Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slušný člověk Kvítek Koranda

11. 3. 2012 21:35
Tak nevím,

mí kluci dostali zavčas Merkura a bylo po otázkách :-P! Ale možná je to tím, že měli ve školce ňáké jiné malé holčičky. Anebo je to prostě fakt nezajímalo.

Jinak, asi máte vnímavější hochy, ti mí si z dětství nepamatují nic. Za to já si dodnes pamatuji vůni babiččina domu.

0 0
možnosti

Ivca31

14. 3. 2012 16:14
Re: Tak nevím,

No Merkur byl dobrej a takovej zlatej úvod do světa mezi tím Marsem a Venuší, tam už si se šroubkama nevystačí;-).

Já myslím, že to nebude tak horký, určitě i ty Vaše děti mají načicháno a jednou se jim to vybaví, to je úplně jedno v jakém věku.

0 0
možnosti

Egerie

11. 3. 2012 21:12
...

;-D (myslím, že ohledně "francie" dostanete vbrzku ještě jednu otázku, doufejte, že né na veřejnosti... ;-D)

0 0
možnosti

Slušný člověk Kvítek Koranda

11. 3. 2012 21:36
Re: ...

Nebuď pesimistka ;-)!

0 0
možnosti

Aretta

11. 3. 2012 20:47
Krásný

Voňavý, lahodný..:-)V

0 0
možnosti

Aretta

11. 3. 2012 20:48
Re: Krásný

(jak tak monitoruju ty svý ovace směrem k Vám.... raději dodám, že jsem normální ženská, tedy na chlapy;-D)

0 0
možnosti

vlk samotar

8. 3. 2012 11:37
Spěcháme...

Máte recht. Navíc laskavý jako ostatně vždycky. Není to tak dlouho, co jsem se díky svým tryskomyším zastavil a popřemýšlel kam se vlastně ženem, kdy místo pestrých barev života okolo sebe už vnímám jen šedou čmouhu do sebe slévajících se dní. Zastavili jsme na chvíli čas a šli se okouknout okolí. S nadšením jsme potkali prvni skorojarní včelu, pár sněženek, jednoho vzteklýho čokla za plotem a pár sousedů. A co z toho? No třeba jen to, že jsme nešli s očima v kapce, to cituju tátu, a máme do dnů které budou z méně veselých, takový malý ohříváček vzpomínky na přicházející jaro.

Dík za připomenutí, že nejen prací živ jest člověk. R^

Zasloužíte V

0 0
možnosti

Ivca31

14. 3. 2012 15:59
Re: Spěcháme...

Oči v kapce mě dostaly. No a to si představte, jak to na tom světě vypadá - někdo oči v kapce, někdo na nich klapky, jiný slepí a hluší k světu kolem....No, to pak není divu jak to tu vypadá. Někdy mám pocit, že mnozí vidí maximálně na dosah prahu svých dveří a za nimi nechť je potopa ;-O.

Díky za za termodávku;-)

0 0
možnosti

pepan z depa

8. 3. 2012 10:35
Máte

pravdu žijeme moc rychle a na důležité věci nemáme čas nebo je odbýváme va spěchu a je to škoda,přitom právě hezké vzpomínky nám dlouho zůstávají v paměti a připominají nám štasné chvíle a těch není nikdy dost.Tak Vám přeju celé rodině abyste měli pořád dost času.Díky za článek opět mě připoměl,že člověk si má život vychutnat.P.S.Už jsem se bál že se nedočkám.Zdraví P.;-)

0 0
možnosti

Ivca31

14. 3. 2012 15:53
Re: Máte

Díky, Pepánku, tak snad bude čas na to užívání, až Kuba dosáhne svého cíle. Prý koupí dvoupatrový dům. V jednom patře budeme bydlet a ve druhém budeme mít jenom peníze, ale všude! ;-D To bude život!;-) Mějte se.

0 0
možnosti

astrudina

7. 3. 2012 20:02
a francouzák je taky klíč na montování,

chudák chlapec, namísto montování s tátou dostane lekci sexuální výchovy;-D;-D

To, prosím, žertuji,:-):-) protože někdy píši k výchově dětí, tak aby se tu na mne hned někdo nevrhl a nepsal mi vysvětlení...

Vy jste určitě věděla, v jaké souvislosti se ptá, já jen že dnes se zapomínají jiné dovednosti, třebas kutilské... a že jsou v průběhu života někdy stejně důležité jako ten sex.....;-D

0 0
možnosti

Ivca31

7. 3. 2012 20:55
Re: a francouzák je taky klíč na montování,

To právě vysvětloval ten mladší, že je to klíč - "ten rozjížděcí" ;-) S kutilstvím souhlasím, pokud teda není potřeba jeho vinou oprášit pravidla první pomoci :-)))

0 0
možnosti

s.m.

7. 3. 2012 19:22
:-)

takové milé, hezké, jako vždycky:-)R^

Vy jste teprve u francouzáku, to máš ještě dobrý, já už dostala otázky, proč si lidi pusinkují pohlavní orgány;-D

0 0
možnosti

Ivca31

7. 3. 2012 20:50
Re: :-)

Tak to mám ještě výborný. Matěj se spokojil s nechutným francouzákem, dál radši nepátrá a Kuba se zatím zajímá spíš o auta, značky a kudy se jede "po hlavní" silnici ;-D.

0 0
možnosti

Kubri ml.

7. 3. 2012 17:15
Pořád nechápu..

Jaké vzpomínky.. Já mám z dětství o dost hezčí vzpomínky než otázky vysvětlující pojem "francouzák."

0 0
možnosti

Ivca31

7. 3. 2012 17:19
Re: Pořád nechápu..

Tak to neřešte. O ten francouzák jako takový nejde. Ale o to, aby ty děti neměly jen vzpomínky na to, jak na ně rodiče neměli čas. Nic víc v tom nehledejte.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS