Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

fix

20. 10. 2009 14:34
máte

obě děti hyperaktivní? Tak to bude chybka jinde. Pracuji jako trenér s dětmi už víc než deset let a skutečně hyperaktivní bylo jediné, ostatní byly spíš nevychovaní a nevybití spratci. Matky, většinou zoufalé, si stěžovaly, jaké mají doma hrůzy, jak zlobí, škodí, obtěžují, ubližují. Na tréninku právě tihle kluci šlapali jako hodinky - měli zábavu, byla akce a byl klid.

0 0
možnosti
P

ptak_tucnak

20. 10. 2009 15:40
Re: máte

jestli to neni tim, ze jako trener se s konkretnimi detmi setkate tak 2-3x tydne na hodinovem treninku; neni divu, ze jim tam date zabrat a oni svou energii vybijou hned. matka je se s temi detmi cely den (a pani autorka i noc), a to jim obdobnou zabavu a vybiti proste nemuze po celou dobu poskytnout.

a autorce drzim palce a preju pevne nervy. priste lekarnici servete taky, ona se narozdil od prcku ovladat ma za kazde situace. a nebojte, jednou to vstavani za svetla prijde (taky se na nej uz par let tesim ) ;)

0 0
možnosti
F

f.ake

20. 10. 2009 12:27
kdo nepoznal nepochopí

Kamarád jezdí s podobnými dětmi na tábory. Kromě hyperkativních tam bývají i LMD a tělesně postižení - takový pel mel, aby si náhodou někdo nepřipadal výjimečně. Společně s nimi secvičují scénky a večer mívají představení - jednou mi vypravoval, že měl na starosti jednoho dvanáctiletého hromotluka. Kluk byl hyperkativní. Kamarád říkal, že byli v lese a než se stačil otočit, měl klučina klacíkem vykopanou jámu, že by se v ní schoval slon. Myslím, že rozmazlené dítě a hyperaktivní, případně nudící se dítě jsou naprosto odlišné pojmy a kdo nepoznal nepochopí. Díky za článek. Mám Vás v záložkách a nemůžu se dočkat dalších!

0 0
možnosti
IV

Ivca31

20. 10. 2009 20:02
Re: kdo nepoznal nepochopí

:-)jejda, jen na to psaní teď není čas, sotva stíhám číst to tady a pak to rozdýchávat;-D.

0 0
možnosti
B

Bobrufka

20. 10. 2009 10:33
hezky napsáno

karmaR^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

20. 10. 2009 12:06
Re: hezky napsáno

:-)

0 0
možnosti
RS

starej pardal

19. 10. 2009 22:52
ta diskuse o hyperaktivnich detech

je kompletne zbytecna. kdo to nezna, ten to nepochopi a neda se mu to vysvetlit. nejhorsi jsou lidi co deti bud vubec nemaj, nebo maj zakriknuty chudinky. ti si namlouvaji, jaky jsou skveli pedagogove. je jim prano. je to ale pouze zbozna vira.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

20. 10. 2009 12:07
Re: ta diskuse o hyperaktivnich detech

Asi to tak opravdu je:-).

0 0
možnosti
KL

Klara L

19. 10. 2009 19:44
Zmena je zivot

No jo, driv byly deti zlobive nebo opozdene, dneska jsou to same dyslexie, dysgrafie, hyperaktivity... kde je asi pravda? Ani jeden extrem to nebude :-/

0 0
možnosti
IV

Ivca31

20. 10. 2009 12:09
Re: Zmena je zivot

To ví nejlépe rodiče.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 10. 2009 17:41
Tak mě tedy kamenujte!

Dobré odpoledne, občas mám pocit, že někteří diskutující nečetli moje řádky všechny a udělali si jen výcuc, toho, co se jim hodí. Neustále se tu mluví o uřvaných dětech - nepsala jsem o nich. Že jsem naštvaná, protože si lékárnice dovolila napomenout mé dítě - překrouceno, mrzelo mě jakou formou. Že nesnesu kritiku - snesu a mnohdy jsem za ni ráda, pokud je k věci a bez vulgarit. Že se vymlouvám na diagnózu, která neexistuje - ona existuje, ale to je jedno, já se na ní nevymlouvám, kdybych byla takový typ matky, seřvala bych lékárnici na tři doby, jak si dovoluje něco říkat mému dítěti zvýšeným hlasem, protože on má těžce nemocné srdce a nesmí se rozrušovat, jenže já nic takového NIKDY nedělám, protože já se ani na tuto diagnózu, která se probůh ani vymyslet a zlehčovat nedá, nikdy nevymlouvám. Svým dětem se věnuju a nenechám si tu namluvit opak, mezi dětmi rozdíly nedělám - zdravé nebo nemocné, slušnosti se musí naučit obě, třeba i s malými karamboly.

0 0
možnosti
V

Vikina

19. 10. 2009 17:57
Re: Tak mě tedy kamenujte!

Ivanko, neber si to tak. Víš, kolik je lidí, co s Tebou cítí, ale prostě zde jen nepřispějí? A i jinak, víš, jak to vypadá na jiných blozích? Tam bys teprve viděla, jakou tam dostávají blogeři sodu, tohle ještě jde. Tak se vydýchej, zklidni a tady máš ode mě  V

0 0
možnosti
M

michal.0.8

19. 10. 2009 16:22
ADHD

Dobrý den. Vůbec Vám nezávidím. Budete to mít s výchovou Vašeho dítěte hodně těžké.

0 0
možnosti
BH

dropa

19. 10. 2009 16:34
Re: ADHD

S tímto přístupem to bude mít těžké spíš okolí.:-):-(Rv

0 0
možnosti
RK

adidi

19. 10. 2009 14:18
Asi to tak horké nebude...

... když máte čas sepisovat tyto dlouhé rádobyvtipné memoáry vaší rodinky.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 10. 2009 18:29
Re: Asi to tak horké nebude...

Horké nehorké, číst to nemusíte.

0 0
možnosti
P

PLASTOVKA

19. 10. 2009 13:31
Názor

Paní Vejvodová, máte můj obdiv i moje sympatie. S Vaší výchovou se plně ztotožňuji. A co se týče těch živějších dětí, tak jako táta roční holčičky - mimochodem jak se říká - jde jak šroub a na místě nevydrží - moc dobře vím, o čem píšete. Je mi jasné, že něčím takovým si pravděpodobně s manželkou za pár let budeme procházet taky. A musím říct, že už teď je to někdy síla. Doufám, že to budeme zvládat s takovým nadhledem a humorem, jako Vy. A co se týče paní v lékárně, jestli Vám mohu poradit, na její názory kašlete. Nestojí Vám za to, abyste se jejími nadávkami trápila. 

Přeju hodně zdraví celé rodině a držím Vám palce VR^:-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

19. 10. 2009 17:47
Re: Názor

I Vám hodně štěstí a děkuju Vám:-).

0 0
možnosti
M

milenkamikes

19. 10. 2009 13:09
a já si zase myslím.

že "výchova" dětí dnes se strašně podobá "výchově" dětí např.  v Řecku nebo v USA.  Rodiče jim dovolí vše. Dítě, které obtěžuje své okolí, je typickým dnešním problémem.  A protože si nikdo netroufne říct matce, že chyba je v ní a v její výchově, tak se dítě označí jako hyperkativní. I hyperaktivní dítě je zvládnutelné, jen potřebuje více zaměstnávat a neustále mu vymýšlet aktivity,mluvit s ním, vysvětlovat,zaujmout ho. Jenomže na to rodiče nemají čas a ani náladu. Stačí se rozhlédnout kolem sebe,jak se maminky chovají - kamarádky, cigáro,k obědu přesnídávka, žádný režim.

VVV

0 0
možnosti
DO

Dasa.O

19. 10. 2009 14:12
Re: a já si zase myslím.

R^jednou jsem četla studii podle níž se zjistilo, že ze sta procent dětí s poruchou má jen deset procent opravdu tyto potíže, zbytek je nevychovanej spratek. Tím ale nechci se paní nijak dotknout sama mám dva kluky a vím co dovedou s jedním jsme nespali do pěti let :-(tak hodně štěstí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik