Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

tyfor

16. 6. 2011 8:20
Velmi milé

Probudím se čtu.........úžasnéV

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 6. 2011 20:37
Re: Velmi milé

Díky moc, tak snad i zbytek dne byl úžasný :-). Já to tak mívám. Minulý týden jsem zahájila jeden den katastroficky. Hned při vylézání z postele jsem si zvrkla nohu, pak jsem si řasenkou málem vypíchla oko, při cestě do práce jsem uhybala v úzké uličce sanitce a prorazila jsem pneumatiku, v práci chodili lidi bez žil, kluk celý otekl........a tak to šlo až do večera;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik