Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

polibek

29. 9. 2010 10:12
no nazdar, vy máte ale zážitky.

já vám nevím, ale asi je to novodobý trend, že mámy kolikrát vrazí už v obchodě oplatek, nebo rohlík do ruky , než se platí, váš případ to asi , ale nebude jak tak koukám. U nás je to tak, že holky prostě ví, že kousat do zboží můžou až za poklafnou hlad nehlad...Asi by to taky chtělo doma vysvětlit, ale nic si z toho nedělejte, takových faux pax ještě bude :)

0 0
možnosti

Ivca31

2. 10. 2010 13:50
Re: no nazdar, vy máte ale zážitky.

Jé, tak tady vás bohužel zklamu, protože v tomhle jsem jako matka selhala. Oba kluci dokážou pochopit, že cokoli v obale se v obchodě nesmí rozbalit, ale s tím rohlíkem - to je boj;-D. Jakmile míjíme regály s pečivem, oba začnou předstírat umírání hladem, hypoglykémii a bůhvíco ještě. Chjo, někdy to s těma paličákama není vůbec jednoduchý;-).

0 0
možnosti

Tonda K

28. 9. 2010 16:39
Je třeba učit děti poctivosti

Je třeba učit děti poctivosti - řekla si maminka čtyřletého chlapečka, když se jí doma po příchodu z obchodu pochlubil čokoládou, kterou uzmul v malé samoobsluze v ulici, kde bydleli. Proto maminka vzala synáčka, vrátili se zpátky do obchůdku, kde vše vysvětlila paní prodavačce, zaplatili čokoládku a spokojená sama se sebou a udělenou výchovnou lekcí se vrátila s chlapcem domů. Na druhý den, když nakupovali nějaké pečivo, poučený chlapeček prohlásil plným hlasem na plný obchod:" Dneska, maminko, krást nebudeme, tak jako včera!"

Tak tohle je skutečný příběh, který potvrzuje rčení, že nejlepší příběhy píše sám život....

0 0
možnosti

Ivca31

2. 10. 2010 13:53
Re: Je třeba učit děti poctivosti

Tak to je výborný, chudák maminka;-D.

0 0
možnosti

pepan z depa

27. 9. 2010 12:59
Počkám

Paní Ivčo já teda budu čekat s Váma,doufám že se dočkáme aby nám rozum ještě sloužil.Vždy za těchto situaci si říkám přece se nebudu chovat jako oni.Člověk pak vypadá jak trouba,ale může si říct že má štít čistý.Kdyby jsme všichni hodili flintu do žita tak by jsme na sebe jen štěkali.Občas pozdravit poděkovat poprosit nikomu pusa neupadne.Tak přeju hodně zdravi Vám i rodině a taky se pochlubte jak v práci mějte PR^

0 0
možnosti

Ivca31

27. 9. 2010 16:31
Re: Počkám

To - s tím rozumem vidím bledě;-D, teda aspoň u mě.

Pepánku, v práci by to šlo, ale bohužel se ty služby nedaly kloubit s vyzvedáváním kluků, kroužky atd., takže tuto neděli jsem byla v práci naposledy. Ale už v pátek nastupuju jinam jenom na jednosměnný provoz, tak mi držte pěsti, ať to všechno dobře dopadne:-)

Díky a mějte se krásně

0 0
možnosti

cara al sol

25. 9. 2010 2:23
Nechte bábu řvát

Stejně si každý v okolí maximálně v duchu poklepal na čelo. Mně se jednou také stala "hezká" příhoda v jednom supermarketu. Chtěl jsem si vzít nákupní vozík, ale všechny byly pryč, až na jeden, který byl vycvaknutý z řetízku, říkal jsem si "inu co, nějaký vozík s poškozeným 'zámkem', to se stává, aspoň nemusím lovit minci v peněžence". S pocitem vítězství jsem si vozík odvážel, leč v tom jsem zjistil, že vozík si tam jenom odstavila opodál stojící bába, která něco důležitého probírala s jinou bábou. A začaly skřehotat a prý už i vozíky se už dneska kradou atd. atp. Tak jsem se postavil na pár sekund půl metru od nich (a půl metru nad ně), hlasitě jsem se jim vysmál beze slova do kyselých ksichtů a šel si pro košík do ruky. ;-D;-D

0 0
možnosti

Ivca31

27. 9. 2010 16:27
Re: Nechte bábu řvát

Vzpomněla jsem si na Vás dneska, taky tam tak samostatně stál vozík  s otevřeným tím nesmyslem na korunku, tak jsem radši rekognoskovala terén všude kolem;-D, ale čekal fakt na mě;-)

0 0
možnosti

Beham Bosky

24. 9. 2010 19:19
Souhlas

on se svět mění podle toho, jak se na něj díváte.

0 0
možnosti

Ivca31

27. 9. 2010 16:23
Re: Souhlas

Přesně tak:-)

0 0
možnosti

motylek_02

24. 9. 2010 15:50
no jeje

tak to byla blba zkusenost Ivo. Bohuzel, veci se obcas deji, a po par zkusenostech, kdy jsem byla "zneuzita" ridim se zasadou, ze kazdy je schopny si pomoci sam. Mozna nepomuzu az tak casto, ale kdyz uz jo, tak lidem kteri to fakt potrebuji. Kdyby pani jooo potrebovala, jsou tam prodavaci. kdyz tam vyjela sama, tak to i sama zvladne, a pokud ne, tak vezme jen to co unese. Ono se jeste naucite pani pokladni utrit, aby se k Vam chovala slusne a nejecela na Vas. :-)

0 0
možnosti

Ivca31

27. 9. 2010 16:22
Re: no jeje

Naštěstí, těch "zvláštních" pokladních tolik není a převládají (aspoň tady v okolí;-)) ty příjemné, co zřejmě nezapomněli na to, že taky měly děti.:-)

0 0
možnosti

Monty M.

21. 9. 2010 11:18
...

Otisky zubu to zacina a sejmutim otisku prstu konci ;)) Delate to spravne Ivco. Na potomky se musi drsne ;)) Diky za peknej clanek!:-)

0 0
možnosti

Ivca31

21. 9. 2010 20:25
Re: ...

No, to je jasňačka, život je drsnej a bůhví, co za šílenosti ještě budu jednou praktikovat, až se mi chlapci začnou toulat po nocích;-D. Šílené matky jsou prý schopné všeho;-).

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

20. 9. 2010 13:47
zdravím ivanko

karma....a k té sušence pod gaučem se teda přiznávám ;-DR^

0 0
možnosti

Ivca31

21. 9. 2010 20:21
Re: zdravím ivanko

Ahoj kocourku, tak poslat otisky mailem, prověřím to;-D.

0 0
možnosti

marka40

20. 9. 2010 11:55
Pěkné, trefné

prostě jako vždycky:-).

A hlásím se do klubu "poctivců". Pokaždé, když se mi něco podobného stane, tak si vzpomenu na přísloví, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. Ale na druhou stranu musím napsat , že už mnohokrát se mi stalo to, že mi dotyčný upřímně poděkoval. A to je pak fajn pocit.;-)

0 0
možnosti

Ivca31

21. 9. 2010 20:19
Re: Pěkné, trefné

Tak nezbývá jen souhlasit, těch "našich" je taky dost, i když jsou tedy v menšině. A s tím poděkováním je to všude stejné, vidím to i v práci - takoví ti lidé, co by ani péči tolik nepotřebovali, se nechají obskakovat a ještě za to člověku vynadají. Zatímco ti, co jim je ouvej, často mlčky trpí a za sebemenší samozřejmost děkují a vděčnost jim z očí jen čiší. Život je někdy postavený na hlavu.

Díky:-)

0 0
možnosti

Denule

20. 9. 2010 10:59
krásné

Dobrý den paní Ivo,

Vaše blogy mi připomínají kouzlo Vánoc, dlouho se těším, a pak to opravdu stojí za to.

Jinak nás "poctivých krav" je více, také všude vracím peníze - a nedá mi to, nedokážu si nic nechat. Vrchol byl, když jsem v hypermarketu našla peněženku s dokladama (ve vozíku) a z adresy zjistila, že paní bydlí ve vedlejším paneláku, takže jsem si nakoupila (samozřejmě za své) a jela k ní - a ve dveřích její manžel mě hrozně sepsul, že paní už je na policii kvůli dokladům, že jsem to měla přivést hned, atd. Tak syn také učím - poctivě, ale počítej s tím, že ti nikdo nepoděkuje. Holt Rychlé šípy už nejsou v akci...

Mějte se pěkně, a děkuji.

Mmch jsem byla včera ve Vaší "vesnici" a neumím si přestavit průjezd přes kruhák teď, po otevření okruhu...

0 0
možnosti

Ivca31

21. 9. 2010 20:14
Re: krásné

Denulko, kouzlo Vánoc mě dostalo stejně jako ten Váš dobrý skutek - tedy reakce na něj. Díky moc:-). Okruh zatím dobrý, manžel si ho pochvaluje, tak uvidíme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik