Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Folcwine

10. 4. 2011 19:16
Jsem potrefená husa

Ono se říká, že se potrefená husa vždycky ozve a zrovná já mám takovou chuť se ozvat .).

My máme doma potkany (jen samce) a mám takový pocit, že jsou bez samice na vymření. Prostě jich nepřibývá, jen ubývají (jednou za 3 roky) a pak se musí koupit noví. Věřím, že kdyby byla mezi nimi aspoň jedna samice, tak nejen že neubývají, ale naopak za chvíli přetečou kapacitu klece.

Ono asi ani nepůjde tak o to zda se jedná o samce nebo samici, ale o konkrétní osobu. Hovada se najdou mezi muži i ženami...

0 0
možnosti
IV

Ivca31

10. 4. 2011 20:56
Re: Jsem potrefená husa

No, to je hotovka, že nejde o samici nebo o samce. Jeden bez druhého jsme pouhé nicky ;-) Kdyby Mates choval potkany, tak bych třeba psala z opačného pólu věci.

A souhlas i s poslední větou, už kdosi řekl, že bez nevěrných žen by nebylo nevěrných mužů. Taky proto bych nahnala na ty labutě holky i kluky:-)

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

10. 4. 2011 15:52
Karma

moc hezký, už jsi mi chybělaR^ 

A mrkni pod sebe na novinky u nás;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik