Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xs123

19. 10. 2009 11:30
Hyperaktivní děti

Mně to připadá, že všichni furt něco melou o hyperaktivních dětech. Když je ovšem venku méně než 25°C, tak dítě venku neuvidíte. V zimě vůbec ne, leda tak na horách na lyžích. Představa, že by třeba pětileté dítě bylo půl dne venku, když je pět nad nulou, fouká vítr a občas sprchne, je pro většinu rodičů nepředstavitelná. No - a  potom, když máte ty děti furt někde zavřené, tak normální aktivní děti jsou z toho nervní a vám  se jeví jako hyperaktivní. Kdyby se kluci vylítali, byl by doma a jinde klid.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

20. 10. 2009 23:49
Re: Hyperaktivní děti

neblázněte, vařila jsem po nocích, abych mohla dvakrát denně haranty vylítat, jinak s nimi nebylo k vydržení. od 3 měsíců chodili na plavání pro kojence, postupně další kroužky a stejně jsem toho měla plný brejle. genetika je sviňa. jsme oba s manželem vytrvalostní typy, fyzicky potřebujem asi nadrůměrnou zátěž. i psychické podněty vyžadujeme ;-D asi se to po generace nasčítalo. jo, a věřte, že jsem pragmatik. na módní vlivy nedám.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

19. 10. 2009 10:02
Jen jednomu nerozumím...

píšete, že v čekárně u lékaře jste dětem (dítěti?) uštědřila výprask, ač víte, že je zbytečný, ale lidem v okolí to dělá dobře... Bijete děti kvůli okolí? Rozumějte, nejsem zastánce víry "dítě ani květinou neuhodíš", ale když už mám potomka plácnout, pak jedině z dobrého důvodu a jen, pokud cím, že to k něčemu povede... tady bych se na okolí asi zvysoka... :-P

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 10. 2009 18:36
Re: Jen jednomu nerozumím...

No vidíte, konečně konstruktivní kritika - ano, udělala jsem chybu, nervy někdy zapracují a člověk se nechá unést. Samozřejmě kvůli okolí to obvykle nedělám. Ale teď zas budu souzená za to, co jsem teď napsala:-/

0 0
možnosti
IV

Ivca31

18. 10. 2009 23:09
Protože věřím na boží mlýny,

budu se ke svým dětem chovat stále stejně - přísně, důsledně, ale slušně a hlavně s láskou, ono by se totiž každému z nás mohlo stát, že na stará kolena nás bude ta o hodně mladší generace považovat za simulanty, lenochy a "debily", ačkoli nás bude ničit třeba Alzheimer.

Těm, co hájili "moje barvy" děkuji a těm druhým přeju, aby nikdy nemuseli řešit něco podobného, tak zákeřná opravdu nejsem:-).

Dobrou noc a příjemný vstup do nového týdne.

Ivana 

0 0
možnosti
RB

Dino12

18. 10. 2009 21:36
Milá Ivčo,

přečetl jsem Váš článek, bohužel na diskuzi už nemám čas, ale stačila mi Vaše reakce na tu nánu wandering star (je to ženská, že ano? a přispíva svá "moudra" do hodně blogů). Lidé kteří nevychovávají dítě s LMD anebo s ADHD a samozřejmě z toho titulu také hyperaktivní, nemají absolutně páru co to obnáší a, že mozek takového dítěte prostě funguje jinak, ne hůř, prostě JINAK a že jsou to děti mimořádné, v drtivé většině velice inteligentní i když svojské bytosti. Vykašlete se na všechny neinformované pitomce, nenechte si ani ve školce něco nabulíkovat. Ono se to v 90% případů  samo od sebe rapídně zlepší mezi 6-7 rokem. Mého syna učitelky v MŠ pasovaly na zvláštní školu, dnes, div se světě, vydrží i sedět těch 45 minut (pro mě něco neuvěřitelného, srovnatelné snad jen s přistáním UFA v obýváku) a nosí samé jedničky.

0 0
možnosti
WS

wandering star

18. 10. 2009 22:27
Re: Milá Ivčo,

A do té doby jste ho pouštěla mezi lidi na volno a divila se, že z toho nebyli nadšení?

0 0
možnosti
IV

Ivca31

18. 10. 2009 20:14
Naposledy pro wandering star

1. V článku jsem v podstatě nic o vřískajících dětech nepsala. V lékárně chodil rychlou chůzí okolo sloupu a smál se - tak nahlas to nebylo.

2. Udivená reakcí lékarnice jsem byla v tom smyslu, jak vulgárně a s křikem jednala s malým dítětem, nejdřív měla slušnou formou říct něco mně.

3. Když má dítě dostat ATB co nejdříve, musím je vyzvednout s dětmi, protože hlídání nemám a ani psi už se nesmí uvazovat před obchody a doma je taky samotné nechat nemůžu

4. To vaše vtipné "matka hrdinka" je výsměchem do tváře těm maminkám, které jsou opravdové hrdinky, po boku svých trpících nevyléčitelně nemocných dětí, tyto ŽENY i jejich MUŽI by jistě uvítali, kdyby jejich dítě běhalo, křičelo a smálo se na plné kolo.

5. Nejsem dokonalá matka, nikomu to taky nepodsouvám a žádná privilegia nečekám. Svoji rodinu zvládám s přehledem, to že máte jiný názor, je vaše právo a pokud vás tak znechucuji, nikdo vás tu nedrží.

0 0
možnosti
MV

Martin V

18. 10. 2009 20:37
Re: Naposledy pro wandering star

vy se cítíte jako matka hrdinka? To že jí zvládáte si podle toho co jste napsala, asi jen namlouváte.Rv

0 0
možnosti
M

MarkétaRoz

18. 10. 2009 16:33
obdiv

Milá Ivano,

máte moje sympatie nejen proto, jak se snažíte poctivě vychovávat svá živá dítka, ale také proto, jak trpělivě a s noblesou dokážete reagovat na příspěvky, které nejsou zrovna příjemné. Mám na mysli příspěvky od osoby, která si říká wandering star, ať je to kdokoli. Jsem přesvědčená, že tento člověk sám trpí nějakou poruchou osobnosti a tudíž potřebuje neustále provokovat. Zde, kde je vše anonymní, je to snadné. Otázka je, zda by vám to sámé dokázal říct do očí. Proto mě udivuje, kolik svého drahocenného času věnujete reakcím na jeho agresivní komentáře. Sama jsem na mateřské dovolené s dvouletým synem a pětiměsíční dcerou, a to nejsou děti, které potřebují zvýšenou péči, jako vaše, tak vím, jak je čas drahý.

Držím palce.

Markéta

0 0
možnosti
IV

Ivca31

18. 10. 2009 19:44
Re: obdiv

Dobrý den Markéto, jen mám v sobě vštípeno, že po otázce má následovat odpověď, na pozdrav se odpovídá, za pochvalu děkuje a před útokem se má člověk bránit, toť vše.

Nebojte, já opravdu nejsem žádná supermatka, ale úplně obyčejná mamina, co dělá chyby jako každá jiná. A za to, že se to tak hezky sešlo a já měla čas reagovat, vděčím manželovi a dětem, které jsou už od pátku extrémně hodné. Dokonce si říkám, jestli jsem jim tím článkem nekřivdila;-D.

Hezký večer.

0 0
možnosti
MH

mismiska

18. 10. 2009 1:20
trochu ohleduplnosti

Po přečtení článku musím prosím napsat jedno: vážená wandering star, kateřino b.k. a další, ano, děti řvou, otravujou a zlobí. To je fakt a je úplně jedno, zda jsou hyperaktivní nebo nevychované. Jsou to prostě mláďata, která se vyvíjí a učí, co umí a mohou.

Jasně, jsou rodiče, kteří svoji úlohu nezvládli a jejich potomci se roztahují víc než je zdrávo, ale tolik jich zas tak není. Vzhledem k  tomu, že se pořád rozmnožujeme a v současné době si Husákovy děti pořizují potomky, tak Vás nečeká nic milého ani v dopravě ani nikde jinde. Prostě ti malí otravové jsou a budou všude. Zaplať komukoliv za to.

A Kateřino B.K., (Kateřina Kašparová z Novy) nelžete zde v diskuzi, jak jste vychovala dvě děti. Ještě se vám to nepodařilo!

0 0
možnosti
WS

wandering star

18. 10. 2009 2:10
Re: trochu ohleduplnosti

Osvědčené pravidlo, že děti mají být vidět, ale ne slyšet, naši předkové zavedli z velmi dobrých důvodů. Jenom supermatky, které si ve 40 zmůžou na první děcko a myslí si, že mateřství vynalezly, čekají, že se kolem jejich reklamy na antikoncepci bude točit celý svět.

0 0
možnosti
N

na.mor

17. 10. 2009 23:39
Vydržte

Ano stojí za to vydržet, určitě budete mít také jednou radost jako moji rodiče, když se nedali přesvědčit, od učitele (výchovného poradce), že jsem blb, který nepřečte správně "ch", ale vytrvale čte "c" a "h" a jediné na co mám je možná dodělaná devítiletka. Když se mi dostali do ruky mé "papíry" s poznámkou "naprosto nevhodný pro studium fyzicky vynikající a manuálně zručný...." kdoví k čemu? Nevím dodnes, ale dostudoval jsem, fyzicky již dávno nejsem vynikající a manuálně, naštěstí hlavně těch druhých, nic nedělám. Jen zaměstnávám pár lidí mezi nimi i vnuka onoho "posudkáře," který, když mě vidí, tak mi tvrdí jak mi vždy věřil....

Když pozoruji svého syna, který má asi pérko,klíček, setrvačník a baterii v jednom těle, jen doufám, že nepotká ve škole nebo i jinde někoho s takovým pronikavým úsudkem jako jsem, kdysi, potkal já.

Z Vašich článků plyne mnoho vlídnosti, lásky a pohody i když Vám asi není vždy úplně do zpěvu. Děkuji Vám za ně, těším se na ně a karmuji je.

Krásný den

0 0
možnosti
IV

Ivca31

18. 10. 2009 10:37
Re: Vydržte

Vás také moc ráda zdravím a nebojte, já vydržím. Ti neznalí to totiž vidí jen z jedné strany, ale tyhle děti na klíček, jak píšete, jsou stejně tak dětmi, jako všechny ostatní, žádné zrůdy to nejsou, naopak si myslím, že s nimi člověk zažije jak starosti, tak radosti a ty si pak vychutná tuplem. Jsou to takoví malí prostředníci k zlepšení našeho rodičovského, ale i lidského já. I Vám přeji krásný den a děkuji za hřejivá slůvka.

0 0
možnosti
J

jaruca

17. 10. 2009 22:14
Ivčo držím pěsti a pevné nervy, nedávno jsem koukala

na staré fotografie dětí a všimla jsem si, že u dcery pořád někdě trčí má ruka, dnes je dospělá, ale nejspíš mou trpělivou, ale také přísnou výchovou je tam kde je, má rok k dokončení VŠ, sleduji jak je cílevědomá, ale kolik jí dá práce se soustředěním, co jí zůstalo, neustálá sportovní aktivita, pořád sebou mele a nevydrží v klidu, kluk byl v naprostém klídečku a nechápal, proč ona tak pořád vyšiluje :). Někdy jsem taky vyšilovala, babička mi zmřela moc brzy a když jsem byla hospitalizovaná, spala jsem tři dny v kuse, jen mne pacientky budily k jídlu, co bych dala za pořádný spánek. Máte manžela a to je skvělé, že máte chvilku i na odpočinutí. Články jsou bezvadné a z brblalů si nic nedělejte, kdo nezkusil neuvěří, ušetříte si čas i nervy zbytečným vysvětlováním. Těším se na další článeček V

0 0
možnosti
IV

Ivca31

17. 10. 2009 22:45
Re: Ivčo držím pěsti a pevné nervy, nedávno jsem koukala

Moc ráda Vás tu zase vidím, děkuji za podporu a sdělenou zkušenost. Dodává to sílu, vždycky je příjemné vědět o spolubojovnících, člověka to nakopává.

Hezký zbytek víkendu.

0 0
možnosti
L

Luisa

17. 10. 2009 21:59
Nejenže skvěle píšete, ale vaše reakce v diskuzi jsou

obdivuhodné ;-)R^.

Máte to těžší, než jiné maminy (žádný nůďo, co? ;-D), ale nepochybuju, že to zvládáte perfektně :-).

Pokud jde o ty... "nerudy" ;-), co si pletou hyperaktivní dítě s ďáblíkem, co zlomyslně okopává holeně bezbranných starců (jak jsem se dočetla v diskuzi ;-D), to fakt není váš problém, ale jejich ;-).

0 0
možnosti
IV

Ivca31

17. 10. 2009 22:38
Re: Nejenže skvěle píšete, ale vaše reakce v diskuzi jsou

No, vidíte to a právě před chvílí už mi došly nervy nad wandering starem;-D, ale už jsem zase klidná. Máte totiž pravdu. Všechno prostě není můj problém.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik