Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Denule

1. 12. 2010 8:54
nedalo se tomu poručit

a prostě jsem musela - kliknout na bloggerku roku! Čest vaším kolegyním bloggerkám, ale vy jste prostě skvělá!

Přeji pěkný den a moc moc moc se těším na další článek.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

5. 12. 2010 17:34
Re: nedalo se tomu poručit

Nedalo mi to a nakoukla jsem. No a vzhledem k tomu, že vede úžasná Martička Kučíková, pak jsou další skvělé dámy, a já jsem až za nimi, jsem tedy úplně klidná a odpouštím Vám;-D.

Díky moc za důvěru, ale jsem moc ráda, že na těch prvních příčkách je někdo jiný;-).

0 0
možnosti
A

Alimak

30. 11. 2010 16:34
super jak vždycky!

nedopatřením jsem si začla váš blog číst při jídle a samozřejmě jsem si poprskala celej noťas,  nevím čím to z toho dostanu..píšete moc hezky, vždycky se u vašeho blogu moc pobavím :-)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

30. 11. 2010 20:34
Re: super jak vždycky!

Tak to je pro mě vyznamenání (to poprskání;-D)

Díky moc a mějte se nádherně :-)))

0 0
možnosti
R

Rypaczek

30. 11. 2010 16:29
talent

Tak takhle dobrý blogísek jsem už dlouho nečetl. Uplně vidím sám sebe, když jsem byl malý. Máma je totiž taky zdravotní sestra. Máte talent těším se na další články.

PS: A´t  vám to píchá!!!;-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

30. 11. 2010 20:27
Re: talent

Jojo, nějaký talent určitě mám - třeba na trapasy a průšvihy;-D, ale furt lepší než nuda.

Díky moc a píchání zdar!!!!;-)

0 0
možnosti
MV

marka40

30. 11. 2010 14:08
Zase super.

R^;-D

Co se týče toho píchání, tak my v práci pícháme pořád.;-)

Také přeji pohodový advent a radostné Vánoce. Mně osobně strašně moc irituje, jak nám média místo té pohody neustále podsouvají, že máme mít shon a stres.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

30. 11. 2010 20:23
Re: Zase super.

Na média se vykašleme, Já razím teorii - všechno v klídku zařídit do adventu, a pak už jen užívat "klid", péct cukroví, čichat vůni vanilky, ořechů a mezitím vyhrožovat dětem, že nastal čas, kdy budou sečteny jejich hříchy a peklo začne účtovat;-D.

Díky a užijte si všeho v klidu:-)

0 0
možnosti

pepan z depa

27. 11. 2010 16:31
Staré časy

Ty dvě předposlení věty mě dojali,sice jsem si Váš článek musel přečíst několikrát ale opět jsem mě dostala,moc dík P.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 11. 2010 20:42
Re: Staré časy

Už se těším na zítřek. Kluci se nemůžou dočkat, až zapálíme první svíčku na adventním věnci, no a já se vždycky těším na to sfouknutí, kdy ten modrošedý dým rozlije po místnosti tu typickou vůni - to je ten první krok do starých časů - tu vůni si pamatuju z dětství - takhle mi voněly Vánoce - spousty svíček, prskavek, dědové a babičky......a ta vůůůně:-)

Díky

0 0
možnosti
BK

bojova kocka

27. 11. 2010 13:47
skvely clanek

;-D;-D;-D skvely clanek. Jednou bratr po tom, co ucitelka zapalila vonou tycinku ve tride (pred Vanoci), pronesl "jeee, to je opium". Meli jsme doma sadu vanocnich frantisku s ruznymi vunemi, mimo jine i s vuni opia :D. A ja jednou rekla, ze jsem musela byt cele Vanoce doma, protoze mama mela hystericke zachvaty. (byla jsem nastydla a vzhledem k tomu, ze jsem jako dite casto trpela na zapaly plic mela mama strach me kamkoliv pustit, aby se mi nemoc nerozjela)

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 11. 2010 20:37
Re: skvely clanek

Chudák maminka;-D

Díky moc a užívejte víkend.

0 0
možnosti
DM

Aretta

27. 11. 2010 12:30
Já jsem kdysi na Slovensku,

když se mě můj český tatínek snažil odtáhnout od kolotočů, ječela na celé kolo: "Vy niestě muoj otěcko, choďtě preč!!!" 

A protože mi v malé vesničce, kde jsem měla babičky, nesmírně imponovali kolotočáři a místní romové a styděla jsem se za trapně normální nekočovný život, taky jsem alespoň tvrdila, že tatínek se opíjí a bije maminku a ty nutí nás žebrat pod mosty....;-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 11. 2010 20:35
Re: Já jsem kdysi na Slovensku,

Jéé, Vy jste byla taky pěknej dáreček;-D. Ale pozor na boží mlýny;-D.

0 0
možnosti
DM

Aretta

27. 11. 2010 12:22
...

;-D;-D;-DR^R^

tak to mě málem zabilo:o)))))

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 11. 2010 20:32
Re: ...

;-):-) Díky

0 0
možnosti
D

DenySe

26. 11. 2010 21:56
Bleděkrásná

K vaší bleděkráse :-) Čtyřletá dcerka mi podbízivým hláskem s úsměvem sdělila,že se pomaloučku jakoby měním v psa.Ti mají u TLAMY taky takové VRÁSKY.....;-D

0 0
možnosti
DM

Aretta

27. 11. 2010 12:22
Re: Bleděkrásná

;-D;-Dto je brutální:o)))))

0 0
možnosti
D

DenySe

26. 11. 2010 21:48
Kdysi

jsem si myslela, že bych mohla jakože "psát", ale na TOHLE prostě nemám;-D Syn (1.třída) po vybídnutí, aby si čokoládku (odměna) snědl odvětil, že ji musí nechat sestrám.......Dík za článek a pěkné dny. D.

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 11. 2010 20:28
Re: Kdysi

Pokud ty sestry byly zdravotní, tak to chválím, my rády čokoládu;-D.

Díky a klidně pište, žádné podceňování!!! To moje psaní je taky takové to ťukání písmen od plotny;-).

Díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik