Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kočka

22. 10. 2009 13:43
Takové děti potřebujou namlátit hubu

a ono je to přejde,jenže to jejich rodičové nedělají.Za nás žádná hyperaktivita nebyla,protože jsme byli vychovaný.

0 0
možnosti
M

mischplysch

22. 10. 2009 16:16
Re: Takové děti potřebujou namlátit hubu

Kdo my? Já teda jo:-), ale tvrdit o nějaké celé generaci, že byla vychovaná, to je nesmysl.

Přijde mi legrační, jak ta zrovna odrostlá generace začne o sobě tvrdit(nebo alespoň někteří), jak oni byli děsně vychovaní a dneska ty děti  a mládež, to je ale hrůza ;-D 

Takhle přesně to chodí už mnoho staletí. Co já vím, tak starší ročníky nádavali i na předchozí generace husákových dětí, jak to za nich nebývalo a kam ten svět spěje ;-D A až odroste tahle generace hyperaktivců, tak nastane to samý :-P

0 0
možnosti
TK

TKC

22. 10. 2009 12:33
Paní Ivčo, včera jsme si na vzpomněli na tuhle diskuzi

Šli jsme po ulici a viděli následující obrázek:

Jakási maminka vedla asi tak tříletého chlapečka a směřovala k lékárně. Chlapeček jel po chodníku na takové té dětské odstrkovací motorce. Protože před lékárnou museli přes ulici, chlapeček sesedl z motorky, maminka ji popadla do jedné ruky, do druhé jeho ručičku a přešli. Tuto fázi měli patrně nacvičenou, protože proběhla klidně. Co už ale v klidu nebroběhlo, byl další sled událostí. Od přechodu k lékárně je ani ne 10m, takže maminka logicky vedla kluka dál, protože nemělo cenu mu na ten kousek motorku dávat a pak ho z ní zase sundavat, neboť do lékárny vedou schody.

Chlapeček se (taky dost pochopitelně) rozeřval, protože měl pocit, že mu prostě někdo sebral hračku.

Zajímavé ale bylo, že maminka se před dveřmi lékárny ani na okamžik nezastavila, aby synka uklidnila, ale s ječícím děckem napochodovala rovnou dovnitř....

Takže - ač šlo o úplně běžnou situaci, v té lékárně se v ten moment normálně pracovat nedalo....

0 0
možnosti
TK

TKC

22. 10. 2009 12:45
Re: Paní Ivčo, včera jsme si na vzpomněli na tuhle diskuzi

Myslím si, že v tom to vězí....

Ne v tom, že by někdo chtěl, aby se děti chovaly jako vycpaniny - kam je postavíte, tam je (tichoučké) najdete. Ale v tom, aby i ostatní okolo měli právo na to, aby pracovali, cestovali v dopravním prostředku, relaxovali ve stravovacím zařízení atd, atd. způsobem, který si určí oni sami a ne něčí dítě.

A je dost jedno, jestli je dítě jen živé, nebo zda má na to i diagnózu.

(Podotýkám, že se tento problém netýká jen dětí, ale i například hlasitě telefonujících dospělých a mnoho jiných jedinců.)

0 0
možnosti
S

Sekanice

22. 10. 2009 10:01
tak tak pokračování

..syn, kterého vychovávala stejným způsobem jako dceru jí donutil svůj názor přehodnotit a opravdu šla a omluvila se mi ,že kdysi si v duchu pro sebe myslela, že ty moje rozlítaný a neposlušný děti jsou jenom důsledek mojí nedůslednosti apod. Poté, co se její syn rozběhl ze svahu, po kterém následoval kilometrový příkrý sráz a ona málem vypustila duši, když ho chtěla zachytit a mnohých podobných zážitcích tohle všechno vzala zpět :-D. Vaše děti nejsou spratci, jenom prostě někomu, kdo chce mít momentálně klid lezou na nervy svou živostí. Představte si ale, co by vyrostlo za člověka z dítěte, který souhlasí se vším co řeknete (jednou, co řekne někdo jiný), který nikdy nikomu nevzdoruje, který si nikdy sám nic na vlastní kůži nechce vyzkoušet... Takový člověk by byl dost k politování.

0 0
možnosti
MV

marka40

22. 10. 2009 11:44
Re: tak tak pokračování

Jééé, já mám podobnou zkušenost, jak se říká, v bleděmodrém. Moje děti usínaly až kolem desáté večer a v noci se každou chvíli budily. Dvě moje kamarádky, když já měla třetí, ony měly první a shodou okolností obě dvě jak je večer v 8 uložily, tak děti usnuly a spaly až do rána. Pošklebovaly se mi, že je neumím "uspat". Jedna mi  vmetla přímo do tváře, že ona, na rozdíl ode mne si dítě umí vychovat. No ale pak, shodou okolností obě dvě měly druhé dítě rovněž nespavce. Dost jsem se tehdy bavila tím, jak to přede mnou tajily.

Takže bych měla takový dodatek k této diskusi - SYTÝ HLADOVÉMU NEVĚŘÍ. Až všichni ti, co mají děti typu: kam je ráno posadí, tam je večer najdou, budou mít další dítě superaktivní, pak teprve pochopí a přestanou prudit. :-)

0 0
možnosti
S

Sekanice

22. 10. 2009 9:57
tak tak

Ivano, takové děti prostě jsou :-D.

Mám mnoho podobných zážitků jako vy s paní v lékárně. Dnes už jsou z obou dětí školáci a můžu Vám slíbit, že to bude všechno časem lepší :-D. Tak jako vy jsem se rozhodla, že budu ignorovat všechny ty moudré řeči a rady těch, kteří se domnívají, že správné dítě je pouze to, které zůstane stát na místě kam ho postavíte do doby, než si pro něho přijdete a pokud možno vůbec nemluví a nevydává zvuku. To jsem nikdy nezažila. Naše děti, když byly malé nespaly, křičely, pořád se na něco ptaly, mluvily, v jednom kuse se pohybovaly, dobrá byla např. i tyč v tramvaji, tam se dá přeci dobře šplhat apod. Já jsem jim říkala co se smí a co ne, co je vhodné a co ne, efekt se zdálo, že to nemělo valný. Dnes jsou z dětí jedničkáři, jsou chytré, mají fantazii a světe div se žádné potíže s nimi nejsou. Dodnes si pamatuji svou kamarádku, která se mi omluvila, že si myslela, že výchovu nezvládám, protože ona měla první dceru "kam postavíš, tam najdeš". Druhé její dítě

0 0
možnosti
S

Sekanice

22. 10. 2009 10:06
Re: tak tak pokračování

..syn, kterého vychovávala stejným způsobem jako dceru jí donutil svůj názor přehodnotit a opravdu šla a omluvila se mi ,že kdysi si v duchu pro sebe myslela, že ty moje rozlítaný a neposlušný děti jsou jenom důsledek mojí nedůslednosti apod. Poté, co se její syn rozběhl ze svahu, po kterém následoval kilometrový příkrý sráz a ona málem vypustila duši, když ho chtěla zachytit a mnohých podobných zážitcích tohle všechno vzala zpět :-D. Vaše děti nejsou spratci, jenom prostě někomu, kdo chce mít momentálně klid lezou na nervy svou živostí. Představte si ale, co by vyrostlo za člověka z dítěte, který souhlasí se vším co řeknete (jednou, co řekne někdo jiný), který nikdy nikomu nevzdoruje, který si nikdy sám nic na vlastní kůži nechce vyzkoušet... Takový člověk by byl dost k politování

0 0
možnosti
S

studio.studio

22. 10. 2009 7:51
Nebijte své děti.

Já vas příspěvek ani nemohla dočíst, úplne jsem se otřásla nad větou, ze jste dala synovi v ordinaci vyprask, i když víte, ze to nepomůže, ale ostatní lidi to radi vidi. Proboha, proč dáváte přednost tomu, co si ostatní lidi mysli, před vlastními detmi? Co je to za zvrácenost? Nic není dulezitejsiho než vaše děti, kaslete na nejaký pitomce v cekarnach! A jen možna tip: zkuste kurz Respektovat a byt respektovan, je to strašně zajimavy. Mne to otevřelo oči. A děti se hodně uklidní ve školkách typu montessori, zkuste si o tom někde něco přečíst, je to moc zajimavy taky. Hodně štěstí!

0 0
možnosti
IV

Ivca31

22. 10. 2009 8:47
Re: Nebijte své děti.

Vyčetlo mi to tady už více lidí a já musím přiznat, že oprávněně. Nervy taky někdy zapracují a to pak člověk tu chybu udělá rychle. Děkuji za příspěvek a přeji hezký den.

0 0
možnosti
W

Wendolene

22. 10. 2009 1:42
To jsem ale prisla o vyzivnou diskusi, chichi

;-( NO i ja si dovolim pochybovat o diagnoze. Zaznamenala jsem u deti to same, nechce se jim lezet v posteli, kdyz jsou nemocne ( deti si totiz neuvedomuji, ze jim neco je a chteji si hrat), nebavi je fronta v lekarne, kdyz se jim nekdo nevenuje, vymysleji vylomeniny. Ovsem to nejsou diagnozy, ale obycejne deti. ADHD je dnes popularni diagnoza, spousta rodicu s oblibou rve do deti leky, at jsou z nich zombie, at neotravuji. Co se tyce blogujicich matek na materske, tez se podivuji. Sama vim, jaky je pocitac pozirac casu a sama jsem na materske nemela vubec na takoveto veci cas. Uz vubec nechapu,proc dite bijete jen tak kvuli lidem. Neni li to mysleno a brano vazne jako trest, nac jen tak pro lidi busite do ditete? Mozna byste potrebovala diagnozovat sama sebe;-)

0 0
možnosti
WS

wandering star

22. 10. 2009 3:17
Re: To jsem ale prisla o vyzivnou diskusi, chichi

Diagnóza: Další Husákovo dítě se v pokročilém věku změnilo v supermatku, která snesla zlaté vajíčko.

0 0
možnosti
HC

Misery Newt

21. 10. 2009 22:02
prechodniky

Ehm, jenom takovy detail, prechodnik "poslouchaje" je muzsky rod. Vy jakozto zena, mate pouzit "poslouchajic". Pokud byste mluvila o vas a vasem muzi a nebo o diteti, bylo by to "poslouchajice" ;-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 10. 2009 22:11
Re: prechodniky

Děkuji, už jsem to opravila:-).

0 0
možnosti
LH

Hyacinth Bucket

21. 10. 2009 19:52
Vy jste pani zdravotni sestra?

No potes. Zdravotni sestra, ktera nezvladne diagnozu. Hmm. Lituji sousedy ve vasi kralikarne.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

21. 10. 2009 20:05
Re: Vy jste pani zdravotni sestra?

A jakou pani, podle Vás přece žádná neexistuje;-D?

0 0
možnosti
T

thecurseofthewearerabbit

21. 10. 2009 18:45
Ted bych si jeste

poslechl, co na to ta lekarnice at mam obe strany a pak si udelam usudek.:-P

0 0
možnosti
LH

Hyacinth Bucket

21. 10. 2009 19:07
Re: Ted bych si jeste

to se asi nedozvite...:-)

0 0
možnosti
DH

chenile

21. 10. 2009 16:40
Moje svagrova ma taky hyperaktivni dite

(alespon to povida) a taky neustale sedi u internetu... ;-D

0 0
možnosti

bondy_

21. 10. 2009 18:50
Re: Moje svagrova ma taky hyperaktivni dite

.. jo a tatinek asi taky byva doma jen vyjimecne a pokud ano, kouka s detma na kone v televizi.

Co se pamatuju na me detstvi - proste, lec nevedecke ;-D - tak se deti vencily, tatinkove s nima hrali fotbal - no a pak to nejak pomalu zaclo ustavat, doba se zmenila a vymyslela se hyperaktivita.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik