Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

atamka

14. 3. 2011 22:00
A ...

pak bude někdo s láskou vzpomínat na dětskou myčku! Jé je;-D ... Pěkně se mi to četloR^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

15. 3. 2011 5:25
Re: A ...

No, to je asi fakt;-D. Díky a hezký den!

0 0
možnosti
V

Viki007

14. 3. 2011 16:55
ano, ano,

tak tomu bylo ... kde ty časy jsou. Vždyť i ten blbý gramofon není dnes kam dát, nemluvě o tom, že není nikoho, kdo by jej opravil.

A jinak - padalo víc sněhu a tráva byla nejen zelenější, ale i voňavější. A koně s rolničkami - kdo si je ještě pamatuje? A vůbec, kolik dnešních dětí vidělo v životě koně? A štípanec od husy ... leda tak od manželky :-);-D.

Pa, Ivanko, a V od Vikiny (než mě zase vymažou :-/)

0 0
možnosti
BR

Stobka

14. 3. 2011 16:51
Nemohu zapomenout na dětskou sestru,

která mi  přišla ukazovat, jak mám koupat 5 dnů staré mimino, i když už jsem to dělala v porodnici, děti už nám nechávali na pokoji a neodváželi je. Bývalý tenkrát všechny věci desinfikoval a vyvářel. Vatové tyčinky uchošťoury tenkrát ještě nebyly k dostání. Sestra si plivla na kus vaty, vytvořila z ní prsty jakýsi smotek a vrhla se na mimino, aby mu vyčistila nosík. Zřejmě měla taky názor, že se musí už tak malé mimčo očkovat bakteriemi a viry všech lidí. Bývalý jí s hrůzou zabránil této skorovraždě tak, že se před ni vrhl a mimino zakryl vlastním tělem. Nevěděla jsem , jestli se mám smát nebo brečet.

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

14. 3. 2011 15:48
karma

Pěkné, nostalgické, karmaR^:-)

a s tím kapesníkem jsi mě vrátila do dětských let, jak já to nesnášela;-D-specialita mojí babičky, ještě teď se osypu, když si vpomenu, jak flusla na kapesník a začala mi s ním šmrdlat po obličeji, brrr

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik