyperaktivní a jinak dostane záchvat vztaku) nemluvě.

Tak musíte chápat, že míra pochopení pro cizí děti klesá, vzhledem k tomu, že ji vyžaduje každá matka.

A co je nejhorší, jednou tak budu muset vychovat i svoje dítě. Protože až by přišlo vychované dítě do školky  mezi ty "hyperaktivní", sežraly by ho zaživa.

Chápu, že se s hromadou nevychovaných spratků sveze i těch pár procent skutečně hyperaktivních dětí, ale stejně by mě zajímal jejich skutečný podíl v populaci.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 10. 2009 14:57
Re: na slovo hyperaktivní jsem alergická

Já Vás vlastně chápu, když jsem neměla Jakuba, koukala jsem na to podobně. Ale mohu vás uklidnit, oba moji kluci se k ostatním dětem chovají velmi přátelsky, děti mají rádi a zní to strašně, ale v kolektivu jsou velmi oblíbení. Problémem ve školce jsou spíše děti - jedináčci(i když taky ne všichni) , děti z bohatších rodin, kde jsou zvyklé být středobodem světa a děti vymodlené. Ale opravdu nelze paušalizovat.

0 0
možnosti
L

lokutus

16. 10. 2009 14:21
ADHD

Nesoudím, neodsuzuji. Ale když jsem v krámu, kde lítá a řve cizí děcko, mám také co dělat, abych se udržel. Chápu, že děti s ADHD jsou skutečnou řeholí, a že to je nápor na psychiku, ale prosím pochopte, že i ostatní lidé jsou... zase jen lidé.

Problém je, že v dnešní době je diagnostikovaných dětí s ADHD čím dál víc, kromě toho se tím zhusta ohánějí i rodiče dítěte, které je SKUTEČNĚ pouze nevychovaný spratek, a tak to začíná už trochu lézt na nervy.

Mimochodem, kouříte? Kouřila jste v těhotenství? Existuje statisticky prokázaná vazba mezi kouřením více než 10 cigaret denně v těhotenství a diagnostikovaným ADHD u dítěte.

0 0
možnosti
S

suarez

16. 10. 2009 14:25
Re: ADHD

Prave ta souvislost s kourenim (pozivanim lehkych drog) me pri cteni clanku napadla. Ale nechtel jsem s tim tady autorce prudit :) Urcite na tom neco bude.

0 0
možnosti
JK

babacek

16. 10. 2009 14:14
Karma

Buďte ráda, že ty děti máte dnes a ne za minulého režimu by byl každý jeden označen za nezvladatelné dítě a soud by ho dal na převýchovu do dětského domova.;-(

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

16. 10. 2009 14:18
Re: Karma

Ale nezvladatelné dítě vyrobí pouze rodiče.... ( v útlém věku )

0 0
možnosti

Říman

16. 10. 2009 14:12
Hezký článek

Holt nemáte to lehké. S některými dětmi je kříž... přeju hodně trpělivosti. R^

Na druhou stranu, když mě dítko ve vlaku po desáté bolestivě kopne do holeně (navzdory několikerým napomenutím), nebudu se rozhodně zabývat úvahami, zda je hyperaktivní nebo nevychované.

A obecná poznámka na závěr - shodně s některými dalšími mám pocit, že je dnes těch diagnostikovaných poruch podezřele moc a že se za nimi mnohdy skrývá něco jiného (omluva za rodičovské selhání).

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 10. 2009 14:28
Re: Hezký článek

Děkuji za přání, to dítko ve vlaku je opravdu jiná škatulka. Přejme si tedy více lepších diagnostiků a méně hyperaktivních dětí.

0 0
možnosti
V

Vikina

16. 10. 2009 14:03
Teda, Ivanko,

máte doma pěkné nadělení :-). Ale aspoň si ty děti zase užijete a budete na to, jednou moc a moc vzpomínat. Na druhé straně, právě takové se časem zklidní a jsou z nich po pubertě vycepovaná dítka.

My to měli obráceně, ráno jsme kluka posadili na pískoviště s lopatičkou, kyblíčkem a náklaďákem, a večer jsme si jej z pískoviště zase vyzvedli. Na kontrolu stačilo slyšet, jak občas přehrkotal kolem oken náklaďák. Nu a v patnácti to byl nesnesitelnej puboš. U druhého jsem naopak vážně zvažoval o připoutání k řetězu, protože po půl minutě už byl v čudu - to mi ale rozmluvili, nezbylo, než jej nepřetržitě hlídat. Ale aspoň nebyl uřvanej, dokonce i při občasném trestání zarytě mlčel.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 10. 2009 14:26
Re: Teda, Ivanko,

Tak to vidíte, extrémy jsou všude;-D.

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

16. 10. 2009 14:00
Na 15 a 13 let

předvádějí chlapci solidní výkony....

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 10. 2009 14:24
Re: Na 15 a 13 let

A jéje

0 0
možnosti
R

radusatke

16. 10. 2009 14:00
...

tak diky vsem tem nesouhlasnym komentarum jsem se nakonec regla :-) ja jeste nezestarla, ale uz ted me obtezuji duchodci, kteri poposedavaji v parcich a smiruji z panelakovych oken a pak si stezuji, jak jsou dnesni deti nemozne vychovane - co takhle odstehovat je vsechny na kraj mesta, kde budou blizko obchodnich center a mimo detska hriste? muzete se tam v klidu prat o zlevnene mliko a deti nechat at si hraji a vyblbnou se ;) A autorce mnoho zdaru ;) mame doma rocniho dablika, kam se hrabe na ty vase, ale spolehlive ze ten den utaha i tri dospelaky :-) a na lekarniky a jim podobne "hodte bobek"R^

0 0
možnosti
S

suarez

16. 10. 2009 14:22
Re: ...

To mate jeste dobre, tady jsou duchodci vybaveni digifotakem a peclive dokumentuji spatne zaparkovana auta. Nedejboze se pri tom setkat s majitelem :D Jinak s tim hazenim bobku opatrne, aby se ty bobky nevratily nekdy zpet ve znasobenem mnozstvi :)

0 0
možnosti

Quazi

16. 10. 2009 13:53
zvesela!

Nebojte se, oni vyrostou. Mohu to potvrdit, jako matka velmi temperamentních chlapců, dvojčat, dnes už dospělých. Ještě dnes vidím ty odmítavé reakce okolí na mé tzv. nevycválané děti. Já jsem naopak svým dětem vděčná, naučily mne totiž pokoře. Prostě něčemu neporučíte.

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

16. 10. 2009 14:08
Re: zvesela!

Tady někdo uhodil kladívkem o hřebíček. Souhlasím. Něčemu poručit nelze. S pokorou každý den přicházím domů a těším se na tu hordu co mi mezi dveřmi naskáče kolem krku. Sqěle napsané.

0 0
možnosti
FB

nejchytrejsi

16. 10. 2009 13:52
hm

dyt je to pekny kdyz nekdo v ty vykachlikovany cekarne dela bordel, vod toho se ty deti delaj ne, aby nebyla nuda

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 10. 2009 14:19
Re: hm

A to zase ne!!!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik