Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

permanent

25. 3. 2010 19:35
Tenhle článek

mi nějak utek', ale jsem ráda, že jsem ho objevila. Jako vždy, smích až bolesti břicha, cigáro si zapálím tak za hodinu, jelikož se dusím. Ludmila Odarčenková ;-D;-D;-DR^R^

0 0
možnosti

Ivca31

25. 3. 2010 21:25
Re: Tenhle článek

To mě těší, že jsem Vám ušetřila jeden hřebík;-D

Díky moc

0 0
možnosti

Brad Pittbull

21. 3. 2010 23:12
děkuji,

hned je mi líp.....

0 0
možnosti

Ivca31

22. 3. 2010 12:02
Re: děkuji,

Já děkuju:-)

0 0
možnosti

vladimirra

21. 3. 2010 0:25
jé, konečně...

... jsem Vás zase našla, onehdá jsem od Vás něco četla, moc se nasmála, a okamžitě zapomněla Vaše jméno ;-(

Takže nyní jsem se opět moc nasmála a okamžitě si Vás dám do oblíbených :-)

0 0
možnosti

Ivca31

21. 3. 2010 12:43
Re: jé, konečně...

Tak to mě těší, děkuju a máte recht, jméno mám nezajímavé;-D

Hezkou neděli

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

19. 3. 2010 15:19
uffff

sem si zase fajně zahýýýkal, děkuji Ivanko. :-)

0 0
možnosti

Ivca31

19. 3. 2010 18:49
Re: uffff

Hýkající kocourek je výbornej;-D

Díky a krásný víkend

0 0
možnosti

Vikina

19. 3. 2010 4:00
Vždycky se tu bavím,

ale dnes jsem se smál na celý kolo. Prostě neskutečný :-). Současně mi to připomnělo, jak kdysi za totáče ke mně při zahradničení přihrkotal s náklaďákem synátor a pravil "tatííí, já ci kobodu"

???

"Jó, ci kobodu".

"Kluku nešťastná, ještě nás přivedeš do maléru", odpověděl jsem mu a šilhal, jestli v blízkosti není soused, takto pomocník VB, "jakou svobodu, proboha? Na co ti bude?" Po chvíli už syn řval jak na 1. máje "tatííí, cíí kobodúúú!", zatímco jsem v truhlíku zoufale hledal kobercovou pásku. Naštěstí šla kolem manželka a tónem, jakým se mluví s úplnými debily, mi pravila: "prosím Tě, tak mu už konečně dej tu kedlubnu".

A tak šťastně skončil náš skoro střet s režimem.

0 0
možnosti

Ivca31

19. 3. 2010 19:00
Re: Vždycky se tu bavím,

Výborný, Kuba na mě kdysi řval s pistolí v ruce - okamitě tate albu, okamitě tate albu - myslela jsem, že chce prohlížet tátu v albumu, ale nakonec to znamenalo "okamžitě zastavte palbu". Přitom já nepálila, ale při tom dohadování, co teda vlastně chce, spálila - řízky;-D

Díky a kobodný víkend;-)(pochopitelně myslím ten Váš překlad)

0 0
možnosti

síma25

18. 3. 2010 19:10
Fantastické!

Naprosto ohromný článek, slzím smíchy, nejvíc mě asi dostala ta story s policajtem, orgán se smyslem pro humor se hned tak nevidí.

S tím věkem vám to úplně věřím, já už deset let tvrdím, že je mi 18 a tak trochu si z toho dělám legraci, protože i teď ještě čas od času v hospodě ukazuju občanku a říkám, že vrásky si pořídím v okamžiku, kdy se zbavím pubertálního akné, ale zatím k tomu nedošlo:) Bohužel už tu odpověď mám za ty roky tak zautomatizovanou, že mi to nedávno ujelo i v práci - slavila jsem narozeniny, kolega se zeptal kolikáté a ostuda byla na světě, vypadala jsem jako úplněj magor...

0 0
možnosti

Ivca31

18. 3. 2010 21:53
Re: Fantastické!

Símo, mě se taky ta puberta se všemi těmi svými projevy drží zuby nehty, bojím se, že se mě to bude držet až doby, kdy ze mě bude stařena ohnutá až k zemi;-D

Díky a dobrou noc

0 0
možnosti

PLASTOVKA

18. 3. 2010 8:42
KARMA

Jako vždy není co dodat, prostě krásné. A Jakubova hláška "Čo se to děje, kdo to zhašnul?" v situaci jak ji popisujete, ta je prostě excelentní ;-D.

Děkuji na nádherný článek, mějte se a předčasně krásný víkend celé Vaší rodině :-) V

Pavel

0 0
možnosti

Ivca31

18. 3. 2010 17:14
Re: KARMA

Pavle i Vám krásný víkend, konečně se snad ohřejeme. Kuba je komik, ale někdy je ho až moc;-)

Díky moc 

0 0
možnosti

jaruca

18. 3. 2010 5:56
Ívčo, nepotřebuji vůbec oční kapky, vypláchnuto

ovšem zapomněla jsem, že jíst a pít se při čtení tady nesmí, málem jsem se utopila při pojídání pomeranče, jsem takové debžo, že jsem si v pondělí vyšla bez svetru, bez čelenky, že svítí slunko a je teplo, odezva je nasnadě, v mrazech jsem pěšky, hezky zateplená procházela celým městem a bylo to naprosto úžasné a n ýčko na kraji propuknutí jara si uženu katar průdušek jak brno, valím do sebe citrusy, litry čaje, jestli smích léčí, do večera musím být jura. Nejste v tom sama a ty nádherné trapasy a vůbec to nejsou trapasy, jsou tu od toho, abychom  přežili tu strohost, klidně bych vás ráda potkala i s vašimi kluky, protože s vámi nemůže být nůďo, ale neustálé vzrůšo. Vím, že občas toužíte po klidném dni, ale veřte, uteče to tak strašně rychle a máte na co vzpomínat. Pohledů si nevšímejte, tohle málokdo zažívá, dokonce jsem na toto téma viděla nějaký film, jste bezva a rozdáváte víc než trapasy.

0 0
možnosti

Ivca31

18. 3. 2010 17:18
Re: Ívčo, nepotřebuji vůbec oční kapky, vypláchnuto

No Vy jste jako Mates, ten dneska taky hledal kraťasy a zpíval svůj vymyšlenej text o létu, je to blázen. Já dokud není 25 ve stínu, tak neodhalím ani kotníky;-D.

Díky moc, uzdravte se a přeju veselé jarnění

0 0
možnosti

oriveral

17. 3. 2010 22:56
favorit v igelitce

taky bych pochopila, že to mám uklidit na stranu....A pááán policajt byl suterén, co mu nesvítil heligon R^;-)

0 0
možnosti

oriveral

17. 3. 2010 22:56
Re: favorit v igelitce

myslela jsem tím ty zbytky po blinkru a spol.:-)

0 0
možnosti

motylek_02

17. 3. 2010 16:38
hehe

:-) kdybych Vas potkala, tak se k vam klidne prihlasim. ono tenhle typ "postizeni" beztak v cloveku drime, takze se drive nebo pozdeji projevi. boze, co je to za znacku bonbonu? kdysi jsme z madarska meli praskaci zvykacky a ty byly naprosto uzasne ;-D

0 0
možnosti

Ivca31

17. 3. 2010 21:23
Re: hehe

Hledala jsem, jestli tu ještě někde není nějaký ten bonbón, abych mu mohla udělat reklamu, ale už není. Byly buď pomerančový nebo jahodový a vevnitř byl opravdu takový šumák, ale ne obyčejný - 1.liga v šumění;-D

Práskací prášek mi táta vozil z Ameriky, to jsem pak byla ve škole za kápo s třaskavou tlamou;-D

Díky a našemu postižení NAZDAR!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5157x
Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html

Seznam rubrik