Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Denule

7. 4. 2010 8:13
dobrý den Ivčo,

máte moc hezkou fotku, sluší Vám to velmi moc.

Jaké byly Velikonoce? Přežila jste pomlázku? Nebude nějaký příběh? Už mám abstinenční příznaky... Mějte se pěkně,

0 0
možnosti

Ivca31

7. 4. 2010 11:33
Re: dobrý den Ivčo,

Zdravím Vás, díky moc. Velikonoce pro mě nic moc, protože jsem je promarodila a  ještě v tom trošku pokračuju, tak snad ty příští budou lepší. Příběh nějaký určitě bude, jen vůbec nevím kdy:-/.

Mějte se krásně slunečně

0 0
možnosti

PLASTOVKA

7. 4. 2010 6:28
A hele

nová fotka. Teda Ivčo, jako chlap říkám - fakt Vám to sekne ... R^V

0 0
možnosti

Ivca31

7. 4. 2010 11:30
Re: A hele

Jako ženská, nemůžu jinak, než vám moc hezky poděkovat:-);-)

0 0
možnosti

pepan z depa

6. 4. 2010 11:07
Jejda

Koukam vsude jaro a ejhle nova fotka teda vy jste se vybarvila moc vam to slusi mejta se P.R^V

0 0
možnosti

Ivca31

6. 4. 2010 12:57
Re: Jejda

Jéé, díky moc, bála jsem se, že teď svým zjevem způsobím šok, iluze roztříštím na kousky, budu uvržena v nemilost, vyhozena z oblíbených, .........;-D. Ba ne, ale je fakt, že ta zavinovačka, co koukala z té staré fotky už leží pár let ve sklepě, takže hop do reality;-)

0 0
možnosti

pepan z depa

6. 4. 2010 7:21
Pekny

Pekny moc je videt ze jste odbornik ve zdravotnictvi takhle pozašivat rodinu to musite mit praxi,akorat jsem se chtel zeptat co to je sutura dekuji a taky karmicka moc se me clanek libil zdravi a mejte se P.;-)

0 0
možnosti

Ivca31

6. 4. 2010 12:50
Re: Pekny

Zdravím Pepánku, no jo no, ten cvik z ortopedie nezapřu, ačkoli tam šili páni doktoři a my sestřičky po deseti dnech páraly;-D. Sutura je obyčejné sešití tkání, což v tomhle případě byl sucháč na sucháč;-).

Díky

0 0
možnosti

marka40

1. 4. 2010 13:13
Jako vždy

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

Ivca31

1. 4. 2010 16:09
Re: Jako vždy

Marko, díky moc a mějte krásné Velikonoce:-)

0 0
možnosti

PLASTOVKA

1. 4. 2010 7:17
Krásné

Opět musím poděkovat za krásné čtení. Vaše články ze života se moc krásně čtou R^ V, i proto, že jsou vtipné a jsou takovým tím uklidňujícím balzámem na duši, který občas každý potřebujeme.

Ještě jednou děkuji a prosím pište dál. Mějte se krásně, hezký den :-)

0 0
možnosti

Ivca31

1. 4. 2010 16:08
Re: Krásné

Pavle díky moc. Budu se snažit Vás nezklamat, ačkoli mám pocit, že inspirace je čím dál míň nebo toho času?;-)

Myslím, že už je naše tradice přát si ve čtvrtek hezký víkend, tak tentokrát přeju krásné Velikonoce a pořádně Verunku a mamču vyšlehejte, ať jsou ještě krásnější:-) 

0 0
možnosti

marta.kucikova

31. 3. 2010 15:01
Skvělé. Četla jsem ob řádek

což jsem původně nechtěla, ale jednou rukou jsem míchala bublající polívku, v druhé třímala pootevřený notebook, a ruka se mi klepala, takže jsem s chutí očima sešrotovala  bohužel jen každý druhý řádek, ovšem do okamžiku, kdy jsi začala operovat:-) Cože? Ivča nejen skvěle píše, navíc ještě jen tak bokem doma operuje zlomeniny;-DNeuvěřitelný!Naštěstí jsem se začala chovat mužsky, žádných pět činností najednou ,ale jednu po druhé. Dovařila, dosedla, pečlivě dočetla, dosmála. Tak už vím, koho a co jsi operovala. A ufiklý hnát nemá chybu. Máš prima sestru.Nejsou kluci taky trošku po ní?? /ten useklý hnát, to je přímo pirátská výzva/...Perfektní.....a do dneška si pořád zpívám I takové dny jsou....jsi prostě krásně nakažlivá;-)Marta

0 0
možnosti

Ivca31

31. 3. 2010 21:54
Re: Skvělé. Četla jsem ob řádek

Marto, ufiklý hnát mě pak děsil ze spaní hodně dlouho, fakt jeho účinnost společně s tím dopisem zabrala. Ségra byla děsná(vlastně je pořád;-D). Až budu s výchovou v konci, možná zajedu k těm bažinám a přivezu výchovnou pomůcku:-))

Máš recht, rána za ranou, to jsou teď náplně mých dnů - Kuba má demoliční stadium, a pak chodí se šroubovákem po bytě a zpívá - Znááátě Božka? Všechno špravííí! Znááátě Božka? Ši -ku-lu!;-)

0 0
možnosti

Monty M.

31. 3. 2010 4:07
:))

neni nad vlastni vypestovanou mafii! super clanek! :) moc jsem se pobavil!

0 0
možnosti

Ivca31

31. 3. 2010 9:22
Re: :))

Přesně tak, informace jsou dneska drahé, tak proč nepoužít lidi z vlastních řad;-D

Díky

0 0
možnosti

Pulp Fiction

30. 3. 2010 16:53
Teda...

...Vy jste fakt skvěláR^R^R^

0 0
možnosti

Ivca31

30. 3. 2010 20:16
Re: Teda...

Zařadila jsem Vaše řádky do povinné rodinné četby, ať vědí koho doma mají;-D.

Díky moc a přeji krásný večer.

0 0
možnosti

vlk samotar

30. 3. 2010 14:06
Karmáááá....

Krása. Jako ostatně vždy. Jen nevím jak to mám brát u nás. U mě se mezi šedinami ještě občas blond najde, a manželka je havran jak vyšitý. I když dneska taky už díky chemii...

0 0
možnosti

Ivca31

30. 3. 2010 20:14
Re: Karmáááá....

Charlie, u chlapů se to tolik nebere, Redford zůstane Redfordem i s šedinama a Delon Delonem třeba bez vlasů;-D. A hlavně, my maminky většinou nemáme čas koukat po těch jinejch, ono přes tu digestoř nebo kočárek je špatnej výhled a navíc máme u nohy neustále ty malé špehounky;-);-D.

Díky a hezký večer.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik