Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

MaŘí

28. 10. 2011 12:35
Je mi z toho smutno

Ahojky! Tak jsem si tě zase našla, přečetla a přihlásila do diskuzního fóra, abych ti mohla napsat, že tímto jsi mě úplně dostala. Né těma blbama, kterých je vždycky všude dost a nemá smysl se jimi nervovat, ale těmi opravdu nemocnými, usmívajícími a trpělivými pacienty. To je tedy velice smutné a velice smutně napsané..........

Pa MaŘí ze sámošky.;-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

31. 10. 2011 19:48
Re: Je mi z toho smutno

Nazdárek MaŘí, no tys mi udělala radost. Škoda, že Tě při tom oslovení nemůžu poplácat po zádech, jako dřív. Jak se máš? Docela se mi po Tobě stýská, co jsi odešla, ale já už to mám taky jen na "občas".

Smutný to je, ale ještě smutnější je, že si to zdravý člověk uvědomuje tak zřídka. Možná bychom si všichni ten život užívali líp, kdyby jsme všechno, včetně zdraví, nebrali tak automaticky.

Mářulko, měj se krásně a doufám(!), že se ještě uvidíme, poplácáme a zase od srdce zasmějeme!!!! A díky!!!:-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

20. 10. 2011 23:09
Panebože...

tenhle tón u Vás moc neznám.... vždycky mě překvapí, jak jste vážná JEŠTĚ daleko lepší a hlubší, než když píšete o svých chlapech...

Výborný, výborný, výborný!!!

Klobouk dolů před VámiR^R^R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

31. 10. 2011 19:37
Re: Panebože...

Aretto, díky moc. Možná tomu moc lidí neuvěří, ale můj život zase tak legrační není. Prostě jako v jedné písničce - jednou je hůř, jednou je líp, život tě nejednou povznes i skříp....jednou jsi nic, jednou jsi král, zbývá jen jediné .....táhnout to dál. A já dodávám, že pokud se člověk snaží nacpat úsměv i tam, kde to mnohdy jde fakt dost blbě, tak se to táhne zase o něco snesitelněji:-).

Díky a mějte se krásně

0 0
možnosti
LB

Lucie Paceltová

12. 10. 2011 8:56
Blbci jsou v určitém poměru na obou stranách.

Ve zdravotnickém prostředí jsem částečně pracovala a mám zde dodně známých. Chápu tuto stranu, ale zároveň těžko smažu hlavy křivdy a ponižování, kterých se mi mnohokrát v nemocnicích dostalo. Jsou nejen nevděční pacienti, ale taky antiempatické sestry a lékaři...To je asi vše.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

12. 10. 2011 20:31
Re: Blbci jsou v určitém poměru na obou stranách.

Já s Váma souhlasím. Navíc nejsem jen ta zdravotní sestra, taky jsem občas pacient a nejčastěji máma dítěte, co je u doktorů a po špitálech pomalu jako doma. Jako všude je to prostě o lidech.

Díky za příspěvek, mějte se hezky.

0 0
možnosti
KT

Tycova.blog.i.dnes

5. 10. 2011 8:12
přeji pevné nervy

a  je to i sobecké přání. ráda se potkám s usměvavou zdravotnicí. blbů je všude dost, to bych se nebála. ti vám nedojdou.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

6. 10. 2011 20:30
Re: přeji pevné nervy

No to máte pravdu, ty nedojdou nikdy ;-).

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

4. 10. 2011 12:12
výborný nadpis

skvělý článek.;-)R^V nechám se ihned inspirovat......tím spěchem samozřejmě;-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

4. 10. 2011 22:27
Re: výborný nadpis

Ale jo, někdy je  v tý práci i sranda. Ten nadpis je přesně o tom, o čem jsem psala;-).

Díky

0 0
možnosti
OU

4. 10. 2011 11:10
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
IV

Ivca31

4. 10. 2011 22:19
Re: skvělé!!!

Díky moc :-)

0 0
možnosti
PK

dolch

3. 10. 2011 22:53
Ale jo

tak pěkný, no ;-€:-)R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

4. 10. 2011 22:19
Re: Ale jo

A tak dobře, mohlo to být lepší ;-).

Díky

0 0
možnosti
H

habit-.!..

3. 10. 2011 22:35
... moc pěkné pohlazení na duši, děkuji...

... před měsícem jsem taky marodil a protože to pro paní doktorku byla jedinečná příležitost mě zase po letech vidět, rozeslala mě po všech možných vyšetřeních, samozřejmě i na píchání... taky jsem cestou schytal pár úsměvů, a je fajn, že jsou ve zdravotnictví lidi jako vy...

:-)R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

4. 10. 2011 22:18
Re: ... moc pěkné pohlazení na duši, děkuji...

Tak doufám, že jste to chození po zdravotnických cestách přestál bez újmy. Jak se říká, člověk někam vleze a už ho honí po všech čertech. Za sebe můžu klíďo píďo přiznat, že jsem ta kovářova kobyla. Radši si ty svoje boleníčka šušňám pěkně doma ;-D.

Díky, mějte se fajn

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

3. 10. 2011 19:24
Páni!

Parádní článek! Nemám slov... Super! R^ R^ R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

3. 10. 2011 22:00
Re: Páni!

Díky! :-)

0 0
možnosti
MN

milhaus149

3. 10. 2011 14:49
Jste úžasný člověk

Paní Ivano,pokud Vám to práce a rodina dovolí,pište co nejvíc.Moc krásně se to čteR^V

2 0
možnosti
IV

Ivca31

3. 10. 2011 18:49
Re: Jste úžasný člověk

To se taky krásně čte, ta Vaše slůvka, ale realita má určitě trhliny ;-). Budu se snažit, ale ......ach jo, ten čas.

Díky moc

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik