Diskuse

Slyším nohu růst

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

biancad

16. 6. 2011 9:03
krasne mile pocteni

ja se rochnim s odpustenim v teto zaplave krasnych rodinnych zazitku, ano i my zazivame neco takoveho a ja to zkousim zapisovat, ale tak jak Vy to asi neumim podat.R^. Az ted jsem Vas objevila  a ctu zpatky vsecky clanky. Mejte se.

0 0
možnosti

DenySe

6. 5. 2011 8:42
Ivo,

zrovna včera jsem při krocení čerstvě sedmiletého syna otevřela pusu k nádechu,předběhnuta však jsem si poslechla od něho TO,co jsem CHTĚLA ŘÍCI JÁ! A pak,že neposlouchá co mu říkám...Budu lepší.Ode DNEŠKA !!!! (Třeba si to kluk tajně slíbil taky....??)

Díky za milý článek.

0 0
možnosti

Ivca31

9. 5. 2011 16:17
Re: Ivo,

Já si to slibuju dnes a denně, ale být jiná...lepší ;-)) mi nějak pořád nejde. Ale s tím, že vědí, co máme na jazyku, máte recht , a díky Vám mám teda ten důkaz, že přece jenom fakt aspoń něco poslouchají. To je dobrá zpráva ;-D. Díky!!!

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

4. 5. 2011 1:35
Díky, potěšilo!

:o)

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2011 20:23
Re: Díky, potěšilo!

Taky mě těšíte (nejdřív jsem napsala "Vy mě taky"- ale znělo to dost hrozně  ;-) )

Díky!

0 0
možnosti

bobesek

3. 5. 2011 8:33
Ivanko,

píšete nádherně, máte všechno tak krásně poskládáno a je z Vašeho psaní cítit ohromná láska k rodině a k životu.

Já bych mohla být babička Vašich dětí, mám 4 vnoučata (8, 7, 5 a 15 měsíců).

U nás se kromě nejmenšího zase daří holky.Teď zrovna týden hlídám 7-letou a jejího bráchu. je to zabíračka, mám je na týden, ale je to taky velká radost.Klidně bych Vaše neudatelné kluky přibrala taky.

Už se těším za měsíc na krásné a uklidňující povídání.

Hodně radosti z  kluků!!!

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2011 20:18
Re: Ivanko,

A z Vás je cítit prímová babička!!!! Já dodnes strašně ráda vzpomínám na ty časy u babičky, vždycky nám vyvářela dobroty - palačinky, ovocné knedlíky, řízečky, rajskou...., mastila s námi kanastu, člověče.....,vyprávěla o tom, jaké to bylo dřív, a my se ségrou poslouchaly, probíraly se starýma fotkama a všude voněla láska :-).

Díky moc, užívejte si prcky, vlastně píšete jejich vzpomínky, určitě budou krásný.

0 0
možnosti

marka40

3. 5. 2011 7:21
Moc pěkné.

A hlavně pravdivé. Také v sobě poznávám svoji matku když občas pronesu něco, co jsem jako ditě nesnášela. A také jim říkám, že jim to všechno jejich potomstvo jednou vrátí.;-);-D

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2011 20:06
Re: Moc pěkné.

Marko, díky. Zrovna před chvílí jsem něco vyčítala Matějovi a on mi na to odpověděl, že všichni ve třídě to taky dělají. No, a hádejte;-D. Promluvila ze mě moje máma, to co jsem vždycky nenáviděla - "A až budou všichni skákat z okna, tak skočíš taky?" A to jsem se fakt snažila kousnout do rtu, stejně to ze mě vyletělo:-/;-D

0 0
možnosti

Mundinka

2. 5. 2011 19:10
Díky

Ivčo, díky za krásné pohlazení po duši! Nikdy nezklamete a Vaše kluky bych si na chvilku chtěla vypůjčit! Ti mí jsou už téměř dospělí a na všechny tyhle hlášky už jsme skoro zapomněli.....A že jich taky bylo, jé je...Občas to bylo i na odebrání dítěte sociálkou, protože třeba si maminka neprozřetelně doma barvila vlasy a 1,5 letý synek po jejím spatření s ukrutným řevem zalezl pod stolek, celý den nejedl, nesměla jsem se přiblížit ani mezi dveře a to ani po umytí a učesání, řval, jak když ho na nože bere....Zachránil ho až večer tatínek a stejně ještě dost dlouho nevěřil, že to jsem já a ne ta čarodějnice....

0 0
možnosti

Ivca31

2. 5. 2011 21:22
Re: Díky

Janinko (doufám, že se nepletu), klíďo píďo půjčím;-D. Já mám opačný problém, že je nemůžu většinou udat.

S tou barvou mám podobnou zkušenost, tehdy byl Kuba ještě mimino, řval jak na lesy ,když mě viděl a dost dlouho mu vydrželo slovní spojení "máma bubu", ale aspoň má od malička průpravu a už ho neporazí, až mě ten čas bude postupně v tu čarodejnici proměňovat;-D.

Díky a dobrou noc.

0 0
možnosti

Ježikača

2. 5. 2011 16:06
stále ještě

mám sebekontrolku zapnutou, takže si pamatuju, co dětem nemám nikdy říci. :-) (kdyby ses...., tak by to tak nedopadlo, natož: já jsem ti to říkala, počkej, až budeš mít děti, ony ti to vrátí) ale občas to držím pevně pevně mezi zuby, aby to samo nevyskočilo. ale na mlejny máme takový základny, že pomeleme jednou celý republice, mám někdy pocit.;-) pěkný den. mně jste ho udělala.

0 0
možnosti

Ivca31

2. 5. 2011 18:41
Re: stále ještě

Tak to si z Vás musím vzít mustr;-). Fakt, ode dneška se začnu kousat do rtu a nevyslovím ty po generace opakované věty! Jen se bojím, že budu chodit s prokousanou pusou, jestli to teda vůbec vydržím, někdy mám totiž pocit, že když to neřeknu, tak umřu;-D.

Díky a mějte se báječně.

0 0
možnosti

í-mejlka

2. 5. 2011 14:05
Potěšila jsem se

Hned jsem si vzpomněla na dobu asi tak deset let poté, co mě přešla puberta. To se v mé duševní krajině objevily stavební čety a začaly hloubit základy těch mlýnů - narodila se mi dcera; a já si uvědomila, že jsem sice nějakým zázrakem přežila svou pubertu (podle zpětného pohledu měla moje matka plné právo mě ubezdušit), ale odplata je na cestě. Prakticky 13 let jsem se třásla, a hle - moje dcera měla 14, 15 - a nic! A když jí bylo 16, řekla mi: "Mamko, všechny kamarádky mi závidí, jakou já mám mámu". U nás se ty boží mlýny projevily jinak. Jely jsme na kolech na výlet a dcera volá: "Mamko, zajeď víc ke kraji - jede auto!" A později: "Byla sis u toho zubaře?" a jindy: "Narovnej se!" A tak Vám moc děkuji, protože s Vaším článkem se mi to všechno vybavilo. I s tou alergií - ještě dnes si pamatuji, jaká to byla neskutečná úleva, když mi konečně na pohotovosti něco píchli, a já konečně vydechla.

0 0
možnosti

Ivca31

2. 5. 2011 18:35
Re: Potěšila jsem se

Jste šťasná žena!!! Kéž by mě taky jednou kluci takhle ochraňovali.

Alergie? Vždycky si říkám, že ti lidé, co to neznají jsou neuvěřitelně šťastní a ani o tom vlastně většinou neví:-).

Díky a krásný večer.

0 0
možnosti

velina

2. 5. 2011 11:58
mlýny melou

Krásné a hlavně pravdivé.Četla jsem se smíchem,máme tři kluky kteří, taky byli nejmoudřejší.:-)

0 0
možnosti

Ivca31

2. 5. 2011 18:31
Re: mlýny melou

Jé, tohle tak ráda čtu. Už proto ráda píšu, když přijde odezva, že v tom nejsem sama, to je lepší než slepičí polívka na bolavý žaludek;-).

Díky a krásné dny.

0 0
možnosti

pepan z depa

2. 5. 2011 11:51
Úžas

Teda vy tu alergii popisujete tak sugestivně že jsem nemohl ani polknout,fuj to bylo hrozný tak doufám že jste a už budete v pořádku,a ještě mě dojal Váš synátor když prohlásil že tu divnou paní nezná a zalezl pod postel.Tak děkuji hned se mě tento týden prožije lehčeji zdravím P.;-)

0 0
možnosti

Ivca31

2. 5. 2011 18:27
Re: Úžas

I Vás zdravím, Pepánku, a to nevíte, co mi říká ten malej darebák poslední dobou. Dokonce mě chtěl vyměnit za svoji paní učitelku Štěpánku - prý je to jeho láska a mě už zná. Ale jakmile se setmí, tak bere zpátečku, všechno odvolává a lásku přesouvá zase směrem ke mně;-D.

Díky a mějte se krásně.

0 0
možnosti