Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

myskamiki

7. 1. 2011 9:33
pekne

a s tou lenosti,  by me zajimalo, kdy a proc k ni prijdem? Kdyz ted neco zacnu delat, tak jsem aktivni a vydrzim i nespat, ale jakmile skoncim, tak nastoupi lenora a konec. Jsem si myslel, ze to je muj problem, ze okoli tak line neni (nekolik kamaradu opravuje barak, takze pribehnou ze sichty a pokracuju do tmy na sidle) a ejhle, vetsina asi jo. :-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

7. 1. 2011 15:52
Re: pekne

Tak přesně tuhle otázku řeší manžel;-D. Když se rozjede, tak je pln sil a elánu, ale jakmile dojde do cíle, k novému rozjezdu už se nutí jen velmi zdlouhavě, ale jakmile zase naskočí jede jako šroub. Holt jen ty mezičasy jsou lenorózní:-/

Díky a krásný den

0 0
možnosti
DH

Denule

7. 1. 2011 9:29
nádherné pohlazení na duši,

ostatně jako vždycky! Krásný den:-)!

0 0
možnosti
IV

Ivca31

7. 1. 2011 15:48
Re: nádherné pohlazení na duši,

Denulko, i Vám! Díky a pozdravujte prcky:-)

0 0
možnosti
C

culka

7. 1. 2011 8:06
Jak já vám

závidím ten nadhled... někdy mě až děsí, jaká jsem. To už není lenora, to je nemohoucnost - když už mi ani sebevtipnější průšvih mých dětí nezvedne koutky, je to příznak vážného problému. Ale inspiruju se u vás. Ono to nějak půjde, musí to jít.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

7. 1. 2011 15:46
Re: Jak já vám

Milá Culko, nejlepší je culit se, i když nám do toho culení moc není. Ti parchantíci totiž moc dobře vycítí, když jedeme v programu "vytáčení se", a pak ještě přitvrdí ve své brutálnosti;-D. Ale nebojte i já umím pěkně od plic zařvat a rozdat rány;-)

0 0
možnosti
KC

Pinocheat

7. 1. 2011 8:02
Výborné!

Nádhera, moc jsem se pobavil. Trefila jste nás, dospělé chlapce, dost dobře. Jen poslední odstavec jsem si musel číst nadvakrát, protože jsem na to přes slzy neviděl. My bychom se snad i rádi změnili, ale jsme na to příliš líní a unavení :-))))

Už aby přišla ta druhá míza ;-)

0 0
možnosti
CS

vlk samotar

7. 1. 2011 9:54
Re: Výborné!

... a třetí zuby... ???;-D

0 0
možnosti
MI

Maxx12 II.

7. 1. 2011 7:27
Karma

neskutečně mně Vaše články baví. Spojují velmi příjemný a nenucený humor i vážnost a těžkost všedních dní. To vše ne krátké, a hlavně ne dlouhé. Stručné, ale ne odfláknuté. Obyčejně neobyčejné. Věci každodenní, přesto v žádném případě klišoidní! Škoda, že někoho takového nemám ve svém okolí, osobně musíte energií nabíjet ještě víc než takhle přes monitor!

0 0
možnosti
IV

Ivca31

7. 1. 2011 15:37
Re: Karma

Tak přiznám se, že jsem se snad i trochu červenala. Takhle krásně psát a navíc o mně. Děkuju moc a moc:-)

Osobně? Tak to je o úplně normální ženské, těch běhá po světě na tisíce, fakt;-)

0 0
možnosti
OV

Oranžová vyžírka

6. 1. 2011 23:54
Feministky si budou nad tímhe výpotkem chrochtat

A karmovat jako pominuté.

0 0
možnosti
DD

svarak z krabicoveho vina

7. 1. 2011 10:48
Re: Feministky si budou nad tímhe výpotkem chrochtat

Já myslím že ne, tohle je pro feministky psané v příliš laskavém tónu.

0 0
možnosti
MS

Michal007

6. 1. 2011 21:49
Říká se,

že děti mají tolik energie, že dospělého by to porazilo. My muži jsme si tohoto nebezpečí vědomi, jsme bdělí a ostražití a rázně mu čelíme. Ale vidím, že vděku se za to stejně nedočkáme.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

7. 1. 2011 15:30
Re: Říká se,

Nejlepší je ta bdělost a ostražitost v poloze ležmo;-D

0 0
možnosti
MS

Michal007

6. 1. 2011 21:49
Říká se,

že děti mají tolik energie, že dospělého by to porazilo. My muži jsme si tohoto nebezpečí vědomi, jsme bdělí a ostražití a rázně mu čelíme. Ale vidím, že vděku se za to nedočkáme.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

6. 1. 2011 21:44
Já bych se snad i hádal,

jenže jsem na to holt nějak línej... ;o)

R^

0 0
možnosti
DM

Aretta

6. 1. 2011 21:58
Re: Já bych se snad i hádal,

;-D;-DR^

Pod článkem byla Vaše reakce vidět - diskusi jsem otevřela jen proto, abych koukla, kdo je autorem;-D

0 0
možnosti
PJ

denver

6. 1. 2011 17:18
Ježiš konečně..

to někdo pochopil. Od malička fotbal, hokej, pak škola, vojna, zas škola, teďka ten barák postavit, strom zasadit a pořád platit daně. V pětačtyřiceti vyřízenej člověk a nepomůžou ani ty zkušenosti, co už jako máme. Tak si prostě potřebujem trochu zchrupnout, no... ;-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

6. 1. 2011 17:29
Re: Ježiš konečně..

;-D;-D;-D To je výborný, řvu tady smíchy. Chlap se smyslem pro humor - takové mám nejradši.

Díky moc a krásný večer

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik