Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Petvej

21. 10. 2009 15:22
Hm,

tak jsem si přečetl, že nejmenovaná přiřadila někoho k manželce. Jediným právoplatným chlapem po jejím boku jsem já a jsem na to patřičně hrdý. A basta;-D

0 0
možnosti
WS

wandering star

21. 10. 2009 15:25
Re: Hm,

Tak ať Vám ten nový nick dlouho vydrží!

0 0
možnosti
MM

tyna.michalova

21. 10. 2009 13:59
zvednou naladu

nektere clanky opravdu zvednou naladu:-):-):-), ja mam zatim jenom jedno ditko a druhy na ceste, ale bohuzel je holcina cela po me - chodit v 8 mesicich a behat jeste pred prvnima narozeninama. Zatimco ostatni matky na piskovisti v klidu sedej a placaj babovicky, ja nemam cas vydechnout:-):-). Rika se, ze deti rodicum vrati vse, co vyvadeli rodice svym rodicum.

0 0
možnosti
WW

sluni-sluni

21. 10. 2009 14:54
Re: zvednou naladu

ono je lepší jít s dětmi na pískoviště a běhat za nimi než čučet u kompu a u telky a vytvářet polemiky o tom, jak je moje dítě nepochopené když řve jak pavián - a o tom to právě je.... jinak souhlasím s jinými příspěvky, že v dnešní době než aby doktorka řekla, že děcko je nevycválaný parchant, tak se napíše "diagnóza" a matička už běží do školy pro roční odklad (přece nebude bobánka nutit chodit do školy - takhle si ani neužije dětství). Pak se stane, že dítě v normálním věku šesti let v první třídě se ocitne v prapodivné společnosti dětí, kterým táhne na osm let

0 0
možnosti
JN

Yesname

21. 10. 2009 13:39
Wandering star

není sprostá, ale zakyslá. V reakcích to někdy vyjde dokonce ještě hůř. Takovej malej fundamentalista morálky.

0 0
možnosti
WS

wandering star

21. 10. 2009 13:48
Re: Wandering star

A vedle koho byste radši seděl 12 hodin v letadle - vedle mě, případně Hyacinth, nebo vedle matky hrdinky, jejího kultivovaného manžela Dina a jejich dvou diagnóz? 

0 0
možnosti
F

fildicka

21. 10. 2009 12:16
Stupidita diskuteru

Diky temhle debilkum typu wandering star aj.jsem na svem blogu na IDNES diskuse vyrusila uplne.

0 0
možnosti
JN

fix

21. 10. 2009 12:18
Re: Stupidita diskuteru

Kdo nesouhlasí je debil. Pošli to dál ;-D

0 0
možnosti
X

xs123

21. 10. 2009 10:17
Cheche

to jste se tady do sebe pustili. Je ovšem šílené, jak si dnešní matky s jedním, maximálně dvěma dětma a všemi těmi vymoženostmi v domácnosti pořád stěžují, jak jsou maximálně vytížené a jak to mají neskutečně těžké, jak mají mimořádné děti a tak dále. Mně to připadá, že ty matky mají nějaký problém samy se sebou, možná se fakt cítí izolované a nudí se, a chtějí upozornit především na sebe.

0 0
možnosti
WS

wandering star

21. 10. 2009 10:23
Re: Cheche

Nojo, je to hrůza, být sedm let doma za peníze daňových poplatníků.

0 0
možnosti
AN

zkratto

21. 10. 2009 10:04
spratek ?

Náhoud jsem se dostala ny tyto stránky, a přestože to nědělám,zapojím se do diskuse. Je tady hodně názorů a některé se mi nelíbí,ale co,každý může mít názor. Tak tady je ten můj : Mám čtyřletou tryskomyš. Nevím jestli je hyperaktivní nebo jestli má nějakou daignozu,nikde jsem s ní totiž nebyla. Prostě jí považuji za nesmírně živé dítě. Rozhodně ale není spratek, je slušně vychovaná, neječí zbytečně, nevzteká se kvůli blbostem, je štastná a veselá a plná energie. Každý pátek chodíme na velký nákup do obchodáku a nechávám jí volné pole působnosti - probíhá mezi regály,každého zdraví, na všechno se ptá k čemu slouží a každý o ní ví,ale nevzteká see a neječí. To by nastalo ve chvíli,když bych chtěla,aby vedle mě slušně bez mluvení pochodovala za ručičku. To samé je v restauraci, nevydrží sedět půl hodiny na jednom místě a nemluvit, tak prostě chvíli sedí a mluví, pak chodí a rozhlíží se co je kde zajímavého a mluví. Do ničeho nestrká, nikomu nenadává, nic nerozbíjí ...

0 0
možnosti
WS

wandering star

21. 10. 2009 10:21
Re: spratek ?

A už se číšníkovi podařilo o ni zakopnout a opařit ji polévkou?

0 0
možnosti
ZP

atizka

21. 10. 2009 9:56
Vydržet a nevzdávat se :))

Ivano, moc Vám držím palce a nad některými reakcemi rozhořčených spoluobčanů se docela bavím. Mám doma dvě také poměrně dost živé děti, téměř tříletou Aničku a 1 a 3/4 letého Ondru. A občas je to fakt nářez. Rada jedné paní zde v diskusi, že by bylo lepší se věnovat dětem a ne psát blog přesně ukazuje na to, že paní absolutně netuší, jaké to je... starat se celé dny o akční děti. I přesto, že je milujeme, i přesto, že se jim maximálně snažíme věnovat, i přesto všechno jsme my mámy prostě také jenom lidé, máme právo na to být unavené, jsme pořád ve střehu, co naše děťátka zase vyvedou. Musím napsat, že se každý den těším, až si urvu tu malilinkou chvilku, kdy můžu vypnout a třeba jen tupě zírat:-).

Mějte se moc krásně, buďte šťastná a spokojená, milujte své úžasné děti a zkuste se povznést nad některé řeči unavených spoluobčanů, krásný den!

0 0
možnosti
JK

janik.konik

21. 10. 2009 8:38
tak jsem si početla

hihi .... musím se tady nad většinou příspěvků prostě smát ... já mám malou dceru 15 měsíců, ADHD nemá, ale hyperaktiv je .... když je třeba, tak ji umravním raz dva, ale jestli si někdo myslí, že kvůli tomu, že si občas zařve, nebudu chodit do krámu, popř. jezdit sockou, tak se šíleně plete .. v tomto případě jsem silně netolerantní k ostatním .. ono těch pět minut v dopravě Vás ostatní, co tady chytře klábosíte taky nezabije ... a když dítko začnej pořvávat a jen tak zvesela hulákat v krámě, tak jí jako správná matka v této činnosti ještě podprouju, aby o ní věděli všichni a ne jen já .. :-))) .. tak a teď doufám, že mě všichni rozsekáte na padrť .... :-))))))) a paní Ivče držím pěsti ...

0 0
možnosti
V

ValentinaRossi

21. 10. 2009 22:43
Re: tak jsem si početla

Zda se mi, ze my, co povazujeme nevychovanost deti za vinu rodicu, nikoliv za hyperaktivitu (samozrejme ne bezezbytku), jsme vnimani jako osoby, ktere boli usi pri kazdem mirne hlasitejsim zvuku... Tak to urcite neni, ja samozrejme chapu, ze deti nemohou sedet potichu jako mysky, ze nemaji jeste naprosto zadne poneti o jakemsi ohledu k okoli atd. (resp. od urciteho veku by tomu tak byt melo, myslim ted zejmena na deti do veku 5 let), ze proste obcas zacnou kricet... V obchodech mi vetsinou vadi pouze deti, ktere nedokazou pochopit, ze maminka jim proste ted ty bonbony nekoupi, a jenom vriskaji (kdyby byly vychovane a nerozmazlene, nerekly by ani popel), sviji se na podlaze atd. Kdyz si tam pobihaji, budiz... Bohuzel ale, jak jsem psala nize, znam ty deti i jinak a znam i zpusoby, s jakymi se k nim pristupuje, tak zcela prirozene vytvarim analogie a kdyz vidim decko, ktere rozjivene lita, vrazi do lidi, mamka napomina a zadna odezva neprichazi,okamzite se mi vybavi to, co jsem zazila.

0 0
možnosti
V

ValentinaRossi

21. 10. 2009 8:25
...

Nejsem jeste matka, ale s detmi jsem dost casto, protoze je hlidam. V poslednich ctyrech letech jsem pravidelne hlidala nekolik deti, nejvice jsem poznala asi celkem 8 deti ve dvou rodinach. Byla jsem s nimi i na tydenni dovolene, takze jsem je poznala opravdu ze vsech stran, vcetrne praktik rodicu... Musim rict, ze to jsou deti, ktere me obcas odrazovaly od vlastniho materstvi, protoze byly neskutecne protivne, vecne kricely kvuli malichernostem, maminku ignorovaly, neposlouchaly... A musim rict, ze to je jednoznacne vina rodicu. Ty deti totiz nemaji nastavene naprosto zadne mantinely, ktere nesmi prekrocit, nikdy totiz neprisel zadny trest. Byla jsem nescetnekrat svedkem toho, ze decko udelalo nejakou nepristojnost (a delalo ji nadale), rodice sice rekli: nech toho, nebo dostanes pres zadek, ale bohuzel zustalo jenom asi u sestereho opakovani teto plane vyhruzky, to "pres zadek" nikdy neprislo. Tak si deti delaji, co chteji. A kdyz uz opravdu tu a tam nejaky ten "preszadek" prijde,

0 0
možnosti
V

ValentinaRossi

21. 10. 2009 8:29
Re: ...

za minutu se to resi mazlenim. Cili jsem usoudila, ze je chyba, ze dneska se dela z vyhovne rany pres zadek ci pohlavku ci placnuti pres ruce nejaky typ nepristojneho tyrani. Bez nejakeho trestu se proste deti nevychovaji (nektere mozna ano, to zalezi na povaze, me treba nasi nikdy nebyli, ale zase k tomu podle jejich slov nebyl duvod...), musi  se jim ukazat, co jde a co uz ne. A neni to jen pro okoli, ale i pro samotne rodice. Pokud budou mit takovou "autoritu", ze proste napomenou jednou, max. dvakrat a dite je poslechne. Usetri se tim spousta nervu a stresu (a obtezovani ostatnich hostu - cerstva zkusenost :-( ) v restauraci, spousta zraneni a nehod a vubec psychicke vycerpani kdykoliv pro rodice...

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 10. 2009 7:37
2.

Všem Vám přeji krásné podzimně zimní dny a těm, kteří mají ve svých domovech děti,přeji, aby s nimi zažívali tolik radosti, kolik mi jí dopřávají ti moji rošťáci. Na starosti se časem zapomene. No a těm bezdětným a starším ročníkům přeji, aby potkávali jen tolerantní maminky s dětmi, aby ten jejich klid mohli užívat plnými doušky:-).

Tak zase někdy příště, Ivana Vejvodová

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik