Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jury

7. 5. 2010 10:09
Zdravím

Zavítal jsem na Váš blog náhodou, ale prolezl jsem ho celý - což mě donutilo několikrát si promnout oči zvlhlé smíchem ;-D. Člověka prostě potěší, když v některých věcech - čímž myslím rodičovství - není sám. Jak říkali naši dědáčci "sova kanárka neuléhne", moderněji bych řekl, že DNA je potvora, tu neošidíš. Jsou to prostě naše děti se vším všudy. Mějte se radostně.

0 0
možnosti

Ivca31

7. 5. 2010 10:52
Re: Zdravím

No jéje a jak to potěší, proto tak ráda čtu diskusi a uklidňuju pocuchaný nerv, že v tom nejsem sama;-D.

Jojo, DNA v tom ty prsty má, ale před těma pacholkama to zatím budeme tutlat, ju? Aby neměli další trumf v ruce;-D.

Přeju krásný víkend a moc děkuju:-))))))

0 0
možnosti

pepan z depa

7. 5. 2010 8:01
kanapicko

Je videt ze clovek se uci cely zivot vubec jsem netusil, ze kdyz je zena v domacnosti tak ma pokojik v kuchyni,doufam ze Vam tam dali kanape aby jste si mohla po obede hodit slofika.A navic me dostal Kubik se svym anatomickym objevem,puvodne jsem myslel ze tam ma chlap obcas mozek ale srdce me opravdu nenapadlo,ale jsem rad ze to Kuba osvetlil.Mejte se hezky vikend doufam ze nebude destivy zdravi P;-).  

0 0
možnosti

Ivca31

7. 5. 2010 10:48
Re: kanapicko

Pepane, úplně jsem se zasnila při představě, jak ležím na kanapíčku a ti dva mezuláni mě obskakují;-D, jenže realita je většinou opačná. Kuba nemá čas a má malý nošičky a Matěj je strááášně unavenej ze školky;-D. Však já si to od nich jednou vyberu.

K tomu mozku se myslím taky jednou dopracujeme;-).

Mějte se taky krásně víkendově.

0 0
možnosti

taod4chlapů

6. 5. 2010 9:32
Výborné

No jako vždy skvělé. To mi připomíná, segry se její čtyřletý syn zeptal, Mami, když si byla malá, byli ještě dinosauři?. Od té doby toto rčení volně používáme o našem dětství.

0 0
možnosti

Ivca31

7. 5. 2010 10:40
Re: Výborné

Z jejich pohledu jsme fakt z pravěku;-D. Včera mi Mates na můj povel o uvedení pokoje do původního stavu, řekl, že jsem "stará trapka", při plamenech v mých očích to teda odvolal, ale to, že si to o nás ty děti myslí, jim z hlavy stejně asi nedostaneme ani Ančou Vařečkovou;-D.

Díky a mějte krásný víkend, tak hezký, jako za našich dob dinosaurů;-) už ale asi nebude, co?

0 0
možnosti

marka40

4. 5. 2010 10:10
Jako vždy

R^:-)

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2010 13:31
Re: Jako vždy

Marko, moc Vás zdravím při úterku a děkuju(taky moc);-).

0 0
možnosti

PLASTOVKA

4. 5. 2010 10:00
Opět KARMA

Milá Ivčo, po celou dobu Vašeho příspěvku jsem se usmíval ( to, jak popisujete ty debaty s Vašimi kluky, to je prostě nádherné - kluci nemají chybu ! :-)  ).

Bohužel jsem si nedal pozor, porušil jsem své předsevzetí, a jedl jsem ;-). Do předposledního odstavce to ještě šlo, ale po přečtení "Podíííívejte, to je moje šrrrrrdce, ....... " jsem nevydržel, vyprskl a odnesl to monitor. No nic, už je zase čisto ;-D. Za tak krásné čtení to vyčištění stojí.

Moc Vám děkuji, vždy mi Vašimi příspěvky umíte  krásně zpříjemnit celý den. A vlastně ne jenom mě, ale i manželce.

Mějte se krásně celá rodina V.

Pavel

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2010 13:30
Re: Opět KARMA

Milý Pavle, to bude přímá úměra. Pokaždé, když mi přijde mailík, že přibyl nový příspěvek a já vidím PLASTOVKA:-), usmívám se, protože vím, že přišly krásná písmenka. Ani dnes tomu nebylo jinak. Díky moc:-).

Manželku zdravím zvlášť a Verunku taky, krásný den.

0 0
možnosti

f.ake

4. 5. 2010 9:03
:-D

To abych si šla přemalovat obličej teď. Tak mi z toho smíchu tečou slzy, že to řasenka nezvládla. To je nejmíň rok života navíc. Díky!R^

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2010 13:27
Re: :-D

Bylo mi ctí prodloužit Vám život. Jen ti, co nám jednou budou vyplácet důchody na mě budou mít asi pifku;-D.

Díky a krásný den.

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

4. 5. 2010 8:09
Milá Ivuš, jste ta ženská, kterou většina chlapů

hledá celý život a nenajde...R^

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2010 13:25
Re: Milá Ivuš, jste ta ženská, kterou většina chlapů

Tééda, tak tohle mě opravdu potěšilo. Děkuju!!!:-) Ještě to tak rozhlásit mezi ty, co mě kdysi nechtěli a kochat se jak litují a svíjejí se v zoufalém pláči;-D

0 0
možnosti

tantemici

4. 5. 2010 7:46
Moc pěkné

Díky za hezké ráno! Píšete senzačně a Vaši kluci jsou jedineční! A Vám to, Ivanko, na té fotce ohromně sluší!

Už jsem kontakt na vaše blogy přeposlala rodině i kamarádům, ať je to taky vždy tak potěší, jako mne. Tak ještě jednou díky a pište, pište, pište!

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2010 13:20
Re: Moc pěkné

Vám krásné poobědí, děkuju, jak za poklonu, tak za šíření mých písmenek.:-)

Opravdu díky moc.

0 0
možnosti

hrosak00

4. 5. 2010 7:01
Rozumím

Mám sice dvě dcery 18 a 15 let ale je mi to zcela jasné. Prostě ty malý příšerky jsou někdy tak bezprostřední, že člověk může jen lapat po dechu.R^

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2010 13:18
Re: Rozumím

No jéje, tak takhle jsme od sebe byly se ségrou. Já 15, ona 18. Takže si dovedu živě představit, co právě prožíváte;-). Vydržte, ono mě to taky přešlo(teda myslím nebo doufám?);-D 

Díky, krásný den.

0 0
možnosti

motylek_02

4. 5. 2010 5:57
hehe

;-D tak to pareni savlozubych tygru me zaujalo a snaha maleho ukazat kde ma srce, me dorazila. No jak jinak: kde je betmen, tak je srdicko, ze jo ;-DR^

0 0
možnosti

Ivca31

4. 5. 2010 13:15
Re: hehe

Ano, jest tak, Betman je vládce všeho;-D.

Jinak právě řešíme otázku, jestli mamut a slon můžou být manželé;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik