Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepan z depa

25. 7. 2011 9:09
čas

Jsem na tom úplně stejně,občas mám pocit že pořád vstávam do prace, pořád a dokolečka, dny a noci splívaji v jedno a jen pořád vstávám.Co já bych za to dal kdyby se noc dala trochu prodloužit.A navíc ten čas letí jak blázen je pondělí ráno a najednou pátek odpoledne člověk se těší na vikend a než se naděje je zase pondělí ráno a zase vstavám do práce občas mám pocit,že to nikdy neskončí.R.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

31. 8. 2011 13:02
Re: čas

To jsem si teda dala na čas s odpovědí, co? Omlouvám se. Máte pravdu, před chvílí začaly prázdniny a zítra mají děti po hehe a šup do školních lavic a školky:-). Ale už se na to i trochu těším, zase zavládne trochu kázeň a řád;-D.

Krásné babí léto.

0 0
možnosti
DM

Aretta

22. 7. 2011 14:52
Tak čtu diskusi

a minimálně dva muži očekávali podle názvu něco jiného...8-o A teď zas ta trapná  nejistota...:-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

22. 7. 2011 14:49
Kdyby toho nakoupeného času bylo na Vás moc,

odkoupím:-)))

Značka: Klidně počkám:-))

R^R^R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

22. 7. 2011 23:22
Re: Kdyby toho nakoupeného času bylo na Vás moc,

Aretto, jen doufám, že nebudeme čekat obě moc dlouho. Taky bychom se mohly octnout před tím přístrojem na pořadové číslo té poslední cesty ;-).

Zatím mám koupených pouhých deset minut od Vlka samotáře ;-D.

0 0
možnosti
P

PLASTOVKA

22. 7. 2011 8:26
...

Ivčo, musím Vám dát za pravdu. Všichni se někam ženou a v konečném důsledku z toho života nic moc nemají. V tomhle Vám naprosto rozumím. Takže základem je prostě zvolnit, udělat si klídek, a člověk by si měl takovéto chvíle užít naplno bez jakéhokoliv stresu a maximálně se odreagovat. Co to jde.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

22. 7. 2011 23:18
Re: ...

Jojo, Pavle, je to tak. Jen mě děsně vytáčí, že tahle doba nás tlačí někam, kam nechceme :-/. Ale plakat nemá cenu, člověk musí bojovat.

0 0
možnosti
PB

beef-eater

21. 7. 2011 10:13
Zklamání

No tak minule jsem se od autorky těšil na článek s názvem "Lepší ocas v hrsti než....." a byl jsem zklamán. Teď zase zněl nadějně název tohoto - "Pořád ho honím". Tak jsem se opět těšil na první erotický blog. No a zase nic. Já se na to ......:-P

0 0
možnosti
V

Vikix

21. 7. 2011 15:45
Re: Zklamání

počkej si, až budou kluci v pubertě, třeba na to taky dojde :-P.

0 0
možnosti
RJ

we_ah

21. 7. 2011 8:07
:-)

Ja taky, pani autorko, ja taky ;-)R^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

22. 7. 2011 23:07
Re: :-)

;-D

0 0
možnosti
K

kdo?

20. 7. 2011 20:25
...stačí jen přibrzdit, nemusíme zastavovat...

Spěcháme téměř všichni a často už nechápeme schopnost malých dětí nadchnout se pro "blbosti". Spěcháme, protože je tolik možností a rádi by jsme využili co nejvíce z nich... Kterési ráno, po probuzení a vydatném spánku mě napadla myšlenka, že jsem jako znovuzrozená a o den blíže smrti... a přestávám spěchat....no, občas to své předsevzetí poruším :)

Ivo, jestli můžu tak důvěrně :) , ale Vás si vždy ráda přečtu, hezký večer

0 0
možnosti
IV

Ivca31

20. 7. 2011 20:37
Re: ...stačí jen přibrzdit, nemusíme zastavovat...

Máte naprostou pravdu, stačilo by přibrzdit. Ale stejně se bojím, že ten dav, co jede na plný plyn nás strhává s sebou. A co mě štve úplně nejvíc je, že ty dnešní děti jednou, pokud nebudou chtít plout na tý rychlý vlně, budou nemilosrdně potopeny. Dneska je to o o životě dravých ryb.

Důvěrně? ;-D No to je na tuty, že můžete;-).

Díky moc a přeju krásný večer

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

20. 7. 2011 19:18
Nadpis mě vyděsil...

pak jsem zadoufal, že máte na mysli Vašeho papoucha, a nakonec jsem se od srdce zasmál. Jen zmíňku v diskusi, že na děti a manžela si čas najdete beru jako hrubou diskriminaci široké čtenářské obce a nejen jí! ;-€

Dík za pohlazení po duši. Jsem rád, že nejsem sám, kdo to cítí při lovení času stejně. Ovšem, co bych pro Vás neudělal. Nabízím 10 volných minut, za cenu lidovou. Co Vy na to?;-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

20. 7. 2011 20:27
Re: Nadpis mě vyděsil...

Tak, Charlie, já to teda beru ;-D. Dobrá hospodyňka i pro deset minut přes plot skočí, tak pošlete číslo účtu, já pošlu lidovku, ju?

Vyděsil? Vždyť mě přece znáte;-):-P.

Díky a hezký večer

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

20. 7. 2011 14:35
:-)

Ivo, navrhuji vypůjčit si od někoho psa, tak na týden,aby ´kluci věděli, co je s ním práce:-) Nabízím toho našeho, je malej, šikovnej,akorát strašně žere;-D

Taky bych potřebovala nafouknout den o min. 5 hodin:-PR^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

20. 7. 2011 14:48
Re: :-)

Šáry, to beru! To je jak s mýma klukama, taky jsou malí, docela šikovní a strašně žerou. Určitě u nás zapadne;-D.

Nějak se domluvíme;-).

Tak nafukování zdar!

0 0
možnosti

Mablung

20. 7. 2011 14:19
:-)

Njn, pořízením dětí jste se dobrovolně vzdala práva na volný čas. Máte dvě možnosti. Buď děti podstrčit cikánům (stejně sami nevědí kolik jich mají a po týdnu ty kukačí vejce nepoznají ani podle barvy ) a nebo si pořídit nového, bohatšího manžela. Chůva bodne.

Vlastně, napadá mě třetí. Vykraďte banku. Ať to dopadne jak chce, čas=peníze mít budete ;-D

Mimochodem, celkem jsem přemýšlel co dětičky řeknou až vyrostou a Vy jim to dáte přečíst.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik