Osobní

Ivana Vejvodová

Tady přece jde o život!!!

Dneska budu psát netradičně z trošku jiného, nehumorného, soudku. Nejsem typ člověka, který zneužívá určité slabosti a v životě z ní profituje nebo se na ni vymlouvá, ale protože uplynulé týdny byly malinko náporem na mé nervy, nedá mi to a aspoň tímto způsobem ze sebe vykřičím ten divný pocit z věcí kolem sebe.

9.9.2009 v 11:29 | Karma článku: 31.39 | Přečteno: 2937 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Faldík sem - faldík tam, co já s ním jen udělám

Nedávno jsme byli celá rodina nakupovat. Když jsme míjeli oddělení se spodním prádlem, zavadila jsem očima o zeštíhlující kalhotky a vzpomněla jsem si na trapas, který se mi stal krátce po maturitě.

3.8.2009 v 10:04 | Karma článku: 37.95 | Přečteno: 4421 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Jak mi manžel usiloval o život aneb co mě nezabije, to mě posílí

Když na radnici oddávající, jenž připomínal překrmeného vepříka, mluvil mezi těžkými nádechy a utíráním opoceného čela o soužití v dobrém i zlém, dokud nás smrt nerozdělí, netušila jsem, jak moc se mě to bude týkat.

11.6.2009 v 13:42 | Karma článku: 44.78 | Přečteno: 11065 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Proboha mluv nebo aspoň ser písmena (říkávala prababička)

Jako holky jsme se sestrou měly hroznou srandu z toho, když nám máma nadávala. Pobíhala vzteky mezi kuchyní a naším pokojem, očima metala blesky, z úst plivala síru a nakonec toho vrcholného čísla se začala zadrhávat nebo se přeřekla.

9.6.2009 v 8:55 | Karma článku: 36.39 | Přečteno: 3651 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Ano miláčku, jsi exot, proto jsem si tě taky vzal

Už dlouho žiji v podezření, že nejsem normální. Zatím se mi to daří docela dobře skrývat, ale děsím se dne, kdy to vyplave napovrch a jako nesvéprávnou mě umístí do vypolstrované místnosti o rozloze dvou čtverečních metrů.

4.6.2009 v 8:50 | Karma článku: 39.59 | Přečteno: 4258 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Proboha a toho si chceš vzít?

Zase další výročí je za námi. Nijak to neslavíme, ale při vzpomínce, jak probíhalo představování našim rodičům se oba divíme, jak jsme to vůbec mohli přežít. Někdy se prostě na první dojem dát nesmí!

1.6.2009 v 9:20 | Karma článku: 37.53 | Přečteno: 4397 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Tak si přeju novýho tatínka!!!

„Matýsku, co si budeš přát k svátku?“ ptali jsme se s manželem kdysi svého syna.Chvíli se zamyslel a pak nám svojí odpovědí vyrazil dech.

29.5.2009 v 9:00 | Karma článku: 34.08 | Přečteno: 3581 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Tak co je nového? Nic? Tak jdi do ......

Ranní maraton mám za sebou. Jedno dítě ve školce, druhé se právě snaží urvat všechny kola novému autíčku a manžel je v práci. Zvoní telefon. Vím, kdo to je. Máma. Touhle dobou totiž nikdo jiný nevolá.

28.5.2009 v 8:15 | Karma článku: 27.64 | Přečteno: 2442 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Jak syn předčasně dospěl

Ještě před několika málo lety bylo vše kolem sexuální výchovy jedno velké tabu. Až na výjimky se rodiče co nejdéle drželi teorie čápa, v těch pokrokovějších přidali i vránu nebo povolali na pomoc kytičky a motýlky. Jenže dnešní doba nešetří ani děti ani rodiče.

19.5.2009 v 9:57 | Karma článku: 41.32 | Přečteno: 10752 | Diskuse

Ivana Vejvodová

Zdravotnictví a odborní neodborníci

Každý člověk se v okamžiku nemoci upíná k lékaři jako k majáku na moři. Očekává, že ho vyvede z bouře a opět nastanou lepší zítřky. Opravdu se ale můžeme spolehnout na každého lékaře, jenž obléká ten pověstný bílý plášť?

14.5.2009 v 18:12 | Karma článku: 28.56 | Přečteno: 2281 | Diskuse
Počet článků 96 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5157

Zdravotní sestra, máma tří kluků, co nemá ráda "leklé ryby" a radši plave proti proudu.

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/takhle-by-nechtel-umirat-nikdo-z-nas-pise-vrchni-sestra-z-nymburske-nemocnice.html

https://nymbursky.denik.cz/zpravy_region/umirani-covid-nemocnice-vrchni-sestra-nymburk-nemocnice-20210315.html