Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ano miláčku, jsi exot, proto jsem si tě taky vzal

    Už dlouho žiji v podezření, že nejsem normální. Zatím se mi to daří docela dobře skrývat, ale děsím se dne, kdy to vyplave napovrch a jako nesvéprávnou mě umístí do vypolstrované místnosti o rozloze dvou čtverečních metrů.

    Jsem žena. Vypadám tak, ráda se líčím, voním, umím vařit, doma mám čisto, miluji svého muže a naše děti. Sexuální orientací jsem si tudíž naprosto jistá, přesto do světa dnešních moderních dam nezapadám. Nevyhledávám drbací kolektivy, nečtu módní časopisy a mám-li to shrnout, jsem totálně out.

    „Doběhnu nakoupit, za chvíli jsem zpátky,“ oznamuji manželovi. Došel mi i make-up, tak to vezmu přes ten obchůdek na rohu. Sakra, taková fronta,  snad to půjde rychle. Na řadě je žena mého věku a seznamuje prodavačku a potažmo i celou frontu s tím, kam se chystá na dovolenou. Probírá obavy ze spálení, z průjmu, vybírá náplasti, protože si prý koupila nové botičky, tak kdyby se jí udělal při procházkách po ostrově puchýřek….. Rostu. Přede mnou další dvě ženský, jedna zřejmě nic nesnědla už půl roku (proboha jak jí ty nohy můžou vůbec udržet) a ta druhá je z kategorie „nejsem líná se najíst“. Vzdávám to, jdu do večerky a doufám, že paní zatím nákup dokončí.

     Před večerkou stojí hezká, mladá holka, počítám tak maximálně pětadvacet. Uvazuje svého psíka  a dává mu jasný povel: „Udělej hají , Bobísku, maminka přinese ňamku“. Dusím se smíchy, ale nedávám to na sobě znát. Roztomilá slečna zatím docupitala dovnitř,  jehlovými podpadky zakopla o balík vod na zemi a v letu zabodla své gelové nehtíky přímo do mojí zadnice. 

   „Do prdele!“ vypadlo z té růžové pusinky. Žádné promiňte – je mi to líto, ačkoli ta „prdel“ byla moje a bolelo to. Ocitla se přede mnou, ani nevím jak, a ukázala na psí kapsičku. Prodavačka jí ji podala.     

   „Ježiši, tuhle my nepapáme!“ ohrnula nosík a vyžádala si tu druhou. Venku políbila  Bobíska a šli domů papat.

    Koupila jsem mimo jiné i rohlíky. Když se mi paní prodavačka zeptala, zda chci obyčejné nebo celozrnné, chtělo se mi odpovědět, že to je jedno, protože my žereme všechno.

   Jdu pro ten make-up. K mému úžasu byla na řadě pořád stejná dovolenkářka, právě vybírající voňavé papírové kapesníčky s dětským motivem. Vybrala si asi po třech minutách. Sláva, teď je řada na té hubeňource. Když si poručila tabletky na požírání tuků, málem se mi podlomila kolena. Představila jsem si, jak ta tabletka bloudí jejím vychrtlým tělem, zoufale hledá něco tučného k snědku a nakonec ze zoufalství začne ohlodávat její kosti. 

    Paní boubelatá zase požaduje tyčinky na podporu energie pro svého manžela. Vybírá, přehrabuje, její pohyby jsou líně pomalé, nejradši bych ji hned jednu tu tyčinku na podporu energie nacpala do pusy, aby se trochu rozjela. 

    Hurá, je na mně řada. Usměvavá prodávající (mimochodem má opravdu můj obdiv) mi podala vzorečky, ať se u okna podívám na odstín. Mám vybráno během deseti sekund a vracím se k pultu.

     „Jé, omlouvám se, tenhle odstín už nemám, nechcete si vybrat jiný?“                                       

Nechci, pokud teda netoužím vypadat jako černoška s bílým krkem. Odcházím. Víc jak čtyřicet minut zbytečně investovaného času stačilo.                                                                     

    Vracím se domů. Cestou ve výloze vidím docela pěkné boty. Vcházím a ptám se na své číslo.  

    „Lituji, vedeme jen normální dámské velikosti,“ dostává se mi odpovědi. 

    Panebože, vždyť čemu se divím, já přece nejsem žádná dáma. Málem jsem zapomněla na svoji nenormálnost, o níž jsem se přesvědčila i minulou sobotu na dni dětí. Své potomky učím, aby byli ohleduplní, milí a nevyvolávající spory. Když ale na skákacím hradě jiná roztomilá ratolest na syna zakřičela „vypadni!“ a on ohleduplně, mile, nevyvolávajíc spor a se slzami v očích opravdu vypadl, rozhodla jsem změnit svojí výchovnou metodu. Vzpomněla jsem si na frázi, kterou jsem kdysi měla napsanou na propisce od táty. Stálo na ní - MOUDŘEJŠÍ USTOUPÍ, PROTO MÁ TOLIK BLBCŮ PRAVDU !!! -  Rozhodnutá to blbcům neusnadnit, jsem synovi poskytla rychlokurz ve slovní sebeobraně. Konečně jsem na sebe byla hrdá a cítila se krásně. Možná je na mně ta změna už i vidět, pomyslela jsem si, když jsem míjela hlouček chlapů v těch nejlepších letech.                                                                         

    „Hele, to je hezká ženská,“ vypustil do éteru jeden z nich. 

Tý jo, asi nejsem tak ztracený případ, blesklo mi hlavou, ale vzápětí jsem byla vrácená zpátky do reality.

    „Ty vole, přehodnoť to, támhle má starýho a dvě děti.“

    Jo, přesně tak. Vdaná matka a exotka k tomu. Aspoň, že manžel to vidí jinýma očima. Pokud to vidíte podobně, tak na vás apeluji : „EXOTI A EXOTKY VŠECH ZEMÍ, SPOJME SE!!!“   

Autor: Ivana Vejvodová | čtvrtek 4.6.2009 8:50 | karma článku: 39,66 | přečteno: 4258x
  • Další články autora

Ivana Vejvodová

Každý si holt hlídá to své

Manžel přede mnou utíká, gestikuluje nesouhlasně rukama, pokouší se přede mnou zavřít dveře, ale já jsem neoblomná. Škvírkou mezi futry mu šermuji malou lištou, jejíž přivrtání mi chybí ke štěstí. Lišta nad dětskou postel, která by držela rákos.

19.7.2013 v 16:48 | Karma: 32,05 | Přečteno: 3070x | Diskuse| Ostatní

Ivana Vejvodová

Šmarjá, rosteš pro ......

Stejně jako na sklo bubnují kapky deště, aby přece jen zkusily tvrdost okenních tabulek, dobývají se mi do hlavy dvě myšlenky, které se ovšem v konečném smyslu nevylučují a míří do jednoho místa.

30.12.2012 v 19:28 | Karma: 35,52 | Přečteno: 4762x | Diskuse| Ostatní

Ivana Vejvodová

Tak co to tu teda tak strašně smrdí?

„Proboha, co to tu tak strašně smrdí?“ pomyslela jsem si před časem v koupelně, když jsem zahájila večerní hygienu. Během pár vteřin jsem měla jasno. Vlastně spíš zatmění. A to doslova. Chcete-li si změnit pohled na svět, dejte si na obličej místo pleťové vody odlakovač na nehty.

31.7.2012 v 15:50 | Karma: 40,40 | Přečteno: 9756x | Diskuse| Ostatní

Ivana Vejvodová

Co se ve škole neučí

Nadechla jsem se, abych přemýšlela o tom, co mi právě řekl starší syn. Kabina starého výtahu mi připadala stejná jako jindy. Ale možná má pravdu. Možná je dobré občas se zastavit, aby člověk s postupem času neztratil ten jasný pohled zpátky přes rameno a zároveň tím získal pravdivější pohled pod nohy a nejlíp ještě dál.

7.3.2012 v 16:50 | Karma: 29,93 | Přečteno: 3005x | Diskuse| Osobní

Ivana Vejvodová

Nesnáším to přerušovaný

Když už se do toho dám, mám to ráda rychle. Žádné zdržování nebo rozptylování! To jenom plýtvá silami. Těším se jen na konec, protože jako skoro každá vdaná ženská nemám čas ztrácet čas. Jdu tvrdě jen za tou slastí na konci. Tu totiž zbožňuju.

19.1.2012 v 19:00 | Karma: 30,72 | Přečteno: 3846x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Počkej na mě! Vyprovodil tátu do války, jeho fotka otevírala peněženky

1. května 2024

Seriál Jeho rozzářená tvář bývala za druhé světové války vystavena v každé třídě a kanadským žáčkům...

Bijec migrantů živoří. Salvini zamrzl v minulosti, spásu hledá v bájném mostu

1. května 2024

Premium Někdejší hvězda italské krajní pravice Matteo Salvini politicky živoří. Jeho strana Liga před...

Strach z problémového nájmu? Majitelé bytů mají získat garanci za nájemníky

1. května 2024

Premium Stát chce motivovat majitele nemovitostí k poskytování bydlení i rizikovým nájemcům. Pronajímatelé...

Dvacet let v Unii řečí čísel. Češi dominují v kaprech, letí také Erasmus

1. května 2024

Dvě dekády po vstupu do Evropské unie je co se týče peněz Česko více než bilion korun v plusu. Z...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik