Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marta.kucikova

24. 5. 2010 15:18
Drahá moja Ivča

DraháV moja Ivča, keď sa chceš naozaj s týmto poprať, tak mi, prosím ťa, pak daj vediet, ako sa hovorí po slovensky PINĎUR...ako hovorí tvoji malí chalani. Ďakujem. Taktiež za perfektný článok, si super baba, to ja viem. Aj ja milujem slovenčinu a kašlem na akesi pavedy....Maj se dobre a dovi...dopi...dopr, už jsem zapomněla slovensky. Píšu a čtu tě se zpožděním, na pc ani jiné libé činnosti mi nezbyla ani minutka času, už je to několikátý týden a asi mě z toho brzy šibne. Můj drahý muž pc stíhá vždy a všude, asi si to musím doma nějak přeorganizovat:-))) Díky, díky  za nádherný:-) odreagování, Ivčo. M.

0 0
možnosti

Ivca31

24. 5. 2010 21:58
Re: Drahá moja Ivča

Marti neboj, nejsi v tom sama, já mám pocit, že žiju se zpožděním několika let a spánkovým dluhem zralým na exekutora, jen nevím, kam by mi flákl tu nálepku zabaveno :-)))) a to jsem na tom proti tobě mínus jedna ratolest:-))). Za měsíc mě čeká návrat do práce, takže i mně začne šibať(vlastně nezačne, standartní stav se jen prohloubí;-) ) a chalani sa tu pod tatkovým dohladom dokaličí, ještě že budu u zdroje obvazového materiálu;-D. Taťku proženu školením první pomoci a kluky naučím moje telefonní číslo, aby mi mohli dát echo, až z nich otce trefí :-)))

Díky moc a prajem ti ty najkrajšie sny a zajtra bohovské raňajky (pravopis neumím, ale ten tón, ten tón.....;-)

0 0
možnosti

jaruca

22. 5. 2010 23:15
pidlookej jednookej :)) Ivčo mě neodbourá jen článek,

ale také diskuze pod ním, tekou mi slzy, bránice zabrala ;-D nádhera. Krásně si užíváte, úplně to vidím v barvách ;-D ještě, že jste nedávala ve škole pozor, takovou prču byste si neužila a jen zkoumala, jestli je to podle schémat vždy mi rozsvítíte den i noc. Děkuju V

0 0
možnosti

Ivca31

23. 5. 2010 9:09
Re: pidlookej jednookej :)) Ivčo mě neodbourá jen článek,

Ráda Vás zase vítám, ve škole jsem byla tak trochu rozvratný živel;-D, dokonce i sešity jsem odmítala vést, nebyl čas, ale trochu mi spadl hřebínek, když mi profesorka na ošetřovatelství podala obrovské nůžky a já si musela před celou třídou ostříhat svoje černo červené nehty, a pak mi do těch pačmátů podala dopis pro rodiče. Bóže, já byla cvok (byla?:-/)

Díky a užijte si neděli.

0 0
možnosti

karli

21. 5. 2010 23:20
bezva

Super cteni jako vzdycky, jen za znacka cigaret frajera se Skodou 100 mi bohuzel nic nerekla. Asi frajersky cigara, hadam? :)

0 0
možnosti

Ivca31

23. 5. 2010 9:03
Re: bezva

Karli, no jasně, ty kouřili ti nejdrsnější kluci;-D. Bóže, to jsem ještě byla tak naivně hloupá, to byly časy, teď už ten přívlastek "naivní" nemám;-D;-). Díky a krásnou neděli.

0 0
možnosti

PLASTOVKA

21. 5. 2010 12:22
Ivčo jako vždy

díky mooooc ;-D;-) za krásné čtení :-) a přeji Vám všem nádherný víkend ;-)V

0 0
možnosti

Ivca31

21. 5. 2010 14:31
Re: Ivčo jako vždy

Ahóóój Pavle, díky moc a jak jinak, než že Vám přeju totéž:-). Konečně má prý vylézt na nebi ten Punťa, tak zase bude líp.

Mějte se a díky za V.:-)

0 0
možnosti

Beham Bosky

20. 5. 2010 19:56
"Pavlíčku, pavlíčku,

ty jsis načůral do kalhotek?" říkám vyčítavě.

"Ano tati, a podívej kolik!" říká mi syn s hrdostí.

0 0
možnosti

Ivca31

20. 5. 2010 21:57
Re: "Pavlíčku, pavlíčku,

;-D:-)

0 0
možnosti

pepan z depa

20. 5. 2010 12:09
odvaha

Pani Ivco neustele stoupate na mem zebricku hodnot,nejen ze zvladnete dohnat syna,coz myslim je neuveritelny vykon,ale jeste dokazete synovi vysvetlit kdeze pindur ma hlavu.Ja osobne bych asi odchazel z boje porazen.Diky a mejte se, zdravi P;-).

0 0
možnosti

Ivca31

20. 5. 2010 21:56
Re: odvaha

Bojím se, že tentokrát jsem byla i já mezi poraženými;-D.

Díky a přeju hezký už skorovíkend;-).

0 0
možnosti

marka40

20. 5. 2010 7:49
Jako vždy

R^;-D

0 0
možnosti

Ivca31

20. 5. 2010 8:02
Re: Jako vždy

Marko, jako vždy díííky;-D.

0 0
možnosti

20. 5. 2010 7:28
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Ivca31

20. 5. 2010 8:01
Re: hezký

Libore, díky moc :-).

0 0
možnosti

Ježikača

20. 5. 2010 1:01
ti tatínci...

doufám, že vás aspoň ocenili, jako matku bojovnici a nabídli vám cigáro na vydejchání. (neva, jestli jste nekuřačka, jako smírčí gesto) jinak mě napadlo, že určitě máte obočenku, takže když bude miláček nadále urputný, malujte.;-D

0 0
možnosti

Ivca31

20. 5. 2010 8:00
Re: ti tatínci...

;-D Jojo, k nějakým vstřícným gestům z jejich strany nakonec došlo a moje ego polechtali;-), díky moc a mějte se krásně.

0 0
možnosti

INDNIK

19. 5. 2010 23:24
já vím co by jste měla

Dobrý večer, :-)

karmu článku máte vysokou i nteligenci a je to přesně i s naší republikou. rozum mi říká, že stejně nic nepochopíte, byt bych to psal ze všech světových stran, snad bude pro vás informace o mém vnukovi jasnější, už ted vyniká nejen pohybem,ale i schopnostmi o kterých se vám může jen zdát, má necelé 4 roky oproti vám dospělé ženě, která neví co je to sebereflexe.[>-]EU pořád si říkám proč má stát tady tolik úchylů a zvýšenou agresivitu už i v mateřských školách u dětiček - holčiček a žen co čím dál tím více rozdávají rány pěstí a chlastají už vice jak rusky a kouří cigarety a chtějí zdravé partnery, co tak psát jak nakupujete pečivo - příště pro vaši rodinu?

0 0
možnosti

Monty M.

20. 5. 2010 1:16
Re: já vím co by jste měla

;-D;-D;-D Clovek ani netusi, kde vsude se daji najit perly ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik