Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

čarovná rybí kostička

17. 5. 2010 11:19
Vy paní autorko nikdy nezklamete

;-D;-D;-DVeliká karmaR^

0 0
možnosti

Ivca31

17. 5. 2010 12:55
Re: Vy paní autorko nikdy nezklamete

Díky moc, ale jsem optimistka a věřím, že i k tomu zklamání jednou dojde;-D, každý den prostě není posvícení;-).

Krásné pondělí.

0 0
možnosti

marka40

17. 5. 2010 9:27
Jako vždy

R^:-):-)nádherné.

Ty nosní dírky také vyzkoušely dvě z našich dětí. Bohužel, u dcery bylo to dolování dost zlé. Byl parný letní den, naše paní doktorka měla dovolenou, tak jsme museli k jiné. Ta se v nose tak dlouho dloubala, až valila krev proudem. Pak nás poslala na nosní - 25 km daleko. V autě se dcera 2x pozvracela, a když jsme dorazili na nosní, byla tak vyděšená, že řvala a řvala a nenechala na sebe sáhnout. Doktor, za celý den už nerudný, se rozčilil, vynadal mi, my jsme ji museli držet jak ve svěráku. K našemu velkému překvapení vzal lékař jakési nářadíčko, udělalo to cvrnk, a pecka byla venku. Podruhé už jsme byli chytřejší, jeli rovnou na nosní, a korálek byl venku raz-dva...

0 0
možnosti

Ivca31

17. 5. 2010 12:53
Re: Jako vždy

Jojo, taky to občas u doktorů slíznu, nejlepší jsou ty jejich dotazy - Prosím vás, proč to dítě tak řve?;-D  Ale s předmětem "někde" jsme zatím naštěstí nikam nemuseli, vždycky jsme to ještě zvládli vytáhnout, ale vím, že není všem dnům konec. Zato otřesy mozku, nalomený nos, .......to u nás frčí dost často.

Díky moc a krásný vstup do nového týdne:-).

0 0
možnosti

Denule

15. 5. 2010 17:38
Karma a pořádná porce smíchu k tomu,

moc děkuji, skvělé jako vždy. Kojím, miminko usíná, a náhle výbuch smíchu...

Teorii o "tam to jde dobře, nazpět hůř" dovedl k dokonalosti můj manžel po mém 12hodinovém porodu.:-)

V současnosti provozuju schovku naruby - hledám kam před dětma zmizet, aby mě alespoň chvilku nenašly. Zatím vede toaleta (neprozradit!). Jsou to sice zlatíčka, ale všeho moc škodí.;-)

Přeji pěkný víkend, sice deštivý, ale jak říkával Zákopčaník - slunce v duši!

D. 

0 0
možnosti

Ivca31

16. 5. 2010 10:01
Re: Karma a pořádná porce smíchu k tomu,

Zdravím Denulko, tak dávám Vám ve všem za pravdu;-D. Ta devítiměsíční schovka je fakt asi jedna z nejhorších - teda až ten závěr, tam dochází k extra záseku;-).

Schovka naruby frčí i u nás, jen jsem zatím dost neúspěšná.

Díky moc a hezkou neděli.

0 0
možnosti

pepan z depa

14. 5. 2010 8:00
skovka

Chudak pan manzel uz se nema ani kam skovat,i kdyz Vas syn hledal v zasuvce to taky nebylo spatny.Diky moc jsem se pobavil,nuda u Vas nema co delat.Mejte se hezky pekny vikend,snad nebude tak destivy jak to vypada zdravi P;-).

0 0
možnosti

Ivca31

14. 5. 2010 11:31
Re: skovka

Manžel taky vždycky říká, že před těma érama není úniku;-D.

Víkend vypadá bledě, ale i tak ho mějte krásný a díky.

0 0
možnosti

motylek_02

13. 5. 2010 22:24
hehe

;-D co jste si vyrobila, to mate R^, jako pres kopirak.

0 0
možnosti

Ivca31

14. 5. 2010 11:28
Re: hehe

No právě, jen při pomyšlení, co mě s nima ještě teda čeká, mi vlasy bělají hrůzou;-D.

Díky a krásný víkend.

0 0
možnosti

marta.kucikova

13. 5. 2010 17:56
Jak to ta sousedka myslela?:D

....z tebe už je chlap,no celá maminka...:D...teď přijde odhalení, Ivčo, přiznej se, jsi prostě nádhernej citlivej chlap, kterej skvěle píše, a navíc o svých dětech...a fotku té kočky autorky zkopíroval z Elle nebo z časáku pro dokonalý baby:D...mám pocit, že by tohle odhalení nerozdejchal žádný čtenář, obzvláště mužského pohlaví...prostě Tě, Ivčo, musíme vidět, slyšet a osahat co nejdřív - nebude nějaký srázek blogerů?Myslím, že na něm chybět nemůžeš. Tuším, že budeš jedna z nejdůležitějších blogerských osůbek, protože....(a Tví věrní čtenáři již vědí...). Díky za skvělé odreagování, a všem schovkám a krásným talentovaným babám zdar:-)) Marta

0 0
možnosti

Ivca31

13. 5. 2010 21:44
Re: Jak to ta sousedka myslela?:D

Marto, ty jsi ĎÁBEL!!!;-D Podobné připomínky měl potom Mates.

O srázku nevím, ale v zájmu boje proti mrtvici se ani nikam nechystám. Bylo by to v duchu - viděl(a) jsem, slyšel(a) jsem, osahal(a) jsem a pak mě ranila;-D.

Ale tvoje lichotky mi vždycky spolehlivě rozchechtají, dííííky a dobrou noc:-)))))))Zdar

0 0
možnosti

PLASTOVKA

13. 5. 2010 10:59
Moc hezké

Musím říct, že Kubík mě opět nezklamal. Je krásné jak děti v takovém věku jednají bezelstně a bez jakýchkoliv zábran, na nic se neohlížejíc.

Jinak já asi zase na dětském hřišti budu zase platit za troubu, který nepozná ani hračky svého dítěte. Byl jsem totiž s naší malou dračicí na hřišti, hřiště plné dětí a maminek, a samozřejmě jsme si přinesly s sebou i hračky. Hračky se za chvíli smíchaly s hračkami ostatních dětí, kolovaly kolem celého pískoviště, děti si hračky vzájemně půjčovaly, hrály si s nimi atd. Problém nastal když jsme měli jít domů, protože jsem si abslutně nepamatoval, které hračky jsou ty naše. U písku sedělo asi pět maminek a já začal pomalu a nejistě sbírat hračky, o kterých jsem si myslel, že by mohly být naše. No, nemusím Vám asi říkat, jak by to dopadlo, kdyby přítomné maminky nezasáhly. Polovinu našich hraček bych tam nechal a naopak polovinu hraček bych doplnil z cizího. Kromě toho jsem se chystal ještě sbalit igelitovou tašku, která samozřejmě taky nebyla moje. 

0 0
možnosti

PLASTOVKA

13. 5. 2010 11:04
Re: Moc hezké

Naštěstí, asi když viděly můj bezradný výraz, několik maminek vstalo a pomohlo mi hračky sbalit. Cítil jsem se jak trubka, bylo mi trapně, ale snad to ty maminy berou s nadhledem.

Mějte se hezky Ivčo a celé rodině trochu předčasně krásný víkend :-)V 

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

12. 5. 2010 17:01
zdravím Ivanko

Jo, čůrání je vděčné téma.....když s několika místníma tatíkama venčíme ratolesti......není nad to, když někdo skočí do sklepa a každému hlídajícímu otěckovi donese po lahváči, aby nám to hlídání lépe šlo.

Logicky do 15 min, chce desetistupňový kozel ven na pastvu. Což samo o sobě není problém.....u baráků je taková stavební budka, v které je nářadí......stačí za ni zajít. (Kdo by lezl do 3. patra, no ne?)

Uprostřed kozlí realokace z útrob na porost se dostavili mé dvě dcery, a vykoukly za budku každá z jedné strany.....co budu povídat, jak jednou spustíš, už nezastavíš.....považovaly za obzvlášť zábavné tento proces průběžně líčit všem přítomným před budkou.....do detailu....v průběhu celé události....se před barák dostavily i venčící matky. Od té doby se snažím úsměvy místních dam vysvětlovat pozitivně....ale moc mi to nejde. :-)

0 0
možnosti

Ivca31

12. 5. 2010 21:22
Re: zdravím Ivanko

Už při popisování kozla a pastvy jsem se odbourala svojí bujnou fantazií;-D a Vaše verze, kocourku,  taky nezklamala.

Díky moc a dobrou noc;-)

0 0
možnosti

Beham Bosky

12. 5. 2010 16:43
"Čurat"

"Čurat" je jedno z mála slov v Češtině, co můj syn ovládá bezpecně. Nevím, v čem ta fascinace. Oba mojí synové (tři a půl a rok a půl) se nadšeně hrnou na záchod kdykoli je tam tatínek a s obdivem sledují. Jinak díky za hezký blog.

0 0
možnosti

Ivca31

12. 5. 2010 21:19
Re: "Čurat"

Paráda, tak ono se to neděje jenom u nás;-D.

Díky a hezký večer

0 0
možnosti

uz jsem tady taky

12. 5. 2010 13:29
perfektní

Závěrečná sekvence (ale celej článek taky) mi konečně rozjasnila jinak dost hnusnej den, díky moc :o))

0 0
možnosti

Ivca31

12. 5. 2010 13:39
Re: perfektní

Jéé, to jsem ráda, že ho nemám "hnusnej sama", ale po čtení diskuse už je mi mnohem lépe;-), díky a projasnění zdar!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik