Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepan z depa

27. 9. 2010 12:59
Počkám

Paní Ivčo já teda budu čekat s Váma,doufám že se dočkáme aby nám rozum ještě sloužil.Vždy za těchto situaci si říkám přece se nebudu chovat jako oni.Člověk pak vypadá jak trouba,ale může si říct že má štít čistý.Kdyby jsme všichni hodili flintu do žita tak by jsme na sebe jen štěkali.Občas pozdravit poděkovat poprosit nikomu pusa neupadne.Tak přeju hodně zdravi Vám i rodině a taky se pochlubte jak v práci mějte PR^

0 0
možnosti
IV

Ivca31

27. 9. 2010 16:31
Re: Počkám

To - s tím rozumem vidím bledě;-D, teda aspoň u mě.

Pepánku, v práci by to šlo, ale bohužel se ty služby nedaly kloubit s vyzvedáváním kluků, kroužky atd., takže tuto neděli jsem byla v práci naposledy. Ale už v pátek nastupuju jinam jenom na jednosměnný provoz, tak mi držte pěsti, ať to všechno dobře dopadne:-)

Díky a mějte se krásně

0 0
možnosti

pepan z depa

29. 9. 2010 9:26
Re: Počkám

Palce držím všechny,práce na směny se nedají skloubit s dětma,docela jsem Vás obdivoval že se do toho pouštíte.Tak ať jste spokojená a v práci i doma se daří mějte se zdraví P.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik