Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sice se spožděním, ale doufám, že se vám v tomto roce daří. nelámala bych to. synek má talent, nechť jest politikem. bude úspěšný. a politiky zjevně společnost potřebuje mnoho tisíc let, to e perspektivní obor. říkejte si, že matička Babinského měla těžší najít si na synově práci nějaké klady... a pište, prosím

0 0
možnosti

zpožděním... hm. změna stavu, že...

0 0
možnosti

No už jsem si řikal jestli se dočkám a dočkal,paní Ivčo udělala jste mě radost ani nevíte jakou.Moc díky za članek moc jsem si početl.Tak doufám,že Vás psavá můza políbí častěji,přeji v novém roce mnoho zdravi a odvahy.Mějte se zdravi R.V

0 0
možnosti

Romane, tak je to 1:1, vy jste mi udělal radost nedávno. Přeji Vám to samé a spousty hezkých dnů k tomu. Zatím se nechám líbat od dětí, múza musí počkat;-).

Mějte se krásně.

0 0
možnosti

Ano prosím. Vyřídím. Co se do nich vejde...;-)

0 0
možnosti

P59e31t94r 31U64h14e73r

31. 12. 2012 19:26

Zase krásný čtení.

2 0
možnosti

Hezké a vtipné . Jen mne napadá kacířská otázka . Je tento styl chování vrozený či naučený ?

2 0
možnosti

No vy mi dáváte. Jestli se tedy ptáte na ten politický styl chování, tak si myslím, že je to hlavně vliv prostředí ve kterém žijeme. Spousta lidí(rodičů) spoléhá na to, že "čas obrousí hrany". Ale po narození by ty hrany dětem měli obrušovat právě rodiče. Jenže to se často nepovede a vítězí nějaké to vrozené genetické fuj + negativní vliv toho prostředí (ale může to fungovat přece i obráceně fuj předělat dobrým vlivem). Ale ono se mi to povídá, já ještě děti do dospělosti nedovedla, takže asi nemám právo to paušalizovat a hodnotit. Kdoví, jak to dopadne jednou u nás. Ale snaha fakt je;-).

Díky, mějte se krásně.

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Hlasuju pro politiku. I když vlastně co je v dnešní době ekonomicky výhodnější??? ;-D

Jsem rád, že jste se ozvala se svou laskavostí a nadhledem. Jupíííí! R^

1 0
možnosti

Charlie, no to je teda rébusová otázka, co je v dnešní době ekonomicky výhodnější? Tak mám o čem přemýšlet......Zatím snad jen - určitě je výhodné žít naplno v tom příštím roce!!!(ekonomicky asi ne, ale lidsky to za to určo stojí)

Díky a pozdravujte celou vlčí smečku (snad se nepletu a jde o Vás);-)

0 0
možnosti

Články jako šafrán. Vzácné časově i obsahem. ;-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

N54e39l37a 75P39a78l50o44v75á

30. 12. 2012 21:13

Je to milé čtení, díky.:-)

0 0
možnosti

Milé překvapení po dlouhé odmlce .... opět za R^

1 0
možnosti

Kamile, od Vás to je taky moc milé, díky :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS